Forum Cossacks 3 :: Modzik do Kozaków Powrót na Wojnę zwiększający realizm gry

Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: do, gry, kozakow, modzik, na, powrot, realizm, wojne, zwiekszajacy

Modzik do Kozaków Powrót na Wojnę zwiększający realizm gry
Autor Wiadomość
Camillo

Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 5

Medale: Brak


Wysłany: 2013-09-24, 13:07   Modzik do Kozaków Powrót na Wojnę zwiększający realizm gry

Zapraszam zainteresowanych do wypróbowania mojego moda dostępnego tutaj:
http://www.moddb.com/mods...sm-mod-v3-final
Jest tam również dostępny dokładny opis moda.

Modzik robiłem początkowo tylko do własnego użytku, ale z czasem na tyle się "rozrósł", że postanowiłem udostępnić go dla ludu. Może akurat komuś też przypadnie do gustu i umili grę.
 
     
Ernest 


Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 586

Medale: Brak


Wysłany: 2013-09-24, 14:03   

Podasz nam dokładny opis zmian moda ?
_________________
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2013-09-24, 14:15   

COSSACKS BACK TO WAR CAMILLO REALISM MOD (v3.0 FINAL)

Mod ma na celu podnieść realizm gry poprzez zmianę parametrów jednostek i budynków
Zmiany wprowadzone przez moda mają istotny wpływ na taktykę w stosunku do oryginalnych zasad gry

INSTALACJA
Aby zainstalować moda umieść plik mods01.gs1 w folderze z grą
Aby odinstalować moda usuń plik mods01.gs1 z folderu z grą
Przed zainstalowaniem moda co najmniej raz uruchom grę bez żadnych modów

LISTA ZMIAN
- poprawienie drobnych bugów w grze
- wprowadzona niecelność muszkietu (im bliżej celu - tym łatwiej trafić)
- 25% większy zasięg strzału z łuku
- 50% większy zasięg strzału muszkietu
- 2x większy zasięg strzału artylerii budowli obronnych
- 25% większy zasięg strzału kartacza armat
- 50% większy zasięg ataku na bagnet
- 25% mniejsza celność artylerii i statków wojennych
- 25% mniejsze pole obrażeń statków
- domyślny tryb strzału armat zmieniony z kartacza na kulę armatnią
- zasięg strzału kartacza armatek wielolufowych zrównany z zasięgiem strzału kartacza armat
- 2x większa liczba obsługiwanych armat w odlewniach dział
- 2x większa siła muszkietu XVIIIw dragonów
- 3x większa siła muszkietu XVIIIw muszkieterów specjalnych (z wyłączeniem XVIIIw muszkieterów duńskich i pruskich i bawarskich)
- 50% większa siła muszkietu XVIIIw muszkieterów duńskich i pruskich i bawarskich
- 5x większa siła muszkietu beduinów i XVIIw standardowych dragonów i XVIIIw standardowych muszkieterów i grenadierów (z wyłączeniem grenadierów najemnych)
- 10x większa siła muszkietu XVIIw muszkieterów i grenadierów najemnych
- 3x większa siła granatu grenadierów
- 50% większa siła długiej broni białej
- 3x mniejsza siła łuku oraz krótkiej broni białej
- 10x większy czas przeładowania dragonów najemnych i moździerzy oraz budowli obronnych i statków wojennych (z wyłączeniem kutrów, jachtów i moździerza ketchy)
- 5x większy czas przeładowania armat oraz muszkieterów i genadierów (z wyłączeniem grenadierów najemnych oraz XVIIIw muszkieterów duńskich i pruskich i bawarskich)
- 3x większy czas przeładowania hałubic i kutrów oraz XVIIIw muszkieterów duńskich i pruskich i bawarskich oraz beduinów i dragonów (z wyłączeniem dragonów najemnych)
- 2x większy czas przeładowania grenadierów najemnych i armatek wielolufowych oraz jachtów i moździerza ketchy
- czas przeładowania kartacza zrównany z czasem przeładowania kuli armatniej
- 5x większa wytrzymałość pancerza pieszych jednostek opancerzonych
- 10x większa wytrzymałość pancerza konnych jednostek opancerzonych
- 5x większy zasięg leczenia duchownych
- 2x mniejszy zasięg reakcji oficerów
- zasięg widzenia pieszych jednostek zmieniony na 50% zasięgu maksymalnego
- zasięg widzenia oficerów i bębniarzy oraz duchownych i artylerii oraz łódek rybackich i jednostek konnych zmieniony na 75% zasięgu maksymalnego
- zasięg widzenia statków i budowli obronnych zmieniony na 100% zasięgu maksymalnego
- 2x mniejsza wytrzymałość standardowych dragonów;
- 10x mniejsza wytrzymałość armat
- 2x mniejsza wytrzymałość statków (z wyłączeniem Victorii)
- 5x większa wytrzymałość moździerzy
- 10x większa wytrzymałośc hałubic
- zlikwidowana osłona statków i artylerii
- +55 osłona murów i budowli obronnych
- +30 osłona palisad
- +15 osłona tarczowników i opancerzonych oficerów
- 5x mniejsza konsumpcja surowców
- 2x mniejszy czas werbunku muszkieterów (z wyłączeniem XVIIIw muszkieterów duńskich)
- 25% mniejszy czas werbunku XVIIIw dragonów
- 2x większy czas werbunku oficerów i grenadierów oraz XVIIIw muszkieterów duńskich oraz artylerii i chłopów
- 10x większy czas werbunku łuczników i duchownych
- 5x większy czas budowy galer i galeasów oraz statków transportowych
- 3x większy czas budowy jachtów oraz XVIIIw fregat i ketchy i Victorii
- 2x mniejszy czas budowy łódek rybackich
- czas werbunku pieszych jednostek najemnych dwukrotnie dłuższy od czasu werbunku ich regularnych odpowiedników
- czas werbunku konnych jednostek najemnych zrównany z czasem werbunku ich regularnych odpowiedników
- 10x wyższy koszt werbunku pieszych jednostek najemnych
- 5x wyższy koszt werbunku konnych jednostek najemnych
- 2x niższy koszt budowy łódek rybackich i statków wojennych (z wyłączeniem jachtów)
- 5x wyższy koszt budowy statków transportowych oraz murów oraz palisad i warowni
- 10x wyższy koszt budowy wież
- 25% koszt procentowy oficerów i łódek rybackich
- 50% koszt procentowy budowli obronnych i jednostek najemnych
- 75% koszt procentowy artylerii i statków
- 5x koszt procentowy odlewni dział
- zlikwidowany upgrade pojemności statków transportowych
- 10x mniejszy koszt upgradu do XVIIIw fregat
- 10x większy koszt wynalezienia armatki wielolufowej oraz zamka skałkowego
- 5x większy koszt złota do przejścia w XVIIIw
- 3x większy koszt żelaza do przejścia w XVIIIw
- 3x większy czas przejścia w XVIIIw

MIŁEJ ZABAWY !!!

Kontakt: kamil.piglowski@gmail.com
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
Ostatnio zmieniony przez [GP]Warren 2013-09-24, 14:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Camillo

Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 5

Medale: Brak


Wysłany: 2013-09-24, 14:15   

Jest dostępny na stronce, którą podałem, ale proszę bardzo:

COSSACKS BACK TO WAR CAMILLO REALISM MOD (v3.0 FINAL)

Mod ma na celu podnieść realizm gry poprzez zmianę parametrów jednostek i budynków
Zmiany wprowadzone przez moda mają istotny wpływ na taktykę w stosunku do oryginalnych zasad gry

INSTALACJA
Aby zainstalować moda umieść plik mods01.gs1 w folderze z grą
Aby odinstalować moda usuń plik mods01.gs1 z folderu z grą
Przed zainstalowaniem moda co najmniej raz uruchom grę bez żadnych modów

LISTA ZMIAN
- poprawienie drobnych bugów w grze
- wprowadzona niecelność muszkietu (im bliżej celu - tym łatwiej trafić)
- 25% większy zasięg strzału z łuku
- 50% większy zasięg strzału muszkietu
- 2x większy zasięg strzału artylerii budowli obronnych
- 25% większy zasięg strzału kartacza armat
- 50% większy zasięg ataku na bagnet
- 25% mniejsza celność artylerii i statków wojennych
- 25% mniejsze pole obrażeń statków
- domyślny tryb strzału armat zmieniony z kartacza na kulę armatnią
- zasięg strzału kartacza armatek wielolufowych zrównany z zasięgiem strzału kartacza armat
- 2x większa liczba obsługiwanych armat w odlewniach dział
- 2x większa siła muszkietu XVIIIw dragonów
- 3x większa siła muszkietu XVIIIw muszkieterów specjalnych (z wyłączeniem XVIIIw muszkieterów duńskich i pruskich i bawarskich)
- 50% większa siła muszkietu XVIIIw muszkieterów duńskich i pruskich i bawarskich
- 5x większa siła muszkietu beduinów i XVIIw standardowych dragonów i XVIIIw standardowych muszkieterów i grenadierów (z wyłączeniem grenadierów najemnych)
- 10x większa siła muszkietu XVIIw muszkieterów i grenadierów najemnych
- 3x większa siła granatu grenadierów
- 50% większa siła długiej broni białej
- 3x mniejsza siła łuku oraz krótkiej broni białej
- 10x większy czas przeładowania dragonów najemnych i moździerzy oraz budowli obronnych i statków wojennych (z wyłączeniem kutrów, jachtów i moździerza ketchy)
- 5x większy czas przeładowania armat oraz muszkieterów i genadierów (z wyłączeniem grenadierów najemnych oraz XVIIIw muszkieterów duńskich i pruskich i bawarskich)
- 3x większy czas przeładowania hałubic i kutrów oraz XVIIIw muszkieterów duńskich i pruskich i bawarskich oraz beduinów i dragonów (z wyłączeniem dragonów najemnych)
- 2x większy czas przeładowania grenadierów najemnych i armatek wielolufowych oraz jachtów i moździerza ketchy
- czas przeładowania kartacza zrównany z czasem przeładowania kuli armatniej
- 5x większa wytrzymałość pancerza pieszych jednostek opancerzonych
- 10x większa wytrzymałość pancerza konnych jednostek opancerzonych
- 5x większy zasięg leczenia duchownych
- 2x mniejszy zasięg reakcji oficerów
- zasięg widzenia pieszych jednostek zmieniony na 50% zasięgu maksymalnego
- zasięg widzenia oficerów i bębniarzy oraz duchownych i artylerii oraz łódek rybackich i jednostek konnych zmieniony na 75% zasięgu maksymalnego
- zasięg widzenia statków i budowli obronnych zmieniony na 100% zasięgu maksymalnego
- 2x mniejsza wytrzymałość standardowych dragonów;
- 10x mniejsza wytrzymałość armat
- 2x mniejsza wytrzymałość statków (z wyłączeniem Victorii)
- 5x większa wytrzymałość moździerzy
- 10x większa wytrzymałośc hałubic
- zlikwidowana osłona statków i artylerii
- +55 osłona murów i budowli obronnych
- +30 osłona palisad
- +15 osłona tarczowników i opancerzonych oficerów
- 5x mniejsza konsumpcja surowców
- 2x mniejszy czas werbunku muszkieterów (z wyłączeniem XVIIIw muszkieterów duńskich)
- 25% mniejszy czas werbunku XVIIIw dragonów
- 2x większy czas werbunku oficerów i grenadierów oraz XVIIIw muszkieterów duńskich oraz artylerii i chłopów
- 10x większy czas werbunku łuczników i duchownych
- 5x większy czas budowy galer i galeasów oraz statków transportowych
- 3x większy czas budowy jachtów oraz XVIIIw fregat i ketchy i Victorii
- 2x mniejszy czas budowy łódek rybackich
- czas werbunku pieszych jednostek najemnych dwukrotnie dłuższy od czasu werbunku ich regularnych odpowiedników
- czas werbunku konnych jednostek najemnych zrównany z czasem werbunku ich regularnych odpowiedników
- 10x wyższy koszt werbunku pieszych jednostek najemnych
- 5x wyższy koszt werbunku konnych jednostek najemnych
- 2x niższy koszt budowy łódek rybackich i statków wojennych (z wyłączeniem jachtów)
- 5x wyższy koszt budowy statków transportowych oraz murów oraz palisad i warowni
- 10x wyższy koszt budowy wież
- 25% koszt procentowy oficerów i łódek rybackich
- 50% koszt procentowy budowli obronnych i jednostek najemnych
- 75% koszt procentowy artylerii i statków
- 5x koszt procentowy odlewni dział
- zlikwidowany upgrade pojemności statków transportowych
- 10x mniejszy koszt upgradu do XVIIIw fregat
- 10x większy koszt wynalezienia armatki wielolufowej oraz zamka skałkowego
- 5x większy koszt złota do przejścia w XVIIIw
- 3x większy koszt żelaza do przejścia w XVIIIw
- 3x większy czas przejścia w XVIIIw

MIŁEJ ZABAWY !!!
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2013-09-24, 14:16   

:lol:
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Camillo

Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 5

Medale: Brak


Wysłany: 2013-09-24, 14:16   

Niezła synchronizacja. :mrgreen:
 
     
Radlok 
jebem ti mamu


Wiek: 25
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2810
Skąd: SSK-URWYSYNU

Medale: Brak


Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2013-09-24, 15:06   

Niesamowite, że w '13 ktoś zadał sobie trud żeby zrobić naprawdę ciekawego moda do Kozaków, nic tylko hołd oddawać i napitek polewać <adolf>
_________________
"FATALNY TO TY JESTEŚ"
 
     
Camillo

Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 5

Medale: Brak


Wysłany: 2013-09-24, 15:43   

Ja tego moda to sobie robiłem tak naprawdę dla siebie już parę ładnych lat, bo mam świra na punkcie tej gry, tylko ją mam na kompie zainstalowaną :lol:

A że ze względu na pracę i rodzinę mam baaardzo mało czasu na granie to tego moda sobie tak cykałem po troszku. Coś tam zmieniłem, potem grałem troszkę i testowałem, potem znów coś zmieniałem, w międzyczasie studiowałem trochę realia historyczne XVII/XVIIIw bitew, kroniki historyczne, pamiętniki z pól bitew i inne tego typu materiały, tak aby jak najbardziej zbliżyć rozgrywkę do tychże realiów i tak dalej. :lol:

Aż w końcu modzik się rozrósł, dopieściłem finalną wersję i zrobił się rok 2013. :mrgreen:

I przy okazji pomyślałem, że w sumie to by można go opublikować, bo może są gdzieś jeszcze jakieś świry, które grają w tak starą grę. :lol:

Tak to mnie więcej było. :-P
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2013-09-25, 11:02   

Z chęcią wypróbuję. ;-)
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Kristow 


Wiek: 22
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 436

Medale: 2 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 2. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1)


Wysłany: 2013-09-27, 16:06   

co to jest zasięg reakcji oficerów w tej grze?
_________________
Pij jak Polak i walcz jak Polak ;)
 
 
     
Camillo

Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 5

Medale: Brak


Wysłany: 2013-09-28, 15:21   

Po prostu zasięg w jakim oficerowie reagują na wroga i sami podchodzą atakować. Jest on zmniejszony, aby oficerowie przede wszystkim stali i dowodzili, a nie pakowali się tak chętnie w środek bitwy i najczęściej ginęli. No chyba, że samemu się ich wyśle do ataku, wtedy ten zasięg nie ma znaczenia.
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2013-09-28, 20:48   

Genialne :) O tego typu sprawach nie pomyśleli nawet w modzie 17th hh :)
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Kristow 


Wiek: 22
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 436

Medale: 2 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 2. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1)


Wysłany: 2013-09-29, 11:50   

fajne by było gdyby jednostki miały kilka opcji szybkości poruszania się, czyli np. piechota marsz i bieg, a jazda np. szybki bieg, wolny bieg, i wolno tempem piechoty (nie wiem jak to się fachowo nazywa :) )
_________________
Pij jak Polak i walcz jak Polak ;)
 
 
     
Ernest 


Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 586

Medale: Brak


Wysłany: 2013-09-29, 12:24   

Z tym oficerem to fajnie było by dodać do tego specjalnego modzika RPG do moda 17c hh.
_________________
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Problem z płynną grą w Kozaków III - rozwiązanie
[GP]Warren Sprawy Techniczne 2 2016-09-22, 16:40
[GP]Warren
Brak nowych postów Kozacy powrót na wojnę i 1680x1050
part100 Dla Początkujących - Problemy i pytania 9 2013-01-07, 22:43
Ernest
Brak nowych postów Kozacy: Powrót na Wojnę - na Steamie
Cichor Kozacka Karczma 17 2010-09-05, 17:19
Rodzer
Brak nowych postów Kozacy Powrót na Wojnę na Windowsa 8?
Zmuda Download 2 2016-01-29, 21:35
Zmuda
Brak nowych postów Kozacy Powrót na Wojnę 1.35 - jak uruchomić na netbooku?
wojtex915 Dla Początkujących - Problemy i pytania 3 2014-02-22, 23:27
mad
Brak nowych postów Kozacy Powrót Na Wojne Problem z instalacja gry na win xp
Kurasz Dla Początkujących - Problemy i pytania 2 2014-09-10, 17:04
Ernest
Brak nowych postów Problem z zainstalowaniem gry Kozacy powrot na wojne
Problem
Kurasz Dla Początkujących - Problemy i pytania 1 2014-08-13, 17:27
robtre
Brak nowych postów Kozacy Powrót na Wojnę Problem z Multiplayer
maQPL Dla Początkujących - Problemy i pytania 0 2018-06-27, 15:15
maQPL
Brak nowych postów Kozacy Powrót na wojne Steam- jak grać online
Baxt Dla Początkujących - Problemy i pytania 4 2016-01-03, 16:47
robtre
Brak nowych postów Kozacy Powrót na Wojnę problem z instalacją windows 7
patryk321 Dla Początkujących - Problemy i pytania 0 2012-09-19, 17:53
patryk321

Cossacks 3 DLC: Days of Brillance z polską kampanią!



© 2009-2011 | Kozacy.org - polskie centrum gry Kozacy I & II. Wszelkie prawa zastrzezone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.

Partner - StartVISION.pl modified by Kozacy.org
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group