Forum Cossacks 3 :: Potencjalne zmiany

Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: potencjalne, zmiany

Potencjalne zmiany
Autor Wiadomość
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-01, 17:38   

Podbijam temat. Czy możliwe by było danie Polskiej piechocie łanowej możliwość sypania szańczyków(coś w stylu field fortification z AC DN)?
 
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-02, 00:23   

To co napiszę jest tylko teoretyczne rozważania.

Z historycznego punktu widzenia taką możłiwość powinna posiadać każda piechota, bo niezależnie od tego komu służono to kopano okopy.

Patrząc na silnik gry sprawa wygląda prosto: dodajemy jednostce opcję budowania, dodajemy co może budować po czym animacja i gra gitara. Upraszczając można skopiować animację od walki by nie musieć kombinować z grafikami.
W praktyce zachodzi pytanie: czy da radę skopiować te grafiki okopów z ACDN do Kozaków?
Kolejne pytanie brzmi czy zmieni to w jakikolwiek sposób rozgrywkę? Silnik Kozaków jest o wiele prostszy, nie przewiduje pudeł, rykoszetów czy nawet wchodzenia do budynków i dostawanie obrażeń w nich od kul wroga.
Jest sens dodawać coś co będzie tylko ozdobnikiem?
To tak jak dodać chorążych do gry, których można by było stosować wymiennie z doboszami. Ozdobnik, który nic nie wnosi.
 
     
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-02, 15:53   

niekoniecznie. w modzie jest dodane pudło, a piechota stojąca w okopie by była chroniona przed kulami. działało by to też jak tabor kozacki tyle że armaty by strzelały w okop a nie w ludzi
 
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-02, 18:44   

Zagłoba napisał/a:
a piechota stojąca w okopie by była chroniona przed kulami.


Nie wiem jak, bo nie znam komendy, która podnosi szanse na spudłowanie.

Zagłoba napisał/a:
działało by to też jak tabor kozacki tyle że armaty by strzelały w okop a nie w ludzi


Sprawa z taborem jest taka, że w teorii powstrzymuje on strazły nieprzyjaciela. W praktyce, tak kozaccy serdiucy jak i strzelcy nieprzyjaciela strzelają, jakby tych taborów nie było. Prawdziwą wartość taborów można by było odkryć gdyby wprowadzić coś co z AC wmontowali w Imperii: rzeczywistość przy oddawaniu strzałów.

PS. Skoro znając odpowiedź zapytałeś, życzę powodzenia przy tworzeniu, chętnie zobaczę jak to będzie wyglądać. ;]
 
     
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-03, 13:03   

a gdzie można znaleźć jakieś tutoriale o modowaniu Kozaków?
 
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-03, 21:23   

Co nie w dziale FAQ:
http://forum.kozacy.org/f...a732fdc4002ce41

Parę tematów w dziale odnośnie modów i w pytaniach początkujących. Reszta w języku angielskim na:
http://www.cossacksworld.ucoz.co.uk/
Znajdziesz tam też potrzebne narzędzia do edycji potrzebnych plików. Wymagana rejestracja.

Liczę na pisanie od czasu do czasu jak postęp w pracach,przy ewentualnych problemach wal tutaj lub na csxworld.

PS. Powodzenia!
 
     
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-19, 07:42   

próbowałem zrobić, ale po zrobieniu(zrobiłem model szańczyka) w grze nie tylko wróg trafiał w szaniec, ale moi żołnierze nie strzelali. Dlatego, zważając na liczne ograniczenia silnika Kozaków, zastanawiam się, czy nie lepiej przekonwertować mod do American Conquest. Wiem, że na coś takiego potrzebna jest zgoda twórców, ale mam nadzieję, że jeśli przekonwertowanie nie będzie wykraczać ponad moje siły, twórcy moda mi zgody udzielą
 
 
     
Kokosz 
hate bein' sober



Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2298
Skąd: LBN/WWA

Medale: 5 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 2. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-19, 07:45   

Cytat:
próbowałem zrobić, ale po zrobieniu(zrobiłem model szańczyka) w grze nie tylko wróg trafiał w szaniec, ale moi żołnierze nie strzelali.

Czy mógłbyś pokazać screeny jak to wygląda w grze? :)
_________________
Właściciel i główny administrator portalu Kozacy.org
Kontakt - via e-mail bądź PW na forum.
 
     
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-19, 08:23   

sorry, usunąłem, ale mogę ci dać model szańca w blendzie
 
 
     
Kokosz 
hate bein' sober



Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2298
Skąd: LBN/WWA

Medale: 5 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 2. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-19, 08:43   

dawaj, z ciekawości zobaczę :)
_________________
Właściciel i główny administrator portalu Kozacy.org
Kontakt - via e-mail bądź PW na forum.
 
     
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-19, 11:57   

niestety kiedy włączałem model w blendzie, okazało się, że jest uszkodzony :-( . Ale modelu sam oczywiście nie robiłem, po prostu wyciąłem Confederate Field Fortification z AC:DN bez tekstury. Jak już pisałem, ze względu na mankamenty silnika Kozaków i tak szańczyk nie miałby zastosowania. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest przekonwertowanie moda do AC: FB, czego sam się podejmę, o ile uzyskam zgodę twórców moda
 
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-19, 13:19   

Widzę, że się Panie Szlachcic za szybko poddajesz. Czasem trzeba pokombinować gdy coś oczywistość nie jest takie oczywiste. Przynajmniej sienkiewiczowski Onufry Zagłoba by kombinował.

Zagłoba napisał/a:
Jak już pisałem, ze względu na mankamenty silnika Kozaków i tak szańczyk nie miałby zastosowania.


Silnik AC to przerobiony silnik Kozaków. Dodano parę elementów etc. Modem, który stworzony został na silniku Kozaków z dodanymi elementami silnika AC nazwano Imperia Mod. Próbowałeś tego dokonać na tym modzie?
Tam możesz wchodzić do prawie wszystkich budynków oraz (UWAGA) strażnic, z których się strzela.
Komenda do wchodzenia do budynku jest oczywista. Wystarczy tylko z imperiowego pliku strażnicy wyciągnąć odpowiednie fragmenty odpowiedzialne za strzelanie z niego, po czym wkleić i sprawdzić czy wszystko działa.
 
     
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-19, 13:44   

No właśnie ja się nie poddaje, ja kombinuję ;-) zresztą pomyśl jakie korzyści dałoby przeniesienie 17c HH Moda na silnik AC: FB. Wymieniam to, o czym zawsze marzyłem w Kozakach a tego nie było:
- Dragoni strzelają, ale także w miarę walczą wręcz tak jak naprawdę
- Koniec z hordami wojska- żeby robić wojsko trzeba będzie zrobić chłopów(z tego obowiązku można wyjąć DC), a w przypadku nacji, których siłą była ilość(Ukraina, Turcja, Algieria, Rosja) po prostu zwiększy się szybkość robienia chłopów)EDIT: można by wycofać tę, jak powiedział Warren wadę AC, ale niech inni wypowiedzą się na ten temat
- nareszcie strzelcy dostaną animację ładowania broni i możliwość walki wręcz- muszkieterzy nie będą już tacy bezbronni
- Rajtarom i innej jeździe zachodniej(oprócz dragonów oczywiście) można dać pistolety(działały by jak w DN- w czasie szarży jeźdźcy się zatrzymują, strzelają z pistoletu i dalej jadą)
- będzie morale- hordy piechoty bez ładu i składu i tak nic nie dadzą, bo nawet formacja 40 rajtarów rozgromi ich na wszystkie strony świata
- nowy sposób pozyskiwania żywności- polowanie
- miasto w czasie rajdu nie będzie już takie bezbronne, o ile gracz zadba o wsadzenie chociaż paru chłopków do każdego budynku
- będzie można bez obaw zwiększyć siłę rażenia strzelców, siłą najemników będzie ich wyszkolenie(będą celniejsi od krajowego wojska, lepiej walczyć wręcz, itp.
- szarża Skrzydlatych Jeźdźców nareszcie będzie rozbijała wojska wroga, a nie tylko wycinała je(wojska rozpierzchną się na wszystkie strony świata, mimo umieszczenia ich w formacji itd.), tak samo będzie z inną kawalerią
Można by wymieniać jeszcze dużo innych zalet przekonwertowania moda do AC:FB. po za tym, pograjcie w AC jeśli macie i wyobraźcie sobie szarżę Husarii na tym silniku :-) (wiem, że to tylko zmieniony silnik z Kozaków, ale ma o wiele większe możliwości)
Ostatnio zmieniony przez Zagłoba 2011-06-19, 14:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-19, 13:47   

Cytat:
Koniec z hordami wojska- żeby robić wojsko trzeba będzie zrobić chłopów(z tego obowiązku można wyjąć DC), a w przypadku nacji, których siłą była ilość(Ukraina, Turcja, Algieria, Rosja) po prostu zwiększy się szybkość robienia chłopów)

To jest głupi pomysł. Największa wada American Conquest. Bo żeby doszło do jakiejś konkretnej bitwy z kilkoma formacjami piechoty i jazdy grając na zwykłą potyczkę trzeba czekać co najmniej 40 minut!
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
WhiteCrow 

Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 432
Skąd: Konin

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-19, 15:04   

Warren napisał/a:
Cytat:
Koniec z hordami wojska- żeby robić wojsko trzeba będzie zrobić chłopów(z tego obowiązku można wyjąć DC), a w przypadku nacji, których siłą była ilość(Ukraina, Turcja, Algieria, Rosja) po prostu zwiększy się szybkość robienia chłopów)

To jest głupi pomysł. Największa wada American Conquest. Bo żeby doszło do jakiejś konkretnej bitwy z kilkoma formacjami piechoty i jazdy grając na zwykłą potyczkę trzeba czekać co najmniej 40 minut!



Popieram i nie popieram Warrena... tak po środku :) na początku pamiętam jak grałem w AC i było to dla nie głupie..(z początku to nawet o tym nie wiedziałem i dlaczego mi się oddziały nie robią ? :-o ).. że trzeba wpakowywać chłopów żeby wyprodukować piechotę(ale też realistyczne że trzeba wyszkolić ich ). Ja osobiście był bym za odwołaniem tego.


Jeśli chodzi o najlepszy silnik pod strategie 2D to oczywiście AC nie ma lepszego :!: Zagraj sobie w European Warfare, moda pod AC FB dla mnie osobiście najlepsza strategia 2D nie ma lepszej. Wszystko dopracowane! Animacje piechoty świetne z konnicą trochę gorzej bo konie takie dziwne i jedna artyleria do wszystkich nacji ale na szczęście zróżnicowana ( 4, 6 8 , 12 funtówki czy haubice albo ruskie Jednorogi[unicorny]) ale reszta po prostu miodzio . Walka armatami po prostu 10/10 ... kartacze najlepiej zrobione z całej serii gier strategicznych nie jak np. w c1(gdzie to kartacz kładzie wszystko na drodze) czy c2(gdzie w przeciwieństwie do c1 bardzo mało zabija tylko rozbija morale trochę) . Także współczynnik morale doskonały ... wczoraj gdy się bawiłem w edytorze zrobiłem żołnierzy i generała który podnosił morale wojsk(wystarczy że stał obok nich) a gdy go zabiłem morale wojska jakie miałem od razu spadło i byli z tego powodu nie zadowoleni.. która gra może pochwalić się takimi rzeczami? no chyba nie wiele :-P Naprawde polecam EW po American Conquest: Fight Back

i Powodzenia
White
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów LCN- Zmiany!
[GP]Warren Archiwum Działu Kozacy 1 14 2010-12-24, 13:46
Rozderca
Brak nowych postów Propozyjca zmiany
Filozof Kosz/Archiwum 13 2010-10-03, 12:57
[GP]Warren
Brak nowych postów Zmiany nickow
[GP]Warren PLC 1 2011-02-12, 16:20
Kokosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi zmiany kosmetyczne na forum
Kokosz Newsy i Ogłoszenia 11 2010-05-30, 12:30
Kokosz
Brak nowych postów Cossacks Center -> Zmiany
Redaktor Newsy i Ogłoszenia 0 2011-02-14, 08:57
Redaktor
Brak nowych postów Proponuje takie zmiany
OLO Tylko dla adminow 4 2011-06-15, 18:37
OLO
Brak nowych postów Ważne zmiany w Cossacks3!
[GP]Warren Kozacka Karczma 0 2016-11-21, 18:58
[GP]Warren
Brak nowych postów Widzieliscie nowe zmiany w C3? Wow
[GP]Warren Kozacka Karczma 16 2017-07-01, 16:38
mad

Cossacks 3 DLC: Days of Brillance z polską kampanią!



© 2009-2011 | Kozacy.org - polskie centrum gry Kozacy I & II. Wszelkie prawa zastrzezone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.

Partner - StartVISION.pl modified by Kozacy.org
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group