Forum Cossacks 3 :: Potencjalne zmiany

Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: potencjalne, zmiany

Potencjalne zmiany
Autor Wiadomość
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-09-21, 16:38   Potencjalne zmiany

Co byście zmienili, dodali, wywalili w tym polskim modzie?
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-09-21, 16:45   

Wieczorem go odpalę i sprawdzę co bym w nim wymienił, moja ocena będzie dotyczyła prawdopodobnie tylko i wyłącznie grywalności w trybie multiplayer, ponieważ inne tryby mnie nie interesują.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-09-21, 18:36   

Do innych trybów to on się nie nadaje, to jest fakt. Misji ani kampanii nie uruchomisz, można pograć z AI albo z ludźmi.

Jest jeszcze ewentualna kwestia praw autorskich, do kogo zwracać się po pozwolenie na modyfikacje, skoro nie ma namiarów na żadnego z autorów...
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-09-24, 13:28   

Zlikwidować wielolufówki.

Animacja armaty do niszczenia murów jest po prostu nieprawidłowa, ale no trudno, da się przeżyć.

Porozmawiać powinieneś z [SR]Fulko.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-09-24, 21:21   

Darth Warren napisał/a:
Zlikwidować wielolufówki.


Hmm widzę, że tylko mnie nie przeszkadza ich obecność. Rozumiem ich potęgę, dlatego proponowałbym kompromis i podwyższenie ceny update'u w akademii razy 10. Chyba, że bardziej adekwatne byłyby zmiany w statach.

Darth Warren napisał/a:
Animacja armaty do niszczenia murów jest po prostu nieprawidłowa, ale no trudno, da się przeżyć.


Ta armata doszła do gry z Mod1 Baddoga (o którym to dziele na CossacksWorld niedawno ukończyłem pisać krótki artykulik w dwóch wersjach językowych - angielskiej i polskiej) i musiałbym zainstalować ponownie czystą 1.35 z mod1 by sprawdzić czy już nie przez przypadek tam nie byłą sytuacja gdy te działa miały złą animację.

Jeszcze nawiązując do tych armat, nie uważasz, że przydałoby się ograniczyć ich siłę niszczącą? W końcu dwa-trzy strzały i budynek, nawet z największą ilością punktów wytrzymałości popada w ruinę, szczególnie, że ta armata zawsze trafia w cel...
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-09-24, 21:24   

Cytat:
Hmm widzę, że tylko mnie nie przeszkadza ich obecność. Rozumiem ich potęgę, dlatego proponowałbym kompromis i podwyższenie ceny update'u w akademii razy 10. Chyba, że bardziej adekwatne byłyby zmiany w statach.

Moim zdaniem po prostu powinno się je zlikwidować, nie ma dla nich miejsca w ogóle w Cossacks. ;)

Cytat:
Jeszcze nawiązując do tych armat, nie uważasz, że przydałoby się ograniczyć ich siłę niszczącą? W końcu dwa-trzy strzały i budynek, nawet z największą ilością punktów wytrzymałości popada w ruinę, szczególnie, że ta armata zawsze trafia w cel...

Racja, zmniejszyć, trzeba wyczaić o ile.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-09-24, 21:32   

Darth Warren napisał/a:
Moim zdaniem po prostu powinno się je zlikwidować, nie ma dla nich miejsca w ogóle w Cossacks. ;)


Przyznaj się, że nigdy ich nie doceniałeś, a zawsze ponosiłeś wysokie straty przez nie? Generalnie przy zmianach statów myślałem o zmniejszeniu skutecznego zasięgu oraz szybkostrzelności. Wprowadzić coś co pojawia się w Victorii, że oddaje salwę z iluś tam dział i ładuje. Tak samo tutaj. Oddałoby 10 strzałów (czy ile tam jest tych luf) i zacząłby się dopiero proces ładowania.

Może jakieś nowe nacje? W planach mam Tatarów ;)
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-09-24, 21:43   

No kiedyś ich nie doceniałem to fakt, później sam zacząłem ich używać, często dzięki nim wygrywałem gry, ale używanie tych armat w Cossacks jest aż tak nierealistyczne, że mnie oczy bolą.

Cytat:
Wprowadzić coś co pojawia się w Victorii, że oddaje salwę z iluś tam dział i ładuje. Tak samo tutaj. Oddałoby 10 strzałów (czy ile tam jest tych luf) i zacząłby się dopiero proces ładowania.

Jeżeli to możliwe, to czemu nie, aczkolwiek nadal jestem za zlikwidowaniem tego elementu gry. ;)

Cytat:
Może jakieś nowe nacje? W planach mam Tatarów ;)

Tatarzy zawsze mile widziani, ogólnie jestem za dodaniem jeszcze jakiejś wschodniej nacji. Nie mam obecnie żadnej konkretnie na myśli.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-09-24, 21:49   

Darth Warren napisał/a:
Cytat:
Wprowadzić coś co pojawia się w Victorii, że oddaje salwę z iluś tam dział i ładuje. Tak samo tutaj. Oddałoby 10 strzałów (czy ile tam jest tych luf) i zacząłby się dopiero proces ładowania.

Jeżeli to możliwe, to czemu nie, aczkolwiek nadal jestem za zlikwidowaniem tego elementu gry. ;)


W takim układzie spróbuję i zobaczę co mi się uda wykombinować, ponieważ mój najświeższy pomysł (mury, które można wziąć w niewolę) stawia zdecydowany opór.
 
     
Fulko 
[SR]


Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 6

Medale: Brak


Wysłany: 2010-09-27, 12:26   

witam :-)
proponuję najpierw pograć na modzie HH na zasadach do których mod jest zaprojektowany
(30PT/medium minerals/random nations/zasoby startowe 5000)
potem zmieniać :->
jacyś chętni?

ps animacja armaty jest fatalna ale to import więc aby była lepsza trzeba by ją zrobić od nowa
wielolufki wyżerają straszne ilości amo więc na dłuższą metę nie mają zastosowania
warto je jednak mieć w odwodzie na lekką piechotę oraz konnice
_________________
Klan SR
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-12-13, 21:07   

Skoro minął pierwszy sezon ligi moda, może co po niektórzy z Was mają przemyślenia na temat potencjalnych zmian?
 
     
Balin 
emeryt


Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 63

Medale: Brak


Wysłany: 2010-12-14, 02:30   

Dla mnie ten mod jest zbyt ubogi, za małe zróżnicowanie jednostek i zbyt mało taktyk, rozegrałem dopiero kilka gier ale już widze tendencje - masa --> więcej masy.
Wszystkie jednostki się opłaca robić to jest + ale tych jednostek jest za mało przez co wygrywa ten który zrobi ich więcej - mówie o ewentulanych grach 2 bardzo dobrych graczy :D Powinno być troche więcej jednostek oraz większe zróżnicowanie, tzn jedna jednostka na luzie sobie radzi z inną, nie ma tych które są uniwersalne - połączenie muszkieterzy z dc + piki 17w, = jedna taktyka na każde zasady.
Także wydaje mi się, że ten mod jest fany do rozegrania kilku gier for fun ale jeśli posadzi się przed nim mnie i fightera i każe walczyć to po kilku grach obaj będziemy grać tylko jedną taktyke i wygra ten który będzie szybszy.

Plusem jest to, że jednostki się wolniej produkują, więcej taktyki na arta, ale nadal ten mod był tworzony na kompy typu 600mzh, dzisiaj zrobimy wszystkie upy i czkeamy 5 min na walke = za mało opcji na arty, gry powyżej 30pt, wszystko sporawadza sie do zrobienia masy i dobrej economii.

Kolejny minus to prowadzenie wojska, oddzialy nie chcą przestać walczyć gdy już zaczną, trzeba je rozłączyć. Mniejsza kontrola nad armią ogólnie, z tego co pamiętam po tych kilku grach oddziały które miały stać na stand ground ruszają w bój co jest bez sensu; postawisz oddział 36x a sprytny przeciwnik będzie je powoli wyniszczał

Ogólnie pomysł fajny ale zabrakło chęci na wykonanie go do końca, brak różnych zbalansowanych rozwiązań jeśli idzie o armie i nie przystosowanie do obecnych prędkości. Usunięcie 18w było pójściem na łatwizne.


Wbrew narzekaniom wszystkich na zwykłe csx 1,35 tam właśnie te sprawy rozwiązano w maire dobrze, są dragi które nawet w tym modzie umieszczono w postaci nieszczęsnych muszkietów przez którch przegrałem moje gry:D
Na większość zasad są 2 taktyki lub więcej; 20pt, gra na sicze lub na dragi, art - cała masa taktyk, gdzie każda może dać zwycięstwo, tak samo 0 pt. Jedynie 10pt jest ubogie, tutaj zawsze ten sam schemat - No ale tutaj też mozna grać z artem i wtedy gra zaczyna iśc w inną strone
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-12-14, 10:54   

Cytat:
połączenie muszkieterzy z dc + piki 17w, = jedna taktyka na każde zasady.

Tylko na 10pt to działa. Na żadne inne zasady taką kombinacją nic nie zdziałasz. Ewentualnie na wolniejszej 20pt być może się uda. Wiele też zależy od nacji. Twórcy mówili, że zbalansowali grę, ale widać, że Polska jest przypakowana. Turcja również. I nie tylko chodzi o siłę, ale również o ilość dostępnych jednostek.

Cytat:
za mało opcji na arty, gry powyżej 30pt

I na sea. 4 porty to max nawet na 30pt sea. Byłbym za tym aby było można wybudować 2x więcej portów i 2x więcej arta. Nie więcej, bo byśmy doprowadzili do bezsensownej zręcznościówki jaką mamy na 1.35.

Cytat:
rozegrałem dopiero kilka gier ale już widze tendencje - masa --> więcej masy.

Wcale tak nie jest. Tylko na 10pt tak się gra. ;) Ktos wymyślił 1 taktykę i teraz każdy nią gra.
Jest tylko ten problem z artem- za mało.

Cytat:
Kolejny minus to prowadzenie wojska, oddzialy nie chcą przestać walczyć gdy już zaczną

No właśnie. Formacji nie wycofasz z ataku. :(
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Kokosz 
hate bein' sober



Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2298
Skąd: LBN/WWA

Medale: 5 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 2. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-12-14, 16:20   

Cytat:
Dla mnie ten mod jest zbyt ubogi, za małe zróżnicowanie jednostek i zbyt mało taktyk, rozegrałem dopiero kilka gier ale już widze tendencje - masa --> więcej masy.
Wszystkie jednostki się opłaca robić to jest + ale tych jednostek jest za mało przez co wygrywa ten który zrobi ich więcej - mówie o ewentulanych grach 2 bardzo dobrych graczy :D Powinno być troche więcej jednostek oraz większe zróżnicowanie, tzn jedna jednostka na luzie sobie radzi z inną, nie ma tych które są uniwersalne - połączenie muszkieterzy z dc + piki 17w, = jedna taktyka na każde zasady.

nie zawsze w masę. Na 10pt idziesz w piki i muszki + jazda. Na 20pt i 30pt gra się zupełnie inaczej. Co prawda, jednostki z diplo moga przeważyć szalę zwycięstwa w krytycznym momencie, ale mimo wszystko - trzon armii i siła główna to muszki ulepszone i jazda. Jednostki z diplo to taka wisienka na torcie. Są po prostu za drogie.

Cytat:

I na sea. 4 porty to max nawet na 30pt sea. Byłbym za tym aby było można wybudować 2x więcej portów i 2x więcej arta. Nie więcej, bo byśmy doprowadzili do bezsensownej zręcznościówki jaką mamy na 1.35.

Wg mnie jest bardzo dobrze. Jest mało dział, są bardzo cenne i trzeba je bronić. Przejęcie nawet 2 dział, może zadecydować o wygranej. Teraz trzeba dużo bardziej myśleć, rozkminiać co chcesz zrobić z tymi działami, jak zaatakować żeby zadać największe straty itp. Oddanie kilku dział to ogromny błąd taktyczny. Nie jest łatwo odrobić takie straty.

Cytat:

Kolejny minus to prowadzenie wojska, oddzialy nie chcą przestać walczyć gdy już zaczną, trzeba je rozłączyć. Mniejsza kontrola nad armią ogólnie, z tego co pamiętam po tych kilku grach oddziały które miały stać na stand ground ruszają w bój co jest bez sensu; postawisz oddział 36x a sprytny przeciwnik będzie je powoli wyniszczał

to i plus i minus. Takie przyzwyczajenie z 1.35, że formacje można wycofać. Ale tak realistycznie - czy 36 ludzi w walce na piki może tak po prostu się odwrócić i wycofać się? Wątpię. Uznajmy to za lekki "realizm" jak na warunki Cossacks ;)

a co do 10pt..
Cytat:
Ktos wymyślił 1 taktykę i teraz każdy nią gra.

muszi fajne są! :lol:

co do nacji..
Cytat:
Wiele też zależy od nacji. Twórcy mówili, że zbalansowali grę, ale widać, że Polska jest przypakowana. Turcja również. I nie tylko chodzi o siłę, ale również o ilość dostępnych jednostek.

Polska to konkretnie przepakowanie. Część nacji zachodnich to te same nacje, różniące się tylko teksturami. Gra turkami, Algierią, Turcją albo nawet Ukrainą jest już dużo ciekawsza.
_________________
Właściciel i główny administrator portalu Kozacy.org
Kontakt - via e-mail bądź PW na forum.
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-12-14, 16:43   

Darth Warren napisał/a:
Cytat:
połączenie muszkieterzy z dc + piki 17w, = jedna taktyka na każde zasady.

Tylko na 10pt to działa. Na żadne inne zasady taką kombinacją nic nie zdziałasz. Ewentualnie na wolniejszej 20pt być może się uda. Wiele też zależy od nacji. Twórcy mówili, że zbalansowali grę, ale widać, że Polska jest przypakowana. Turcja również. I nie tylko chodzi o siłę, ale również o ilość dostępnych jednostek.


Warren ma rację, to działa na krótkie PT, kiedy trzeba zmontować w miarę sprawną armie, a najemnicy nadają się do tego. Ilu wystawisz tych muszkieterów z DC po 10 minutach? Licząc, że po minutach będziesz miał już budynek to daje 8 minut. Nie będzie ich na tyle dużo by nadmiernie obciążyć gospodarkę.

Balin napisał/a:
Plusem jest to, że jednostki się wolniej produkują, więcej taktyki na arta, ale nadal ten mod był tworzony na kompy typu 600mzh, dzisiaj zrobimy wszystkie upy i czkeamy 5 min na walke = za mało opcji na arty, gry powyżej 30pt, wszystko sporawadza sie do zrobienia masy i dobrej economii.


Ale co można dodać? Rozbić upy na kamień i drewno? Po +10, 15, 30%? Pytanie czy będą one robione na 0pt...

Darth Warren napisał/a:
Twórcy mówili, że zbalansowali grę, ale widać, że Polska jest przypakowana. Turcja również. I nie tylko chodzi o siłę, ale również o ilość dostępnych jednostek.


Weźmy na warsztat Polskę. Jednostek w Koszarach - dwa typy, Zaścianek - dwa typy, Stajnie - 4 typy.
Koszary szkolą wolno w porównaniu do innych krajów swoje jednostki. Więc piechoty mamy mniej, szczególnie tej strzeleckiej. Za to uzupełnić ją można Wybrańcami z Zaścianka, ale Ci strzelają mało efektywnie. Ewentualnie Pospolitacy, ale taka sobie z nich jazda.
Stajnie - husaria, których upy są śmiesznie tanie, na dodatek 400 HP masa odporności, żyć nie umierać, gdyby nie koszty utrzymania, więc wyklucza to użycie większej ilości tej jazdy (prawda Warren? ;)). Oczywiście możemy szkolić dragonów, ale jakoś nikt tego nie robi. Są też dwa rodzaje lisowczyków, ale i ci większą popularnością się nie cieszą.
Siła Polski to jazda, reszta pełni rolę pomocniczą.

Turcja to przede wszystkim piechota. Kompletne przeciwieństwo Polski. W barakach mamy trzy rodzaje piechoty, pikinierów, janczarów i tych z tarczami. Ale tak po prawdzie, to produkuje się pikinierów i janczarów. Reszta to ledwie uzupełnienie.
Stajnie tureckie dają nam trzy jednostki do dyspozycji: Spahisów, Beduinów i Bałkańskich lekkich jeźdźców. Tak po prawdzie to na wszelkie upy dla tej jazdy potrzebna jest silna ekonomia. Wydanie sporej ilości złota i jeszcze większej ilości żelaza, które potrzebne jest przy walce ogniowej.

Nie wiem czemu nie można wycofać formacji z ataku.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów LCN- Zmiany!
[GP]Warren Archiwum Działu Kozacy 1 14 2010-12-24, 13:46
Rozderca
Brak nowych postów Propozyjca zmiany
Filozof Kosz/Archiwum 13 2010-10-03, 12:57
[GP]Warren
Brak nowych postów Zmiany nickow
[GP]Warren PLC 1 2011-02-12, 16:20
Kokosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi zmiany kosmetyczne na forum
Kokosz Newsy i Ogłoszenia 11 2010-05-30, 12:30
Kokosz
Brak nowych postów Cossacks Center -> Zmiany
Redaktor Newsy i Ogłoszenia 0 2011-02-14, 08:57
Redaktor
Brak nowych postów Proponuje takie zmiany
OLO Tylko dla adminow 4 2011-06-15, 18:37
OLO
Brak nowych postów Ważne zmiany w Cossacks3!
[GP]Warren Kozacka Karczma 0 2016-11-21, 18:58
[GP]Warren
Brak nowych postów Widzieliscie nowe zmiany w C3? Wow
[GP]Warren Kozacka Karczma 16 2017-07-01, 16:38
mad

Cossacks 3 DLC: Days of Brillance z polską kampanią!



© 2009-2011 | Kozacy.org - polskie centrum gry Kozacy I & II. Wszelkie prawa zastrzezone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.

Partner - StartVISION.pl modified by Kozacy.org
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group