Forum Cossacks 3 :: Pierwsze pomysly.

Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: pierwsze, pomysly

Pierwsze pomysly.
Autor Wiadomość
Radlok 
jebem ti mamu


Wiek: 26
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2810
Skąd: SSK-URWYSYNU

Medale: Brak


Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2010-03-19, 22:03   

Warren, a dałoby się zrobić więcej wieków, tak aby stopniowo upgrade'ować i odblokowywać coraz nowsze jednostki ?

Przydałoby się jakoś zmniejszyć opłacalność korzystania z marketu, a np. upy do wydobycia ulepszałoby się stopniowo, z każdą kolejną erą czy tam wiekiem.

Jeśli robić moda od podstaw, to pozbądźmy się głupszych aspektów Cossacks, takich jak market-gaming.
_________________
"FATALNY TO TY JESTEŚ"
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-03-19, 22:09   

Da sie zrobic nowy wiek, ale musialbym zaczerpnac info u kochanej EbelAngel, bo to wyzsza szkola jazdy!

Ale naprawde dobry pomysl Radek.

Co do Marketu. Jestem za tym, aby go wyrzucic. Zupelnie nie jest potrzebny.

Mam jeszcze taki pomysl z budynkami. Na przyklad barbarzyncy skladaliby sie z budynkow algierskich (podstawa) i niektorych tureckich. Jezeli uda sie z wiekiem, to tureckie beda moglybyc jako np. 18 wiek i poleprzylbym im nieco statystyki. Jezeli nie uda sie z wiekiem, to po prostu Algierskie baraki beda nazywaly sie barrack, a tureckie elite barracks (wiecej o 50 miejsc i lepsze wojsko), to samo tyczyloby sie ratusza. :)
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Radlok 
jebem ti mamu


Wiek: 26
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2810
Skąd: SSK-URWYSYNU

Medale: Brak


Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2010-03-19, 22:13   

Market zostawić, ale spróbować ograniczyć jego przydatność (wprowadzić naprawdę niekorzystne ceny).

Można by też robić po kilka poziomów ulepszeń, np. w wydobyciu kamienia, przykładowo:

Level 1: +50% do szybkości wydobycia
Level 2: +75%
Level 3: +100%
Level 4: +200%
Level 5: +400%
_________________
"FATALNY TO TY JESTEŚ"
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-03-19, 22:18   

W ogole ograniczyc ilosc ulepszen w akademii moim zdaniem. Nie potrzeba nam tyle ulepszen do arta, wystarczy 1 dobre drogie ulepszenie. TO samo z szybkoscia strzalu. 2 ulepszenia? A po co? ;)

To z kamieniem nawet nawet, ale... mozna zrobic tez tak, aby w kazdym magazynie moc ulepszac wydobycie kamienia dla tego magazynu. To by bardzo zmodyfikowalo gry na 0pt, poniewaz ludzie ulepszaliby tylko te najblizsze magazyny (dalsze moga byc spalone, wiec ulepszenie moze tylko zmarnowac zloto) , wiec gracze graliby na mniejszej powierzchni i zaczeliby robic male fortece zamiast panoszyc sie po calej mapie. :lol:
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Radlok 
jebem ti mamu


Wiek: 26
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2810
Skąd: SSK-URWYSYNU

Medale: Brak


Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2010-03-19, 22:27   

Upów w akademii zrobić mniej, ale podzielić poszczególne na stopnie zaawansowania ;p

To z magazynami można dodatkowo dorobić (np. +100% do wydobycia)
_________________
"FATALNY TO TY JESTEŚ"
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-03-19, 22:32   

Z magazynami dorobic, ale tez by trzeba bylo chyba wyjebac +400% do kamienia. ;]
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Radlok 
jebem ti mamu


Wiek: 26
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2810
Skąd: SSK-URWYSYNU

Medale: Brak


Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2010-03-19, 22:35   

oo i jeszcze mam taki pomysł, który może się okazać too hard do wykonania : p

Zrobić coś takiego jak milicja miejska, to znaczy dać upa, po którego zrobieniu wychodzi określona ilość jednostek i obstawiają one podstawowe budowle w mieście (np. jeden ratusz, kuźnię, młyn, market). I tak samo można by podzielić ją na etapy zaawansowania, co następny etap to więcej jednostek, które będą silniejsze, i więcej obstawionych budynków. Oczywiście mam świadomość że to może być ciężkie do zrobienia, o ile w ogóle możliwe.

Przykładowe etapy:

Milicja poziom 1 - 15 strażników, chujowi bez upów
poziom 2 - 36 woja, trochę ulepszeni
poziom 3 - 72 woja, lepsze jednostki, trochę ulepszone
poziom 4 - 72 ulepszonego woja + np. 36 strzelców
poziom 5 (hard) - 120 milicji, 72 strzelców, 40 milicji konnej, wszystkie dosyć znacznie upowane.



dałoby radę spróbować ? ;p
_________________
"FATALNY TO TY JESTEŚ"
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-03-19, 22:38   

Ciekawy pomysl, ale niewykonalny. Zeby takie cos w ogole bylo mozliwe do stworzenia, to trzeba by bylo znac perfekcyjnie programowanie Cossacks. A nie znam ani jednej takiej osoby, ktora taka wiedze by posiadala. :lol:
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Radlok 
jebem ti mamu


Wiek: 26
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2810
Skąd: SSK-URWYSYNU

Medale: Brak


Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2010-03-19, 22:45   

w takim razie odłóżmy go na półkę "może kiedyś..." ;p

Pobawiłbym się jeszcze z upami, np. stworzyć takie, po których dopiero można będzie werbować jednostki (np. wynalezienie muszkietu, ciężkich pancerzy).

W kuźni można by odkrywać kolejne etapy rozwoju pancerzy, które stopniowo odblokowywałyby upy na obronę jednostkom.
_________________
"FATALNY TO TY JESTEŚ"
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-03-19, 22:51   

Takie cos chyba mozna zrobic, ale potrzebowalbym pomocy. Ktorys z Was musialby przetestowac (pograc) w mod Real Mod by [1453]Atabey, bo wydaje mi sie, ze on wlasnie zrobic to o czym ty piszesz. Moda wystarczy zainstalowac na normalnych kozakow. Kozacy zostana nienaruszeni. Moda sie wlacza poprzez "mod mana". ;)

http://www.filefront.com/...ar_V2_setup.exe

Jak znajdziecie ciekawe patenty, to mozecie mi je zglosic. Wezme je pod uwage.

Ja niestety nie mam czasu na granie w mody, caly weekend mam zawalony.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Cav 
CWEL 99%


Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 3345
Skąd: Warszawa

Medale: Brak


Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: 2010-03-20, 12:06   

Ja ogólnie plusy, które dają upy do wydobycia, bym zmniejszył, np. do +50% max.
_________________
I've got style, miles and miles
 
 
     
LordzFc 

Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 10

Medale: Brak


Wysłany: 2010-03-20, 12:35   

90% współczesnych Rts'ów opiera sie na pomyśle balansu nacji starcrafta. Coś nowego? A co może być lepsze niż trzy całkowicie inne państwa?
 
     
Cav 
CWEL 99%


Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 3345
Skąd: Warszawa

Medale: Brak


Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: 2010-03-20, 12:37   

Chodziło chyba o to, żeby inaczej je zbalansować, a nie kopiować żywcem ze Starcrafta.
_________________
I've got style, miles and miles
 
 
     
Radlok 
jebem ti mamu


Wiek: 26
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2810
Skąd: SSK-URWYSYNU

Medale: Brak


Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2010-03-20, 12:41   

dodałbym np. nację zaawansowaną technicznie, z potężnymi i drogimi, lecz nielicznymi jednostkami do tych trzech co było wcześniej mówione.
_________________
"FATALNY TO TY JESTEŚ"
 
     
LordzFc 

Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 10

Medale: Brak


Wysłany: 2010-03-20, 12:42   

Z tym się zgodzę. Możnaby się w takie coś pobawić.

Mam w sumie trochę pomysłów do sprawdzenia(uszczuplenie liczby budowli), ale mam ten jeden problem, który opisałem w innym temacie, co mi uniemożliwi edycję.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Turniej c1c.pl- propozycje, pomysly, pytania...
[GP]Warren Scena multiplayer 13 2010-07-02, 20:59
Radlok
Brak nowych postów Pierwsze gry
[GP]Warren Kosz/Archiwum 103 2010-03-03, 01:13
alk0mat
Brak nowych postów Pierwsze wrażenia...
[GP]Warren Kozacka Karczma 38 2016-09-24, 18:51
karoldinho
Brak nowych postów Pierwsze treningi.
[GP]Warren Kosz/Archiwum 14 2010-02-03, 16:07
Rodzer
Brak nowych postów Pierwsze statystyki Steam
[GP]Warren Kozacka Karczma 0 2016-09-21, 00:30
[GP]Warren
Brak nowych postów Pierwsze informacje nt działu.
[GP]Warren Kosz/Archiwum 0 2010-09-05, 20:12
[GP]Warren
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Pierwsze ataki- info
[GP]Warren Neverland: World in Fire 0 2011-06-18, 23:11
[GP]Warren
Brak nowych postów Pierwsze Mistrzostwa Polski Online Csx 3
[GP]Warren Kozacka Karczma 0 2017-04-03, 10:32
[GP]Warren
Brak nowych postów Kufel Zagłoby- pierwsze wnioski
[GP]Warren Archiwum Działu Kozacy 1 17 2010-12-02, 20:02
Cichor
Brak nowych postów Mistrzostwa Polski 2010 online- pierwsze njusy
[GP]Warren Archiwum Działu Kozacy 1 13 2010-01-14, 07:51
Cav

Cossacks 3 DLC: Days of Brillance z polską kampanią!



© 2009-2011 | Kozacy.org - polskie centrum gry Kozacy I & II. Wszelkie prawa zastrzezone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.

Partner - StartVISION.pl modified by Kozacy.org
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group