Forum Cossacks 3 :: Pierwsze pomysly.

Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: pierwsze, pomysly

Pierwsze pomysly.
Autor Wiadomość
Radlok 
jebem ti mamu


Wiek: 26
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2810
Skąd: SSK-URWYSYNU

Medale: Brak


Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2010-03-20, 12:45   

ja tam bym właśnie więcej rodzajów budowli zrobił, tylko tak żeby nie robić po kilka na raz, np. tylko jeden ratusz.

Co jeszcze - poprawiłbym celność z łuku, tak żeby trochę czasy do średniowiecza na początek cofnąć ; p i rozwój technologiczny drogi, ale na max. upach jednostki nie do zrycia

Chociażby dla piechoty

1 level - 3 defa
2 lvl - 5 defa
3 lvl - 8 defa
4 lvl - 12
5 lvl - 16
6 lvl - 25 defa.



Piechotę rozdzielić na lekką, ciężką i pików, każda różniłaby się dosyć znacznie. To samo z konnicą, chociaż tu w sumie nawet w csx jest taki podział (lekka - husaria, ciężka - kirasy)

Ataku w opór bym nie robił, tak 8-25 dla piechurów starczy, wychodząc z założenia że mało jednostek będzie.

Chyba że robimy moda a la Medieval czyli woja w **** tyle co w csx na długich pt tylko bardziej realistyczne rozstawianie woja. Ale tu trzeba by pomyśleć co zrobić aby tak się dało. Na pewno uniemożliwić strzelanie zza pleców swoich wojsk. Tylko pytanie: HOW ?
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-03-29, 14:31   

Cytat:
Chyba że robimy moda a la Medieval czyli woja w **** tyle co w csx na długich pt tylko bardziej realistyczne rozstawianie woja. Ale tu trzeba by pomyśleć co zrobić aby tak się dało. Na pewno uniemożliwić strzelanie zza pleców swoich wojsk. Tylko pytanie: HOW ?

Mod 17 Historical Hardcore do Cossacks byl wlasnie robiony na tkaiej podstawie. Nie ma co powielac pomyslu, nawet jak byl swietny.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-04-02, 13:01   

Darth Warren napisał/a:
Cytat:
Chyba że robimy moda a la Medieval czyli woja w **** tyle co w csx na długich pt tylko bardziej realistyczne rozstawianie woja. Ale tu trzeba by pomyśleć co zrobić aby tak się dało. Na pewno uniemożliwić strzelanie zza pleców swoich wojsk. Tylko pytanie: HOW ?

Mod 17 Historical Hardcore do Cossacks byl wlasnie robiony na tkaiej podstawie. Nie ma co powielac pomyslu, nawet jak byl swietny.


Był robiony odnośnie balansu jednostek i nacji, by nawiązać do tego co znamy z historii. Więcej realizmu i potencjalnych możliwości daje zmodyfikowany silnik Kozaków, jaki daje nam Imperia Mod. Może na niego zwrócicie swoją uwagę? Morale, możliwość postrzelenia własnych jednostek (to o co pytałeś Radlok) i wbudowany 19 wiek to już coś (chociaż to ostatnie akurat mnie nie fascynuje).
Proponowałbym balans nacji (budynków i jednostek) 17cHH przenieść na silnik Imperii i dodać trochę od siebie.
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-04-02, 13:20   

Mnie osobiscie nie interesuje (w tej chwili) tworzenie moda oddajacego realia tamtych czasow, uwazam, ze w tym kierunku tworzonych bylo juz sporo modow, a nawet samych gier, szczegolnie, ze w tej chwili nie posiadam jeszcze takich umiejetnosci moddingu jakie bym chcial. Sadze, ze jezeli uda nam sie ten pierwszy mod, to bedzie mozliwosc stworzenia nastepnego, wlasnie takiego o jakim piszesz.

Chwilo jestem nieaktywnym graczem i modderem. Korzystam z urokow wiosny. ;) Jak zaczne sie bawic dalej w moddowanie gry, dam znac na forum. Prawdopodobnie bedzie trzeba na mnie poczekac kilka tygodni.

Sporo pomaga mi LordzFC. W tej chwili tworzy podstawy moda. Czekam na rezultat jego pracy.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-06-01, 11:54   

Jakieś ciekawe nowiny? Screeny? Czy trzeba będzie czekać co wakacji na jakieś konkretne rezultaty? ;>
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-06-01, 12:35   

Najwczesniej do wakacji. Nie dosc, ze chyba LordFC zrezygnowal z zabawy, to jeszcze mnie sie spalil dysk twardy (250 GB) z wszystkimi danymi, malymi przerobkami, programami itd.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-06-01, 17:03   

Z programami to problemu nie będzie, Angela ma wszystkie na swojej stronce. Problem będzie z resztą ;/

A prowadzisz w ogóle nabór osób, które chcą Ci jakoś pomóc? Czy chcesz to zrobić samemu?
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-06-03, 12:43   

Narazie staram sie nie myslec o modzie. W wakacje pokombinuje. I odpowiedz na Twoje pytanie: Tak, bede szukal chetnych do pomocy. :)
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-07-18, 21:00   

Mimo otrzymanej odpowiedzi: ponawiam pytanie :P
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-09-11, 20:54   

Ponawiam zapytanie ;>
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-11-22, 17:15   

Jakoś tak będzie i podbijam pytanie:
Będziesz coś robić Warren w tym kierunku, czy projekt umarł śmiercią naturalną? ;>
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-11-22, 19:04   

Zbyt mało chętnych, ja sam mogę jedynie edytować pliki, które można w notatniku odczytywać (chociaż w sumie to większość plików)... czekam na Hellridera, bo on ponoć chętny do pomocy.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-11-22, 19:43   

A masz jakąś bardziej konkretną wizję tego niecodziennego moda? Bo oprócz tego, że miałby być inny niż wszystkie dotychczas (czyli niehistoryczny) to w sumie niewiele więcej jest pewne...
 
     
Hellrider 

Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 32

Medale: Brak


Wysłany: 2010-11-22, 20:55   

Bardzo chętnie pomogę. Mam nawet kilka pomysłów, które jestem w stanie wykonać. Jak któryś zrealizuję to powiadomię.
 
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-11-23, 12:58   

Skoro Hell jest chętny, to trzeba korzystać. Proponuję rozważyć kwestię silnika gry, czyli co bierzemy sobie za podstawę?
1) C1 1.35
2) C1 1.37 Imperia Mod
3) C1 17th c HH Mod
4) AC

Najprościej byłoby stworzyć moda pod najzwyklejszych Kozaków, bez kombinacji etc.
Najbardziej zaplątana jest Imperia, umieszczono w niej system morale, śmiertelne strzelanie zza pleców, celność, doświadczenie, etc. Zagmatwanie totalne, ale po pewnym czasie da się rozeznać podstawowe rzeczy i te bardziej zaawansowane.
Możemy użyć moda HH, który ma wprowadzoną celność broni.
I możemy usiąść na AC, który daje to samo co Imperia, a nawet więcej...



Teraz odnośnie nacji.
Warren, pisałeś, że widzisz Barbarzyńców, Królestwo i Buntowników. Czyli trzy podstawowe nacje.
Barbarzyńcy - dość liczne i silne jednostki.
Królestwo - częściowo to hołota oraz lepsze jednostki, najwolniejsi.
Buntownicy - szybcy, ale podatni na obrażenia łucznicy o wysokiej sile i celności z możliwością walki wręcz.

Wprowadziłbym jeszcze takie frakcje jak:
Mieszczanie - silna gospodarka, bardzo średnie jednostki, ale za to lepsze wieże, tańsze utrzymanie oraz możliwość budowy murów.
Bohaterowie i najemnicy - nie wiem czy byłaby to grywalna nacja, ale za odpowiednią kwotę byliby możliwi do zatrudnienia przez jedną z w/w frakcji. Taka ciekawostka do gier multiplayer. ;]



Sama rozgrywka:
1) Limit ratuszy ustalić na max 3. Osobiście byłbym za 1.
2) Każdy ratusz dodaje +15 miejsc mieszkaniowych.
3) Każde Baraki będą dodawać +10 miejsc mieszkaniowych.
4) Każdy domek będzie dodawać +1 miejsce mieszkaniowe (można ograniczyć liczbę domków do powiedzmy 100).
5) Stajnie dają możliwość utrzymania 5 jeźdźców.
6) Świątynia - +5 miejsc mieszkaniowych oraz możliwość zatrudniania szamanów/mnichów (dostępna tylko dla Barbarzyńców i Królestwa).
7) Market - tylko dla Mieszczan i tak zrobić, żeby zyski z wymian były minimalne, ale zawsze były. Ewentualnie przy Imperii można wykorzystać fakt, że tam są odpowiednie jednostki do handlu.

Przez co armie zostaną drastycznie zmniejszone do rzeczywistej grupki bohaterów.
Można by było wyciągnąć z którejś kampanii ten skrypt co odpowiada za awans i polepszenie statów naszych jednostek. Wiem, że jakaś polska kampania ma takie coś, a Imperia go wykorzystuje.

Co do udoskonaleń, byłyby stosunkowo drogie. Wywalić upy na kamień i drewno (chyba, że zostawić, ale na zasadzie +5%, max +20). Kopalnie bez upów.
Co do szybkostrzelności itp. to kwestia balansu.


Jednostki:
1) Bez flot. Po co na początek komplikować sobie życie?
2) Mieszczanie:
- na jeden dom - 1 strażnik miejski.
- brak stajni
- baraki: mistrz szermierki
3) Barbarzyńcy
- na jeden dom (grafika Urty tatarskiej) - 1 wojownik.
- Świątynia - Shamani.
- brak stajni
- Baraki -
4) Królestwo -
- na jeden dom - 1 rekrut.
- Świątynia - Kapłani.
- sprzęt oblężniczy.
- stajnie - ciężki jeździec.
5) Buntownicy
- na jeden dom - 1 bandyta.
- stajnie - konny zwiadowca i konny lekki łucznik
- brak sprzętu oblężniczego
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Turniej c1c.pl- propozycje, pomysly, pytania...
[GP]Warren Scena multiplayer 13 2010-07-02, 20:59
Radlok
Brak nowych postów Pierwsze gry
[GP]Warren Kosz/Archiwum 103 2010-03-03, 01:13
alk0mat
Brak nowych postów Pierwsze wrażenia...
[GP]Warren Kozacka Karczma 38 2016-09-24, 18:51
karoldinho
Brak nowych postów Pierwsze treningi.
[GP]Warren Kosz/Archiwum 14 2010-02-03, 16:07
Rodzer
Brak nowych postów Pierwsze statystyki Steam
[GP]Warren Kozacka Karczma 0 2016-09-21, 00:30
[GP]Warren
Brak nowych postów Pierwsze informacje nt działu.
[GP]Warren Kosz/Archiwum 0 2010-09-05, 20:12
[GP]Warren
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Pierwsze ataki- info
[GP]Warren Neverland: World in Fire 0 2011-06-18, 23:11
[GP]Warren
Brak nowych postów Pierwsze Mistrzostwa Polski Online Csx 3
[GP]Warren Kozacka Karczma 0 2017-04-03, 10:32
[GP]Warren
Brak nowych postów Kufel Zagłoby- pierwsze wnioski
[GP]Warren Archiwum Działu Kozacy 1 17 2010-12-02, 20:02
Cichor
Brak nowych postów Mistrzostwa Polski 2010 online- pierwsze njusy
[GP]Warren Archiwum Działu Kozacy 1 13 2010-01-14, 07:51
Cav

Cossacks 3 DLC: Days of Brillance z polską kampanią!



© 2009-2011 | Kozacy.org - polskie centrum gry Kozacy I & II. Wszelkie prawa zastrzezone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.

Partner - StartVISION.pl modified by Kozacy.org
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
- recenzje mang