Forum Cossacks 3 :: Projekt: Allies (wersja beta)

Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: allies, beta, projekt, wersja

Projekt: Allies (wersja beta)
Autor Wiadomość
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-26, 21:57   Projekt: Allies (wersja beta)




Projekt Allies jak nazwa wskazuje dotyczy gry drużynowej. Rozgrywka na której pragnę oprzeć swój projekt to połączenie starych i dobrych rozwiązań znanych z Cossacks RPG, Random Pr0 Series i turnieju LCN 5000 30pt art 2v2.
Z RPG zaimplementuję pomysł z używaniem map stworzonych/zedytowanych przez graczy i część zasad, analogię z Random Pr0 Series znajdziemy w zastosowaniu różnych nacji na jednej mapie oraz zwiększoną losowość rozgrywki w porównaniu do zwykłych potyczek z 1.35 natomiast z turnieju stworzonego przez [nwo]Yurika zapożyczę specyficzny wymiar gry drużynowej.

No dobra, ale o co tak na prawdę biega?

Na sam start planuję wpuścić w obieg 5 świetnie przygotowanych map do gry 3v3 na zasobach 5000 lub 10000. Owe mapy będą się wyróżniać od zwykłych tym, że wszystkie 3 lub 6 nacji będzie podzielonych na zaledwie 2 kolory!

Chodzi o to w tym, by jedna drużyna grająca na 1 kolorze jak najrozsądniej dysponowała swoimi nielicznymi zasobami, by umożliwić jak najkorzystniejszą rozbudowę swojego królestwa złożonego z 3/6 nacji. Taka gra na pewno będzie wymagała od teamu kreatywnego myślenia, a system rozgrywki i taktyki na każdej mapie będą inne co nie pozwoli na granie schematem i monotonność na którą narzekamy chyba wszyscy grając w 1.35 i już powoli nawet w moda.

Przykład: Mamy do dyspozycji Ukrainę, Turcję i Anglię. Turcja jest świetna na morzu, więc w jej statki będziemy inwestować, Ukraina tanie i efektywne wojsko, natomiast Anglia może stanowić dla Ukrainy i Turcji swoistą osłonę przeciwko artylerii. Najlepiej podzielić drużynę w ten sposób 1 gracz=1 nacja. Wskazana będzie komunikacja glosowa przez serwer Team Speak, by dochodziło do jak najmniejszej ilości nieporozumień. Można też wyznaczyć gracza od bawienia się w ekonomię, gracza od taktyki wojennej i kolesia od rajdowania, tudzież desantowania wysep przeciwnika. Kreatywność mile widziana, a wręcz wskazana, inaczej ciężko wygrać taką potyczkę.

Oprócz ekonomii i mocnych/słabych stron danej nacji ważne dla nas też będą takie aspekty jak ukształtowanie terenu (łatwiej bronić miasta nacji położonej przy wniesieniach) i położenie na mapie (bliskość przeciwnika, wody, złóż).

Oczywiście
spróbuję wrzucić do tego też jakieś rzeczywiste/historyczne mapy, by te sojusze były bardziej realne. :)

Przykładowa Mapa:

Team1- Polska (bliskie położenie przeciwnika, blisko wody, pomiędzy sojusznikami- prawdopodobnie glowny cel pierwszych atakow)


Team1- Saksonia (blisko przeciwnika, blisko wody, skraj mapy- prawdopodobny cel samotnych rajdow)


Team1- Turcja (Blisko wody, stosunkowo daleko przeciwnika, dzięki wysokim górom świetna pozycja obronna; rajdy na Turcje będą nieskuteczne)


Team2- Austria (Skraj mapy, daleko od przeciwnika, daleko od wody- można się pobawić w ekonomie)


Team2- Turcja (Daleko wody, daleko przeciwników, pomiędzy sojusznikami- ekonomia i wsparcie militarne dla ukraińskiego sojusznika)
(skrin mi się zapodział;/)

Team3- Ukraina (Przy wodzie, między dwoma przeciwnikami, bardzo trudna pozycja do obrony)


Oczywiście za jakiś czas chciałbym stworzyć jakiś turniej na to. ;)
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-26, 22:04   

Bardzo możliwe, że taka 1 potyczka może potrwać nawet i 6 godzin dlatego przed startem gry oczywiście zawodnicy ustalają ile mają czasu w dany dzień (powiedzy 2 godziny) i po tym czasie jeden z nich zapisuję ją, po czym wysyła reszcie sejwa, bądź umieszcza na forum, a samą grę dokończą później.

Jest też opcja, by na niektórych mapach każda nacja już na początku posiadala 1 ratusz, by "zaznaczyć" miejsce miasta danej nacji.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Filozof 


Wiek: 25
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 376

Medale: 1 (Więcej...)
3. Miejsce w WoF (Ilość: 1)


Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: 2011-06-26, 22:07   

ciekawe a jak na temu podzielone ? sami czy wedle jakiegoś sytemu.
_________________
 
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-26, 22:10   

Możemy się dobierać losowo, albo dwóch zawodników zostanie kapitanami. I chętni gracze będą się wpisywać albo w drużynę kapitana "A", albo w drużynę kapitana "B". ;)
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
[HKA]L[E]T 

Wiek: 20
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 52

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-26, 22:18   

Bardzo fajny pomysł :P Podoba mi się 8-)
 
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-26, 22:19   

Kombinacji gry będzie nieskończenie wiele, a co najlepsze wiele aspektów gry nie będzie możliwe do wyłapania na repkach. ;]
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
WhiteCrow 

Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 432
Skąd: Konin

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-26, 23:18   

Pomysł nie świetny ale genialny bardzo urozmaici grę.. zwłaszcza w modzie .

Idealne dla długich gier... jeżeli coś będzie to się piszę na takie coś .

Pamiętam że takie coś bardzo podobne graliśmy z innymi (jeszcze za czasów IG) w kozaków 2, genialne :]
_________________

ICQ - 602550796
GG - 5720152
 
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-26, 23:23   

Dzięki :)

No to jeszcze czekam na kilka opinii i w tygodniu (w przerwach pomiędzy meczami Nevka) zaczynam zabierać się za pierwszą mapę, no w zasadzie to drugą, pierwsza tylko do małej poprawki.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Zagłoba 

Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 123

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-27, 09:31   

jak dla mnie rewelacja, zawsze marzyłem o czymś takim, chętnie wziął bym udział w tym
 
 
     
Kokosz 
hate bein' sober



Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2298
Skąd: LBN/WWA

Medale: 5 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 2. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-27, 10:09   

pomysł świetny, nawet genialny.

Od strony technicznej mam tylko kilka pomysłów.
Gry 3v3 to z reguły spory lag. Może ustalmy, że gracze którzy biorą udział w rozgrywce muszą mieć łącze przynajmniej 1Mb/2Mb (co raczej posiada 90% graczy cossacks, ale to tak dla formalności). O braku wirusów i czystym łączu nie muszę mówić, nie? :)

Co do samego projektu - jak wcześniej wspomniałem, jest zajebisty. Można spokojnie zrobić za jakiś czas mega udany turniej na ten tryb rozgrywki.
_________________
Właściciel i główny administrator portalu Kozacy.org
Kontakt - via e-mail bądź PW na forum.
 
     
Fenek 

Wiek: 20
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 370
Skąd: Andrychów

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-27, 10:23   

Ekstra pomysł! Pierwsza czyli?
White - pochwal się swoją mapą (Morze Bałtyckie)
 
 
     
Wings 


Wiek: 24
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 233
Skąd: Pelplin

Medale: 1 (Więcej...)
3. Miejsce w WoF (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-27, 22:38   

GP
Good Plan
_________________

 
 
     
WhiteCrow 

Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 432
Skąd: Konin

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-28, 12:37   

[GP]Goget napisał/a:

White - pochwal się swoją mapą (Morze Bałtyckie)


(tak w ogóle to dzięki goget za pomoc :lol: )

To moje morze bałtyckie które graliśmy i było ono do testu only i oczywiście jeszcze do po prawienia ale myślę że można by było zagrać ( tylko nawaliłem za dużo kopalni i była dupa :shock: )

Powiedz Warren czy się nadaje 8-) W razie czego poprawie.



Kod:
Czerwony-Polska
Niebieski-Ukraina
Zielony-Ruskie
Fioletowy-Szwecja
Biały-Holandia
Pomarańczowy-Dania
Czarny-Prusy
 
 
     
Kokosz 
hate bein' sober



Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2298
Skąd: LBN/WWA

Medale: 5 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 2. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2011-06-28, 15:08   

a link do downloadu?
_________________
Właściciel i główny administrator portalu Kozacy.org
Kontakt - via e-mail bądź PW na forum.
 
     
WhiteCrow 

Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 432
Skąd: Konin

Medale: Brak


Wysłany: 2011-06-28, 15:44   

narazie tylko fota ponieważ nie wiem czy się nada ta mapka

no ale w sumie.. tylko już mówię że jest bardzo dużo kopalń :oops:

http://www.speedyshare.co...e_Ba_tyckie.m3d
_________________

ICQ - 602550796
GG - 5720152
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Regulamin wersja beta1
[GP]Warren Kosz/Archiwum 0 2011-07-24, 11:21
[GP]Warren
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: 3. sezon PLC i nowa wersja strony ligi!
Kokosz Forum ogólne 17 2012-02-13, 00:02
Kokosz
Brak nowych postów Nowy projekt: Allies 17th HH mod (beta1)
Redaktor Newsy i Ogłoszenia 0 2011-12-23, 11:39
Redaktor
Brak nowych postów Mam 3 zaproszenia do beta testów Światowej Ligi Cossacks
[GP]Warren Kozacka Karczma 0 2012-12-27, 23:24
[GP]Warren
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Kiev]BR_John i jego nowy projekt Cossacks
[GP]Warren Kozacka Karczma 7 2012-12-27, 22:32
[GP]Warren
Brak nowych postów Wersja gry
WhiteCrow Modyfikacje Kozaków 3 2011-04-17, 17:31
Cichor
Brak nowych postów Wersja z GOG.com
guzdlik Scena multiplayer 9 2014-11-23, 21:34
[GP]Warren
Brak nowych postów cossacks 1.35 wersja
swistak Archiwum Działu Kozacy 1 0 2014-08-08, 12:03
swistak
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Najnowsza wersja regulaminu (v 4.03)
[GP]Warren Neverland: World in Fire 39 2011-06-16, 07:56
Kokosz
Brak nowych postów Ranking ELO Kozacy.org - wersja 2
[GP]Warren Scena Multiplayer 41 2018-05-24, 13:43
[GP]Warren

Cossacks 3 DLC: Days of Brillance z polską kampanią!



© 2009-2011 | Kozacy.org - polskie centrum gry Kozacy I & II. Wszelkie prawa zastrzezone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.

Partner - StartVISION.pl modified by Kozacy.org
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
- recenzje mang