Forum Cossacks 3 :: Potencjalne zmiany

Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: potencjalne, zmiany

Potencjalne zmiany
Autor Wiadomość
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-21, 13:55   

Jak wiadomo, to ja wysunąłem pomysł, i zamierzam się podjąć konwersji modu 17c HH do AC:FB, ale każda pomoc mile widziana :-) . Niech zgłaszają się ci, którzy:
- są w stanie skontaktować się z twórcami moda
- ci, którzy potrafią modować zarówno Kozaków, jak i AC(ja umiem Kozaków modować, więc AC na pewno się nauczę ;-) )
- a także ci, którzy moddingu chcą się nauczyć
Plan prac ustalimy, gdy:
- uda się uzyskać zgodę twórców moda
- zbierze się grupka co najmniej 3 osób(sam przecież wszystkiego nie zrobię, jestem tylko człowiekiem ;-) )
Tak więc zachęcam się do przyłączenia się do inicjatywy, dzięki temu ożyje mod 17c HH i ożyje Polska scena AC
 
 
     
WhiteCrow 

Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 432
Skąd: Konin

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-21, 14:23   

Zagłoba napisał/a:
Jak wiadomo, to ja wysunąłem pomysł, i zamierzam się podjąć konwersji modu 17c HH do AC:FB, ale każda pomoc mile widziana :-)


MOC :lol: :-D

Zagłoba napisał/a:
Niech zgłaszają się ci, którzy:
- są w stanie skontaktować się z twórcami moda


W celu ? No chyba że:
Zagłoba napisał/a:

Plan prac ustalimy, gdy:
- uda się uzyskać zgodę twórców moda


Jeśli tak to najlepiej zrób moda o innej nazwie a wszystko to co on brał to zapożyczył z AC i C I. No chyba że chcesz pociągnąć całość w AC to jak najbardziej się skontaktuj tylko czy on jeszcze uczestniczy w życiu cossacks? :-P
_________________

ICQ - 602550796
GG - 5720152
 
 
     
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-21, 14:49   

[GP]WhiteCrow napisał/a:


Jeśli tak to najlepiej zrób moda o innej nazwie a wszystko to co on brał to zapożyczył z AC i C I. No chyba że chcesz pociągnąć całość w AC to jak najbardziej się skontaktuj tylko czy on jeszcze uczestniczy w życiu cossacks? :-P

Po pierwsze- nie wszystko, kupę rzeczy twórcy 17c HH Moda wzięli z Baddog Moda i z (chyba) ruskiej Imperii
Po drugie- tu chodzi o przeniesienie w całości 17c HH moda na silnik AC:FB, a nie tworzenie nowego moda, z zachowaniem idei twórców moda, oraz z jeszcze większym urealistycznieniem(mimo wszystko np. broń palna w 17c HH Modzie nie jest naprawdę realistyczna) i nowymi animacjami
 
 
     
WhiteCrow 

Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 432
Skąd: Konin

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-21, 16:40   

Jak chcesz, chętnie bym pomógł ale będzie to mój kolejny obowiązek z którego pewnie bym się nie wywiązał bo sam grzebie w c2 ale jakieś porady czy coś chętnie mogę udzielić zresztą Angel na Swojej stronie dosyć poopisywał ;]
_________________

ICQ - 602550796
GG - 5720152
 
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-21, 19:07   

Zagłoba napisał/a:
Jak wiadomo, to ja wysunąłem pomysł, i zamierzam się podjąć konwersji modu 17c HH do AC:FB


Pomysł istniał od dłuższego okresu czasu, więc dopóki nie skończysz nie bądź taki pewien. :P

Zagłoba napisał/a:
- są w stanie skontaktować się z twórcami moda


Nie da rady. Bardziej martwiłbym się o pozwolenie twórców gry na jej modyfikację.

Zagłoba napisał/a:
Tak więc zachęcam się do przyłączenia się do inicjatywy, dzięki temu ożyje mod 17c HH i ożyje Polska scena AC


Mod ożył w zeszłym roku i się trzyma przy życiu, więc nie myślę by dało się bardziej ożywić moda.
Polska scena AC kiedykolwiek istniała? :shock:

[GP]WhiteCrow napisał/a:
No chyba że chcesz pociągnąć całość w AC to jak najbardziej się skontaktuj tylko czy on jeszcze uczestniczy w życiu cossacks?


Z tego co wiadomo ani Eric ani Jarema nie biorą udziału w życiu Csx. Przynajmniej nie oficjalnie.

Zagłoba napisał/a:
Po pierwsze- nie wszystko, kupę rzeczy twórcy 17c HH Moda wzięli z Baddog Moda i z (chyba) ruskiej Imperii


Ja się nie dziwie, każdy duży mod używa elementy z mod1. Trochę trafiło z AC.
Ale z Imperii? Możesz mi wytłumaczyć jakie elementy ściągnięto z Imperii?
I skąd to "chyba"? Znaczy chyba jest dziełem Rosjan, czy chyba z Imperii?

Zagłoba napisał/a:
Po drugie- tu chodzi o przeniesienie w całości 17c HH moda na silnik AC:FB, a nie tworzenie nowego moda, z zachowaniem idei twórców moda, oraz z jeszcze większym urealistycznieniem(mimo wszystko np. broń palna w 17c HH Modzie nie jest naprawdę realistyczna) i nowymi animacjami


Obawiam się, że ot takie przeniesienie stworzy słaby balans lub wręcz jego brak. Siła strzału strzelców pieszych i konnych w HH modzie jest praktycznie równa dla wszystkiego nacji. Różnice pojawiają się w szybkości strzału rekrutacji i kosztach tak treningu jak upgrade'ów.
Samo wstawianie siły strzału dla takiego muszkietera niewiele da, bo trzeba mu dodać jeszcze atak wręcz co zmienia balans. Bezbronni w walce wręcz strzelcy mogą, teraz się odgryzać zamiast być bici.
To samo z gospodarką czy rulesami. Obawiam się, że 5000 30pt w HH modzie i AC wygląda całkowicie inaczej. Choćby dlatego, że nie ma tak łatwego dostępu do kamienia, więc nacje Zachodnie automatycznie będą miały gorzej.
Wniosek jest jeden: nie przeniesiesz wiele rzeczy niezmiennych z HH Moda do AC.

[GP]WhiteCrow napisał/a:
Angel na Swojej stronie dosyć poopisywał ;]


PoopisywałA. To kobieta.
 
     
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-22, 12:16   

"Chyba" oznaczało że chyba z imperii. A apropo strzelców: siłę ognia ustali się na ok. 350, różne nacje będą miały różne ceny Upgrade'ów, a strzelcy i tak będą bezsilni wobec kawalerii(bez osłony pik nawet Dragonów nie pokonają), za to wschodnia jazda(Husaria, Kozacy Regestrowi i Dońscy, Spahisi, Mamelucy) nawet pikinierów w pył będą rozwalać, tak jak było naprawdę(pierwszą chyba udaną obroną muszkieterów przed jazdą był epizod bitwy pod Bayonne pod koniec XVII wieku, gdzie strzelcy wsadzili sztylety do luf muszkietów i walczyli nimi jak pikami, przez przypadek wynajdując bagnet)
 
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-22, 13:35   

Zagłoba napisał/a:
"Chyba" oznaczało że chyba z imperii.


Niestety nie widziałem, żadnego elementu, który mógłby z niej pochodzić.

Zagłoba napisał/a:
a strzelcy i tak będą bezsilni wobec kawalerii(bez osłony pik nawet Dragonów nie pokonają)


Generalnie dragoni to była piechota przemieszczająca się konno, więc nie wiem czy to tak wyjdzie.

Zagłoba napisał/a:
za to wschodnia jazda(Husaria, Kozacy Regestrowi i Dońscy, Spahisi, Mamelucy) nawet pikinierów w pył będą rozwalać, tak jak było naprawdę


Nie chcę Ciebie martwić, ale generalnie wszystkie jazdy świata starały się unikać najpierw czworoboków pikinierskich. Potem cienkiej linii pik, która ziała ogniem. Więc husaria również niechętnie atakowała takie formacje.
Jeśli wierzyć źródłom to konnica kozacka, która jest naprawdę dobra, to twór XIX wieku. W interesującym nas okresie (tj. XVII w.) słynęli z piechoty, walki w taborach i chadzek na morze Czarne. Kozacy dońscy czy zaporoscy słynęli z piechoty, nie z kawalerii, którą niefortunnie nazwano rejestrową w grze... Jak ma być to mod historyczny to wypada to zmienić.
Sipahowie nie dysponowali uzbrojeniem, które pozwalało im na przebijanie się przez pikinierów, ich kopie były zbyt krótkie. Mamelucy byli używani do walki kontaktowej, nie do frontalnych uderzeń na ostrza pik.

Zagłoba napisał/a:
tak jak było naprawdę


Więc czekam na przykłady gdy kozacy rejestrowi albo dońscy szarżują na piki i udaje im się roznieść oddział. ;]

Zagłoba napisał/a:
(pierwszą chyba udaną obroną muszkieterów przed jazdą był epizod bitwy pod Bayonne pod koniec XVII wieku, gdzie strzelcy wsadzili sztylety do luf muszkietów i walczyli nimi jak pikami, przez przypadek wynajdując bagnet)


Koniec XVII wieku... To chyba czas, na którym kończy się mod, prawda? Więc nie jest to dobry przykład.
Nie jest to też prawda. O żadnej bitwie pod Bayonne nie wiedziałem dopóki mi o niej nie napisałeś. Ino, że pod Bayonne walczono w dobie wojen napoleońskich, a Tobie pewnie chodzi o bitwę pod Boyne w 1690, tak?
Niestety chyba jednak nie tam użyto bagnetów po raz pierwszy, czytałem, że pierwszy raz czegoś na wzór bagnetów użyto w 1647 roku. Twórcami byli Francuzi walczący w Niderlandach.

Zagłoba napisał/a:
A apropo strzelców: siłę ognia ustali się na ok. 350, różne nacje będą miały różne ceny Upgrade'ów, a strzelcy i tak będą bezsilni wobec kawalerii


A będą oddawać salwę na minutę? ;P
Ci bezsilni strzelcy nie powinni być całkowicie bezsilni. Przydałby się jakiś skrypcik jak z C2, gdy szarżująca jazda wbija się w formacje, to spada morale oddziału.
 
     
WhiteCrow 

Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 432
Skąd: Konin

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-22, 14:10   

Cichor napisał/a:


A będą oddawać salwę na minutę? ;P
Ci bezsilni strzelcy nie powinni być całkowicie bezsilni. Przydałby się jakiś skrypcik jak z C2, gdy szarżująca jazda wbija się w formacje, to spada morale oddziału.


Takie coś z kawalerią masz w EW, zobacz sobie w statystykach jednostki a dokładniej obawa przed kawalerią np. Francuski Oficer ciężkiej jazdy nie ma go w ogóle czy Stara Gwardia za to lekka piechota np. Woltyżerowie mają największy z wiadomych przyczyn :mrgreen:
 
 
     
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-22, 15:54   

pomyliłem się, chodziło mi o bitwę pod Boyne, a zawartość z imperii w 17c HH Modzie to Szwedzccy muszkieterowie, piki i rajtarzy
 
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-22, 15:55   

A to przypadkiem nie na odwrót? Zawsze mi się wydawało, że 17th Mod jest starszy od Imperii. ;-)
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-22, 19:39   

Zagłoba napisał/a:
a zawartość z imperii w 17c HH Modzie to Szwedzccy muszkieterowie, piki i rajtarzy


Muszkieterowie i pikinierzy są z Mod1. Owi rajtarzy to jak mniemam jednostka nazwana dragonami w grze. Rzeczywiście oni nie są z Mod1. Są za AC. Jak widzisz, żadna z tych jednostek nie mogła być ściągnięta z Imperii.

Warren napisał/a:
A to przypadkiem nie na odwrót? Zawsze mi się wydawało, że 17th Mod jest starszy od Imperii.


Powiem szczerze, że nie znam odpowiedzi na to pytanie co było starsze. Trzeba by było ustalić, którą wersją HH moda mamy na myśli. Pierwszą dużą grywalną? Czy może oficjalna wersja to ta z AI? Projekt się rozwijał długo czas.

Skoro już chcesz zrobić konwersję to napisz co chcesz dokładnie zrobić, co zmienić etc.
 
     
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-22, 20:06   

chodziło mi o swedish ridera, czyli szweckiego raitara. Zapis planowanych zmian wraz z charakterystyką każdej nacji napiszę w jednym, dłuugim poście
 
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-22, 23:08   

Zagłoba napisał/a:
chodziło mi o swedish ridera, czyli szweckiego raitara


Jednak chodzi o Swedish Rider'a... To nie wiem o co Ci chodzi. Jest to ta sama grafika co w 1.35.

W ten sposób obalona została teoria jakoby 17th c HH Mod zapożyczał modele jednostek z Imperii.
 
     
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-23, 09:07   

Tak więc nadszedł czas na charakterystykę każdej nacji:
Algieria- Nacja orientalna, jej siła będzie tkwić w ilości, większość armii będzie stanowiła piechota(z naciskiem na light infantrymanów i łuczników, baszybuzukowie, pikinirzy i jazda pełnić będą tylko rolę wsparcia).
Turcja- Nacja także orientalna, ilość tu też oznacza siłę. Trzon armii będą stanowić Janczarzy, osłaniani przez pikinierów i wspierani przez ciężką piechotę, spahisów i beduinów. Działania zwiadowcze i nękające pełnić będą tatarzy i lekka jazda bałkańska.
Ukraina- Nacja nietypowa. siła tkwić będzie w ilości. Armia będzie się składała ze świetnej piechoty, mającej duże bonusy do obrony w formacjach. Kawaleria będzie słaba, najlepszą będą zbuntowani semeni. Chłopi w dodatku będą nieprzejmowalni i uzbrojeni w samopał i nóż. oczywiście samopały czerni będą słabsze i będą strzelały niecelnie(w końcu to tylko chłopski wyrób ;-) )
Polska- większość armii będzie stanowić świetna jazda(najlepsza będzie Husaria oczywiście :-) ), piechota będzie pełniła tylko rolę wspierającą. Będą też specjalne jednostki: Semeni(jazda kozacka uzbrojona w szable i samopały) i piechota kozacka
Rosja- Typowa nacja wschodnia. Jej siłą będzie ilość armii, która będzie składała się z z dużej ilości kawalerii i hord piechoty(proporcje ok. 50/50). większość piechoty stanowić będą włócznicy, strzelców będzie niewiele, większość kawalerii stanowić będą bojarzy(w 2 wersjach- z szablą i z włócznią), z niewielką ilością strzelców konnych. Specjalną jednostką będzie piechota dońska
Szwecja- typowa nacja zachodnia. Większość armii stanowić będą świetni muszkieterzy, pikinierzy będą pełnili tylko rolę osłony. oczywiście ok. połowę armii stanowić będzie jazda, z Dragonami i Rajtarami w proporcji ok. 50/50
Hiszpania, Portugalia, Wenecja, Piemont, Austria(nacja nieśródziemnomorska, ale podobna do nich)- nacje śródziemnomorskie. Trzon armii będą stanowić pikinierzy, muszkieterów będzie mniej, przez co najlepsza będzie taktyka tercios, kawaleria będzie tylko wsparciem dla piechoty, jej trzon będzie stanowić elitarna ciężka jazda, dragonów będzie niewiele.
Prusy, Bawaria, Saksonia, Anglia, Francja, Niderlandy- Nacje zachodnie- trzon armii stanowić będzie piechota(w proporcji 50/50 muszkieterzy i pikinierzy), wsparta rajtarią i dragonami
Szkocja- Państwo zachodnie. Armia składać się będzie z piechoty: góralów z muszkietami i halabardników wspieranych przez elitarną piechotę klanową. Jazdy będzie niewiele, będzie wspierać piechotę
Transylwania- Nacja wschodnia. trzon armii będą stanowić hajducy wsparci pikinierami i jazdą
Ostatnio zmieniony przez Zagłoba 2011-06-23, 12:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
WhiteCrow 

Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 432
Skąd: Konin

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-23, 11:50   

Pamiętaj iż nasza husaria uciekła przed kozakami kurwa
_________________

ICQ - 602550796
GG - 5720152
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów LCN- Zmiany!
[GP]Warren Archiwum Działu Kozacy 1 14 2010-12-24, 13:46
Rozderca
Brak nowych postów Propozyjca zmiany
Filozof Kosz/Archiwum 13 2010-10-03, 13:57
[GP]Warren
Brak nowych postów Zmiany nickow
[GP]Warren PLC 1 2011-02-12, 16:20
Kokosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi zmiany kosmetyczne na forum
Kokosz Newsy i Ogłoszenia 11 2010-05-30, 13:30
Kokosz
Brak nowych postów Cossacks Center -> Zmiany
Redaktor Newsy i Ogłoszenia 0 2011-02-14, 08:57
Redaktor
Brak nowych postów Proponuje takie zmiany
OLO Tylko dla adminow 4 2011-06-15, 19:37
OLO
Brak nowych postów Ważne zmiany w Cossacks3!
[GP]Warren Kozacka Karczma 0 2016-11-21, 18:58
[GP]Warren
Brak nowych postów Widzieliscie nowe zmiany w C3? Wow
[GP]Warren Kozacka Karczma 16 2017-07-01, 17:38
mad

Cossacks 3 DLC: Days of Brillance z polską kampanią!



© 2009-2011 | Kozacy.org - polskie centrum gry Kozacy I & II. Wszelkie prawa zastrzezone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.

Partner - StartVISION.pl modified by Kozacy.org
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group