Forum Cossacks 3 :: Potencjalne zmiany

Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: potencjalne, zmiany

Potencjalne zmiany
Autor Wiadomość
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-19, 16:15   

czekam na zdanie innych, mam jeszcze pytanie- gdzie można się skontaktować z twórcami
 
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-19, 17:14   

Zagłoba napisał/a:
No właśnie ja się nie poddaje, ja kombinuję ;-) zresztą pomyśl jakie korzyści dałoby przeniesienie 17c HH Moda na silnik AC: FB.


Był mod do AC, który przenosił Kozaków na silnik AC. Niestety mimo długich poszukiwań nikt nie pochwalił się jego posiadaniem. Poszukaj na forum to znajdziesz temat.

Zagłoba napisał/a:

Wymieniam to, o czym zawsze marzyłem w Kozakach a tego nie było:


Zobaczmy co tam przyszykowałeś.

Zagłoba napisał/a:

- Dragoni strzelają, ale także w miarę walczą wręcz tak jak naprawdę


Żeby jeszcze z koni zsiadali, a jakby morale było zbyt niskie to by odmawiali zsiadania. Tak było w rzeczywistości...
Generalnie da się zrobić i top nawet szybko. Wystarczy tylko dodać dodatkowy atak wręcz dragonom, określić grafikę (najłatwiej to skopiować tą od strzelania), pole w jakim musiałby znaleźć się przeciwnik by doszło do walki wręcz i gra gitara. Taka jest teoria.

Zagłoba napisał/a:

- Koniec z hordami wojska- żeby robić wojsko trzeba będzie zrobić chłopów(z tego obowiązku można wyjąć DC), a w przypadku nacji, których siłą była ilość(Ukraina, Turcja, Algieria, Rosja) po prostu zwiększy się szybkość robienia chłopów)EDIT: można by wycofać tę, jak powiedział Warren wadę AC, ale niech inni wypowiedzą się na ten temat


Niestety ta szybkość w reprodukcji chłopstwa pozwoliłaby tym nacjom na bardzo szybkie zbudowanie mocnej gospodarki, przez co trudno by się walczyło. Przy takim zabiegu trzeba by było obniżyć wydajność gospodarki w tych nacjach.

Zagłoba napisał/a:

- nareszcie strzelcy dostaną animację ładowania broni i możliwość walki wręcz- muszkieterzy nie będą już tacy bezbronni


Patrz co pisałem o dragonach.

Zagłoba napisał/a:

- Rajtarom i innej jeździe zachodniej(oprócz dragonów oczywiście) można dać pistolety(działały by jak w DN- w czasie szarży jeźdźcy się zatrzymują, strzelają z pistoletu i dalej jadą)


Średnio to sobie wyobrażam, ale to Twój punkt widzenia.

Zagłoba napisał/a:

- będzie morale- hordy piechoty bez ładu i składu i tak nic nie dadzą, bo nawet formacja 40 rajtarów rozgromi ich na wszystkie strony świata


To morale to mała przesada, ale ciekawy element, który urozmaicił Imperia Mod.

Zagłoba napisał/a:

- nowy sposób pozyskiwania żywności- polowanie


Naciągane. Nie opłaca się ganiać chłopami jak w Age of Empire po całej planszy dla kilkunastu punktów jedzenia, w chwili gdy grasują patrole przeciwnika. Przecież można postawić tanim kosztem kolejny młyn w zasięgu własnych muszkietów i dział (oraz go samego wyposażyć w załogę) by spokojnie pozyskiwać zboże z pól.

Zagłoba napisał/a:

- miasto w czasie rajdu nie będzie już takie bezbronne, o ile gracz zadba o wsadzenie chociaż paru chłopków do każdego budynku


Z drugiej strony tworzy to niesamowitą twierdzę, którą ciężko zdobyć bez gigantycznej artylerii, a i to łatwo nie przyjdzie, w końcu kmiecie ganiają i budynki naprawiają. Pamiętaj, że to działa w dwie strony.

Zagłoba napisał/a:

- będzie można bez obaw zwiększyć siłę rażenia strzelców, siłą najemników będzie ich wyszkolenie(będą celniejsi od krajowego wojska, lepiej walczyć wręcz, itp.


17th c HH Mod postawił na zawodowych najemników, nie mięso armatnie. Żadna to nowość nie będzie.

Zagłoba napisał/a:

- szarża Skrzydlatych Jeźdźców nareszcie będzie rozbijała wojska wroga, a nie tylko wycinała je(wojska rozpierzchną się na wszystkie strony świata, mimo umieszczenia ich w formacji itd.), tak samo będzie z inną kawalerią


Chyba, że te wojska wystrzelają jeźdźców nim oni dotrą do pierwszego szeregu przeciwnika. Ci co dotrą zostaną wycięci w walce wręcz.

Zagłoba napisał/a:

Można by wymieniać jeszcze dużo innych zalet przekonwertowania moda do AC:FB. po za tym, pograjcie w AC jeśli macie i wyobraźcie sobie szarżę Husarii na tym silniku :-) (wiem, że to tylko zmieniony silnik z Kozaków, ale ma o wiele większe możliwości)


Powiem to tak, aktualnie powstaje mod o wojnie trzydziestoletniej. Jak się okazało próby przekonania ludzi made in USA, żeby dodać Rzeczypospolitą nie przyniosły rezultatów (mimo oznak przemawiających za zrozumieniem tematu). Szkoda, że ich ograniczenie wiedzy do Europy Zachodniej powoduje, że wychodzą dla nas na niewykształconych kolonistów...

Warren napisał/a:

To jest głupi pomysł. Największa wada American Conquest. Bo żeby doszło do jakiejś konkretnej bitwy z kilkoma formacjami piechoty i jazdy grając na zwykłą potyczkę trzeba czekać co najmniej 40 minut!


Prowadząc w tym czasie istną wojnę podjazdową o wszelkie surowce. Przy okazji starając się blokować rozwój terytorialny miasta przeciwnika.
Ma to swoje wady i zalety. Tempo gry zwolni, bo nawet rajdy będą mało skuteczne, jednakże bitwy staną się wyzwaniem.

Ujmę to tak, jeśli Zagłoba lub ktokolwiek inny podejmie się takowej konwersji 17th c HH Moda na silnik AC, to postaram wygospodarować trochę czasu by poduczyć się modowania w AC i pomóc co nie co.
 
     
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-19, 17:32   

Cichor napisał/a:

17th c HH Mod postawił na zawodowych najemników, nie mięso armatnie. Żadna to nowość nie będzie.

będzie- w oryginalnym modzie najemnicy mieli silniejsze muszkiety(chodzi o strzelców), tak więc to uzawodowienie najemników w AC powinno polegać na tym, że najemnicy mają większe morale, lepiej walczą wręcz, szybciej ładują broń, a nie na większej sile rażenia muszkietów, bo i normalne wojsko i najemnicy mieli w realnym świecie takie same
Cichor napisał/a:

Chyba, że te wojska wystrzelają jeźdźców nim oni dotrą do pierwszego szeregu przeciwnika. Ci co dotrą zostaną wycięci w walce wręcz.

przy realistycznej szybkości ładowania muszkietów zanim wróg zdąży naładować broń, Husaria będzie już z nimi walczyła wręcz. Jak wiadomo też, szable czy rapiery strzelców żadnych szans nie miały w starciu z Husarią(zanim taki piechur zdążył ciąć, był już nabity na kopiję)
 
 
     
WhiteCrow 

Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 432
Skąd: Konin

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-19, 17:40   

Cichor napisał/a:
Zagłoba napisał/a:


- Dragoni strzelają, ale także w miarę walczą wręcz tak jak naprawdę


Żeby jeszcze z koni zsiadali, a jakby morale było zbyt niskie to by odmawiali zsiadania. Tak było w rzeczywistości...
Generalnie da się zrobić i top nawet szybko. Wystarczy tylko dodać dodatkowy atak wręcz dragonom, określić grafikę (najłatwiej to skopiować tą od strzelania), pole w jakim musiałby znaleźć się przeciwnik by doszło do walki wręcz i gra gitara. Taka jest teoria.


Nie, wystarczyła by tylko animacja walczącego Dragona :-> reszta no problemo



Cichor napisał/a:
Powiem to tak, aktualnie powstaje mod o wojnie trzydziestoletniej.


Dasz jakiś namiar na to ? :-)


Cichor napisał/a:


Ujmę to tak, jeśli Zagłoba lub ktokolwiek inny podejmie się takowej konwersji 17th c HH Moda na silnik AC, to postaram wygospodarować trochę czasu by poduczyć się modowania w AC i pomóc co nie co.


Modowanie w AC jest bardzo proste oczywiście jeśli dodać gotową jednostkę i czy jeśli chodzi o parametry ale jeśli chodzi o gotowe animacje to już lipa. Chociaż myślę że taki budynek czy coś typu stojącego nie żyjącego bym zrobić w 3ds Max :-D
 
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-19, 18:31   

Zagłoba napisał/a:
przy realistycznej szybkości ładowania muszkietów zanim wróg zdąży naładować broń, Husaria będzie już z nimi walczyła wręcz. Jak wiadomo też, szable czy rapiery strzelców żadnych szans nie miały w starciu z Husarią(zanim taki piechur zdążył ciąć, był już nabity na kopiję)


Nie wiem, nie wiem. Widząc Twoją ideę dodania szańców, nie będzie to takie oczywiste. Postawienie szańców sprawi, że zmieni się wiele aspektów. Zbyt długi czas sypania ich sprawi, że nie będzie się ich stosować. Zbyt krótki, zniweluje element walki do wojny pozycyjnej...

[GP]WhiteCrow napisał/a:
Nie, wystarczyła by tylko animacja walczącego Dragona :-> reszta no problemo


Czekam z niecierpliwością na tą animację. :mrgreen:

[GP]WhiteCrow napisał/a:
Dasz jakiś namiar na to ? :-)


Proszę:
http://cossacksworld.ucoz.co.uk/forum/40-221-1
Niby Polska jest, ale w drugim linku, bardziej aktualnym już jej nie ma:
http://mastersofthefield....wforum.php?f=50

[GP]WhiteCrow napisał/a:
Modowanie w AC jest bardzo proste oczywiście jeśli dodać gotową jednostkę i czy jeśli chodzi o parametry ale jeśli chodzi o gotowe animacje to już lipa. Chociaż myślę że taki budynek czy coś typu stojącego nie żyjącego bym zrobić w 3ds Max :-D


Myślę, że modowanie tylko do wprowadzania w system gotowych jednostek by się sprowadzało. Konwersja jednostek i budynków nastąpiłaby ze starych Kozaków. Chyba, że znajdzie się ktoś kto stworzy od nowa jednostki.
 
     
WhiteCrow 

Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 432
Skąd: Konin

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-19, 19:02   

Cichor napisał/a:


[GP]WhiteCrow napisał/a:
Nie, wystarczyła by tylko animacja walczącego Dragona :-> reszta no problemo


Czekam z niecierpliwością na tą animację. :mrgreen:


No właśnie! :-D


Cichor napisał/a:


[GP]WhiteCrow napisał/a:
Dasz jakiś namiar na to ? :-)


Proszę:
http://cossacksworld.ucoz.co.uk/forum/40-221-1
Niby Polska jest, ale w drugim linku, bardziej aktualnym już jej nie ma:
http://mastersofthefield....wforum.php?f=50



Wielkie Dzięki!

No ja nie wiem gdzie oni mają mózg? co oni dodają a Polski nie dodadzą? naprawdę ... ja sie pytam kto kur.. walczył z Kozakami i Turkami... albo kogo zalała fala Szwedów? kutfa -_-

Cytat:
and "Extras only" Factions
Ottomans/Cossacks
United Providences
Bohemia
Brunswick
and possibly a few more

Choć ostatnie słowa mnie zmotywowały ;-)
 
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-19, 20:48   

[GP]WhiteCrow napisał/a:
No ja nie wiem gdzie oni mają mózg? co oni dodają a Polski nie dodadzą? naprawdę ... ja sie pytam kto kur.. walczył z Kozakami i Turkami... albo kogo zalała fala Szwedów? kutfa -_-


Akurat szwedzki potop nie miał za dużo wspólnego z wojną lat 1618-1648. Problem leży w tym, że to jest taki spojrzenie dość krótkowzroczne. Spójrzmy tylko na sam konflikt, kilkanaście bitew, śmierć paru władców, poszczególne etapy itp. Niestety to ostatnie również zawalone, bo gdzie są Czesi? Jeden z większych ich zrywów i tak ich potraktować! Skandal!

[GP]WhiteCrow napisał/a:
and "Extras only" Factions
Ottomans/Cossacks
United Providences
Bohemia
Brunswick
and possibly a few more

Choć ostatnie słowa mnie zmotywowały ;-)


A mnie nie. Wpakowanie do tej grupy Czechów świadczy tylko o ignorancji. Dodawanie Turcji? Kozaków!? To, że cesarscy wysłannicy rekrutowali zaporożców to wiadome mi jest. Więc ciekawe jak wytłumaczą pojawienie się lisowczyków? Brunszwik? Może od razy Moguncję? Księstwo Gryfitów! I kilkaset księstewek, miast i innych tworów, które nazywamy Rzeszą.
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-19, 21:11   

Cytat:
Księstwo Gryfitów!

Zacne Księstwo!
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
WhiteCrow 

Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 432
Skąd: Konin

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-20, 09:23   

Cichor napisał/a:
[GP]WhiteCrow napisał/a:
No ja nie wiem gdzie oni mają mózg? co oni dodają a Polski nie dodadzą? naprawdę ... ja sie pytam kto kur.. walczył z Kozakami i Turkami... albo kogo zalała fala Szwedów? kutfa -_-


Akurat szwedzki potop nie miał za dużo wspólnego z wojną lat 1618-1648. Problem leży w tym, że to jest taki spojrzenie dość krótkowzroczne. Spójrzmy tylko na sam konflikt, kilkanaście bitew, śmierć paru władców, poszczególne etapy itp. Niestety to ostatnie również zawalone, bo gdzie są Czesi? Jeden z większych ich zrywów i tak ich potraktować! Skandal!

[GP]WhiteCrow napisał/a:
and "Extras only" Factions
Ottomans/Cossacks
United Providences
Bohemia
Brunswick
and possibly a few more

Choć ostatnie słowa mnie zmotywowały ;-)


A mnie nie. Wpakowanie do tej grupy Czechów świadczy tylko o ignorancji. Dodawanie Turcji? Kozaków!? To, że cesarscy wysłannicy rekrutowali zaporożców to wiadome mi jest. Więc ciekawe jak wytłumaczą pojawienie się lisowczyków? Brunszwik? Może od razy Moguncję? Księstwo Gryfitów! I kilkaset księstewek, miast i innych tworów, które nazywamy Rzeszą.


Co do Szwedów to tak rzuciłem ale z całą resztą zgadzam się z Tobą w 100 %, naprawdę ale te inni niż Polacy to chyba specjalnie robią -_- ciekawe jak wytłumaczą te piękne bitwy polskie ale to taki mały szczegół :-> totalna olewka :\
 
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-20, 10:37   

Ja myślę, że to jest na zasadzie:
"Co to za bitwa skoro nie walczono w żadnych oficjalnych mundurach, strzelając naprzeciwko siebie przez godzinę po czym dochodziło do walki wręcz na bagnety. Przy okazji na w sumie 120 tysięcy walczących ginęło 30 lub 40 tysięcy."
Ja wolę mniejsze bitwy, a konkretne.

Mniejsza o tego moda. Zaraz w złości rzucę słowa mówiące jedno: robię HH Moda na silniku AC i nie będzie odwrotu. :-P
 
     
WhiteCrow 

Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 432
Skąd: Konin

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-20, 11:06   

Cichor napisał/a:
Mniejsza o tego moda. Zaraz w złości rzucę słowa mówiące jedno: robię HH Moda na silniku AC i nie będzie odwrotu. :-P


PROSZĘ!! :-D

silnik AC THE BEST, ale w AC najbardziej urzekła mnie artyleria, dopracowana genialnie!
_________________

ICQ - 602550796
GG - 5720152
 
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-20, 13:49   

[GP]WhiteCrow napisał/a:
PROSZĘ!! :-D

silnik AC THE BEST, ale w AC najbardziej urzekła mnie artyleria, dopracowana genialnie!


Nie porwę się sam z motyką na słońce.
 
     
WhiteCrow 

Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 432
Skąd: Konin

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-20, 16:00   

Cichor napisał/a:
[GP]WhiteCrow napisał/a:
PROSZĘ!! :-D

silnik AC THE BEST, ale w AC najbardziej urzekła mnie artyleria, dopracowana genialnie!


Nie porwę się sam z motyką na słońce.


Powiedz czego potrzebujesz!
 
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-20, 16:36   

[GP]WhiteCrow napisał/a:
Powiedz czego potrzebujesz!


Szefa zespołu, jego zastępcy, kierownika robót, robotnika, sponsorów finansowych dla projektu, zespołu chirurgów i ładne pielęgniarki.
Czyli przyda się parę osób, z których każda by coś zrobiła dla sprawy i dało się stworzyć chociaż mały mod, realizujący nasze marzenia.

[GP]WhiteCrow napisał/a:
silnik AC THE BEST, ale w AC najbardziej urzekła mnie artyleria, dopracowana genialnie!


Powiedz mi co Ci się tak w tym podoba?
 
     
WhiteCrow 

Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 432
Skąd: Konin

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-20, 16:39   

Cichor napisał/a:
[GP]WhiteCrow napisał/a:
Powiedz czego potrzebujesz!


Szefa zespołu, jego zastępcy, kierownika robót, robotnika, sponsorów finansowych dla projektu, zespołu chirurgów i ładne pielęgniarki.
Czyli przyda się parę osób, z których każda by coś zrobiła dla sprawy i dało się stworzyć chociaż mały mod, realizujący nasze marzenia.


Ja włożył bym coś od Siebie ale obecnie to trochę mało bo sam sklejam moda pod c2 którego wolno ale skutecznie robię :-P i jeszcze treningi na Nevka :)

Cichor napisał/a:

[GP]WhiteCrow napisał/a:
silnik AC THE BEST, ale w AC najbardziej urzekła mnie artyleria, dopracowana genialnie!


Powiedz mi co Ci się tak w tym podoba?


Grając w c1, c2 i AC to właśnie AC mnie urzekło najbardziej a dokładniej w Modzie EW pod AC :-D
_________________

ICQ - 602550796
GG - 5720152
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów LCN- Zmiany!
[GP]Warren Archiwum Działu Kozacy 1 14 2010-12-24, 13:46
Rozderca
Brak nowych postów Propozyjca zmiany
Filozof Kosz/Archiwum 13 2010-10-03, 12:57
[GP]Warren
Brak nowych postów Zmiany nickow
[GP]Warren PLC 1 2011-02-12, 16:20
Kokosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi zmiany kosmetyczne na forum
Kokosz Newsy i Ogłoszenia 11 2010-05-30, 12:30
Kokosz
Brak nowych postów Cossacks Center -> Zmiany
Redaktor Newsy i Ogłoszenia 0 2011-02-14, 08:57
Redaktor
Brak nowych postów Proponuje takie zmiany
OLO Tylko dla adminow 4 2011-06-15, 18:37
OLO
Brak nowych postów Ważne zmiany w Cossacks3!
[GP]Warren Kozacka Karczma 0 2016-11-21, 18:58
[GP]Warren
Brak nowych postów Widzieliscie nowe zmiany w C3? Wow
[GP]Warren Kozacka Karczma 16 2017-07-01, 16:38
mad

Cossacks 3 DLC: Days of Brillance z polską kampanią!



© 2009-2011 | Kozacy.org - polskie centrum gry Kozacy I & II. Wszelkie prawa zastrzezone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.

Partner - StartVISION.pl modified by Kozacy.org
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group