Forum Cossacks 3 :: Kozacy RPG Mod pod 17th c Historical Hardcore Mod

Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: 17th, hardcore, historical, kozacy, mod, mod, pod, rpg

Kozacy RPG Mod pod 17th c Historical Hardcore Mod
Autor Wiadomość
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-07-01, 19:49   Kozacy RPG Mod pod 17th c Historical Hardcore Mod

Zasady Kozaków RPG (stworzone przez Florka) wprowadzają szereg ograniczeń, które gwarantują odpowiednią jakość rozrywki. Specjalnie dla tych, którzy grywają w Kozaków RPG na 17thc HH Modzie postanowiłem stworzyć ten mały mod, który wprowadza do gry prawie wszystkie zasady odnośnie budynków, armat, etc. To co nie udało mi się (i myślę, że jest niemożliwe) to czasowe odstępy między możliwością budowania poszczególnych budynków. Reszta zasad została zaimplementowana do moda.
Szczegółowe zasady stworzone przez Florka zamieściłem razem z modem.

LINK:
http://kozacy.org/rpgmod.zip

INSTALACJA:
Plik mods02.gs1 należy skopiować do głównego folderu gry i zastąpić istniejący plik.
UWAGA!
Przed wykonaniem tej operacji należy zrobić kopię oryginalnego pliku mods02.gs1, by móc grać w moda.

W prawym dolnym rogu powinna widnieć taka nazwa moda:
1.29H[MOD_HH_17c_3.05]RPG

W przypadku problemów, pytań i błędów, proszę pisać w tym temacie.

Życzę miłej zabawy,
Cichor
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-07-01, 19:54   

Możesz tak krótko opisać najważniejsze zmiany? Ten mod pasowałby do projektu Allies wg Ciebie?
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-07-01, 20:24   

Te punkty, które wprowadziłem z zasad Florka dla moda odnośnie budynków:

1. Ratusz - przyjmuje się, że Ratusz jest głównym budynkiem w państwie. Tutaj mieści się siedziba władz, itp. Można mieć tylko jeden!
2. Koszary - żeby nie było ich na początku za dużo przez pierwsze 30 minut można mieć tylko jeden. W 30 minucie można zbudować drugie, w 60 trzecie.
3. Stajnie - w RPG kawaleria jest elitą (chyba, że słaba i szybko się robi), i nie będzie jej dużo na polu bitwy. Od razu - jedne, 30 minuta - drugie i trzecie, 60 minuta - czwarte.
4. Park Artyleryjski - można mieć dwa, pierwsze od początku, a drugie w 30 minucie.
5. Port - można mieć 3 porty przez całą grę. Pierwszy już od początku, a drugi w 30 minucie, a trzeci od 60 minuty.
6. Market - W modzie HH nie ma marketu, więc problem z głowy.
7. Uniwersytet - można mieć tylko jeden.
8. DC - W modzie HH zrobione należycie, więc dozwolone (można budować od razu).
9. Katedra - można mieć 1, na tyle pozwala ograniczenie moda.
10. Koszary XVIII - nie ma XVIII wieku.
11. Wieże - W modzie strasznie drogie! Ograniczone do 3sztuk.
12. Domy, kuźnie, magazyny, młyny - możesz ich mieć ile chcesz.
13. Mury i palisady - Używaj ich tylko i wyłącznie do fortyfikowania miast i miasteczek. Wsie nie miały fortyfikacji. Możesz mieć ich nieograniczoną ilość (ale pytanie jak je utrzymasz bez upa:P).
14. Twierdze - dostępne tylko w modzie HH, max 3.

Ograniczenia w RPG - jednostki:

Te ograniczenia przed wszystkim tyczą się armat. Ok, artyleria (Zależne od gry na 1 art. depot lub na 2 art. depoty):

1. Armata - Podstawowa armata. Będzie jej najwięcej na polach bitew, a przede wszystkim przyda się przy zdobywaniu ufortyfikowanych miast. Można mieć 3/6 takich armat. Armaty zdobyczne nie wliczają się do limitu!
2. Wielkie działo - ograniczone do 1/2 sztuk, atakuje tylko budynki.
3. Działka wielolufowe - w modzie HH nieco słabsze. Jedno działko dozwolone.
4. Inżynierowie - ograniczenie do 5/10.
Ograniczenia innych jednostek:

1. Kapłani - Możesz mieć 10 kapłanów przez całą grę!. Mogą negocjować z innymi państwami.
2. Oficerowie - To oni głównie negocjują z innymi państwami. Nie ma ograniczenia w ich szkoleniu, ale umownie nie robimy tylko ich w koszarach i nie wysyłamy, np. 40 oficerów do ataku - to jeden z grzechów RPG. Smile
3. Dobosze/Chorąży/Scouci - tak jak wyżej, tzn. nie robimy tylko ich. Możemy ich używać do zwiadów, albo też np. zrobić 5 i ładnie puścić przodem przed nacierającą formacją, bądź obok, żeby ładnie wyglądało. Very Happy Nie ma sprecyzowanego ograniczenia.
4. Wszystko inne - kawaleria, muszkieterowie, pikinierzy itp. mogą być robieni w dowolnej ilości, ale zaleca się balans w tworzeniu np. pikinierów i muszkieterów. Zależy też od nacji!


Pominąłem ograniczenia na uniwerku oraz te odnośnie żywności. Wprowadzić je można przy najbliższej okazji.
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-07-01, 20:29   

Gdyby wprowadzić do tego moda nieco małych zmian to pasowałoby do Allies. Bo tutaj widzę, że jednak aż za dużo tych ograniczeń. Do RPG pasuje jak najbardziej.

Bardzo fajnie, że się za to zabrałeś. Brawo.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-07-02, 09:47   

a podkówka pozostała? Rzeczypospolita w Modzie HH bez podkówki jest najsłabszą nacją, bo z jedną stajnią w 30 minucie prawie w ogóle wojska nie będzie mieć
 
 
     
WhiteCrow 

Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 432
Skąd: Konin

Medale: Brak


Wysłany: 2011-07-02, 16:37   

lekka jazda się szybko produkuje i z zaścianka dodatkowa konnica jest i jeszcze Diplo :)
_________________

ICQ - 602550796
GG - 5720152
 
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-07-02, 16:53   

Warren napisał/a:
Do RPG pasuje jak najbardziej.


Bo to są zasady RPG, stworzone na potrzeby tego typu rozgrywki.
Nawet na forum są zamieszczone.
http://forum.kozacy.org/6...lorek-vt879.htm

Zagłoba napisał/a:
a podkówka pozostała? Rzeczypospolita w Modzie HH bez podkówki jest najsłabszą nacją, bo z jedną stajnią w 30 minucie prawie w ogóle wojska nie będzie mieć


Jest.
Kozacy RPG nie miały służyć tworzeniu armii liczących setki czy tysiące żołnierzy. Ma być mało, a to oddziaływać ma na sposób prowadzenia walk. Strata oddziału ma być bolesna i odczuwalna.
 
     
Kristow 


Wiek: 22
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 436

Medale: 2 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 2. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-08-09, 00:04   

Idzie jakoś wprowadzić nowe jednostki żeby było więcej piechoty posługującej się szablą?
 
 
     
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-08-10, 15:37   

to je zrób :-P
 
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-08-10, 17:35   

Kristow napisał/a:
Idzie jakoś wprowadzić nowe jednostki żeby było więcej piechoty posługującej się szablą?


Zagłoba napisał/a:
to je zrób :-P


Gdzieś pisałem o tym sposobie, tylko problem z animacją. Możesz jeszcze wziąć wybrane jednostki z animacjami z AC.
 
     
Kristow 


Wiek: 22
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 436

Medale: 2 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 2. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-08-10, 17:38   

Nie znam się na tym :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Opis 17th c HH Mod
Cichor Modyfikacje Kozaków 1 2010-05-10, 22:08
[GP]Warren
Brak nowych postów Ogłoszenie: Noworoczna zbiórka na Kozacy.org
[GP]Warren Newsy i Ogłoszenia 11 2013-03-04, 20:41
Ernest
Brak nowych postów Ogłoszenie: Nabór na redaktorów Kozacy.org
Kokosz Newsy i Ogłoszenia 5 2012-05-04, 19:12
WhiteCrow
Brak nowych postów Ogłoszenie: 2. rocznica serwisu Kozacy.org
Kokosz Newsy i Ogłoszenia 0 2012-01-18, 12:14
Kokosz
Brak nowych postów Ogłoszenie: Ranking graczy Cossacks 3 Kozacy.org
[GP]Warren Scena Multiplayer 34 2017-07-11, 00:31
[GP]Warren
Brak nowych postów Przyklejony: Kozacy.org w Sieci
Wykop.pl - Youtube.com - Ask.fm - Steam Community
[GP]Warren Kozacka Karczma 0 2016-05-21, 12:43
[GP]Warren
Brak nowych postów Przyklejony: ZBIÓRKA - KOZACY.ORG
Kokosz Newsy i Ogłoszenia 13 2012-03-12, 19:28
Radlok
Brak nowych postów Przyklejony: c1c.pl -> KOZACY.ORG | Przekształcamy się!
Kokosz Newsy i Ogłoszenia 1 2011-03-06, 10:48
Kokosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Kozacy na Windows 8 FAQ - Problemy & Rozwiązania
Cossacks | Kozacy | Problem z Grafiką | Problem z Myszką | Czarny Ekran| Inne
[GP]Warren FAQ - Taktyki & Poradniki 0 2016-02-03, 22:09
[GP]Warren
Brak nowych postów Przyklejony: Kozacy na Windows 7 FAQ - Problemy & Rozwiązania
Cossacks | Kozacy | Problem z Grafiką | Problem z Myszką | Czarny Ekran| Inne
[GP]Warren FAQ - Taktyki & Poradniki 0 2016-02-03, 23:07
[GP]Warren

Cossacks 3 DLC: Days of Brillance z polską kampanią!



© 2009-2011 | Kozacy.org - polskie centrum gry Kozacy I & II. Wszelkie prawa zastrzezone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.

Partner - StartVISION.pl modified by Kozacy.org
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group