Forum Cossacks 3 :: Zapytaj o wszystko...

Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: wszystko..., zapytaj

Zapytaj o wszystko...
Autor Wiadomość
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2016-11-19, 18:16   Zapytaj o wszystko...

Nasza doświadczona ekipa z chęcią odpowie na każde pytanie związane z:

1. Sposobem gry wybraną nacją
2. Problemami technicznymi
3. Stategiami rozwoju miasta/państwa
4. Taktykami prowadzenia armii
5. Innymi równie ważnymi problemami. :)
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Maul55 


Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 7
Skąd: Polska

Medale: Brak


Wysłany: 2017-03-23, 15:11   

Witam ! Poprosze o kilka wyjaśnień i niech wypiadają sie tylko experci :)
Grajac zauważyłem że wiele osob (Głównie gracze którzy NAPRAWDE dobrze grają), potrafia dojść w akademi bardzo szybko do drugiego ulepszenia na Kamień. Czy ktos z was może mi przyblizyc tą technike?
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2017-03-23, 15:42   

Hej :)

Nie wymieniają całego węgla. Do tego budują kopalnie węgla i mogą liczyć na szybkiego upa. Nie znam dokładnej pierwszej wymiany w markecie, ponieważ korzystam z innej strategii rozwoju.

Będę pisał z głowy.

Na szybki rozwój miasta potrzebujesz ok. 5600-6000 drewna i 3500-4000 kamienia. (2xth, 2xkoszary, kuźnia, młyn, magazyn, akademia, market, kilka kopalni.

Na poczatku dostajesz ich 5000 i 5000. Brakuje Ci tylko 600-1000 drewna.

Do dyspozycji (po zakupie taczki) masz ok. 200 złota (i rośnie, bo masz 2-3 kopalnie golda) oraz ok. 800 żelaza (również rośnie, bo robisz min. 2 kopy). Możesz wymienić to wszystko na drewno.

Wychodzi na to, że bez wymiany węgla stać Cię na wszystkie budynki oraz taczkę od razu. Do tego dojdzie w miarę szybki up.

Możesz zagrać też inaczej. Szybciej postawić DC i taczkę później, a po taczce szybko ogarniesz drugiego upa, bo nagromadzisz sporo żelaza i węgla.

Niektórzy w ogóle zaczynają od drugiego upa, a później bawią się w ogarnianie taczki. Wtedy stosujesz taką wymianę: 5000 żelaza i 5000 złota na węgiel. Wyjdzie ponad 12000 węgla. Czyli wystarczająco lub prawie wystarczająco na "lepszy kamień".

Można też zagrać na 3 ratusze i w miarę szybki up na kamień.

Może napisz czy chodzi Ci o 10pt czy o 20pt - bo to zupełnie inne strategie rozwoju.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Maul55 


Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 7
Skąd: Polska

Medale: Brak


Wysłany: 2017-03-23, 20:16   

Raczej ta strategię bym stosował na 20 i 30 Pt. Ogólnie muszę wypróbować to co napisałeś bo ma to sens. Choć nie jestem zafiksowany na tą strategię bo kilka razy udało mi się wygrać z ludźmi którzy to stosowali. Dzięki za pomoc!!!
Ale mam też drugie pytanie.
Czy Macie jakaś taktykę na grę przeciw Ukrainie? Chodzi mi o grę 20 i 30 Pt bo na 0 i 10 jakoś sobie radzę ;) A zauważyłem że ludzie często wybierają Ukrainę bo jest gwarantem sukcesu , nawet pod wodzą słabego gracza.
 
     
mad 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 1441
Skąd: Gdańsk

Medale: 2 (Więcej...)
2. Miejsce w PLC (Ilość: 2)


Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2017-03-23, 22:59   

Maul55 napisał/a:
Czy Macie jakaś taktykę na grę przeciw Ukrainie?


BIerzesz Turcję i wygrywasz. Proste;)

Generalnie Turcja/Ukraina najlepsze na 20pt/30pt, bo zanim europejska nacja przejdzie w XVIII wiek i zacznie produkować sensowną armię, to Turcja i Ukraina już jest daleko daleko przed nimi.

Jak znajdę czas w weekend to Ci opiszę jak powinieneś zagrać.

Zajrzyj też na mój kanał yt. (mad cossacks3) Tam widać mniej więcej jak gram Turcją/Ukrainą na 20pt.
 
     
Maul55 


Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 7
Skąd: Polska

Medale: Brak


Wysłany: 2017-03-24, 10:45   

Dzięki Mad. Widziałem jeden filmik jak grasz ale grales Prusami. Kiedyś nie lubiłem grać Turkami , ale się w końcu przekonałem i zakochałem się.
A czy jak grasz Turkami to robisz Janczarow czy raczej Piki?


P.s Warren przetestowałem ta technikę co podales na szybki Kamień i dziala. Ale na razie tylko raz to zrobiłem.
 
     
Ernest 


Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 586

Medale: Brak


Wysłany: 2017-03-24, 17:26   

Maul55, należy robić janczarów + tatarów ze stajni. Nie muszę mówić, że janczarów ulepszasz w koszarach, a potem stosownie w uniwersytecie. Klepiesz też troche dragonów z dc, albo granadierów, którzy teraz wydają się być lepsi. Tak się grało w kozakach 1.
_________________
 
     
PrzemekKondor

Dołączył: 18 Lut 2017
Posty: 13
Skąd: Lublin

Medale: Brak


Wysłany: 2017-03-26, 21:20   

Ernest napisał/a:
Nie muszę mówić, że janczarów ulepszasz w koszarach, a potem stosownie w uniwersytecie.
Kolejność po niedawnym patchu już nie ma znaczenia
 
     
Maul55 


Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 7
Skąd: Polska

Medale: Brak


Wysłany: 2017-03-27, 11:38   

Panowie. Czy robicie jakies ustawki na granie w ramach uzytkowników forum ? Bo rozumiem że Pewnie w klanach macie treningi, ale czy idzie was jakos spotkac w grze czy raczej na zamknietych hostach latacie?
 
     
Ernest 


Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 586

Medale: Brak


Wysłany: 2017-03-27, 15:52   

PrzemekKondor napisał/a:
Ernest napisał/a:
Nie muszę mówić, że janczarów ulepszasz w koszarach, a potem stosownie w uniwersytecie.
Kolejność po niedawnym patchu już nie ma znaczenia


Wiem, że już nie ma znaczenia (niestety). Chodziło o pokazanie że tu i tu trzeba to zrobić.
_________________
 
     
mad 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 1441
Skąd: Gdańsk

Medale: 2 (Więcej...)
2. Miejsce w PLC (Ilość: 2)


Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2017-03-27, 16:17   

Maul55,

http://forum.kozacy.org/2...3-vt3574,15.htm

Dopisz się do listy graczy.
Prawdopodobnie dodam Cię dziś do znajomych i warto byś założył konto na ts3. Dam Ci adres na steam, dużo graczy tam przebywa (nie tylko Polaków) i można się dużo nauczyć lub po prostu zagrać 4fun.
 
     
Maul55 


Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 7
Skąd: Polska

Medale: Brak


Wysłany: 2017-04-14, 13:49   

Panowie. ostatni wszedł nowy Patch. w zwiazku z tym miałem juz przyjemność grac przeciwko nowej nacji, to jest Szkocji. Jakie są wasze odczucia co do niej ? Bo moim zdaniem sa chyba dobrze dopakowani... przynajmniej na 5k, Pt30 no dip.
 
     
Oerlikon 

Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 3
Skąd: Lublin

Medale: Brak


Wysłany: 2017-04-19, 01:10   

Hejka, dopiero zacząłem grać w C3 i mam kilka pytań.

1. Czy warto budować drugi młyn? Czy ilość chłopów obrabiających jedno pole ma jakiś wpływ na jego produktywność?

2. Jak to jest, że kiedy wrogie jednostki przechodzą obok moich dział to je przejmują, a kiedy moi żołnierze tak zrobią to je niszczą?

3. Czy warto formować jednostki w oddziały, czy lepiej nacierać po prostu masą?
 
     
Ernest 


Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 586

Medale: Brak


Wysłany: 2017-04-19, 16:29   

1. Tak warto, jeśli widzisz że się tłoczą to znaczy, że trzeba postawić kolejny młyn i chłopów tam rozlokować. Ma to wpływ na produktywność.
2. Twoi żołnierze wcale ich nie niszczą. Komputer jest tak zaprogramowany, że automatycznie niszczy te działa w ostatniej sekundzie, tak abyś Ty nie mógł ich przejąć. Chodzi o utrudnienie poziomu trudności ;)
_________________
 
     
mad 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 1441
Skąd: Gdańsk

Medale: 2 (Więcej...)
2. Miejsce w PLC (Ilość: 2)


Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2017-04-19, 16:30   

Oerlikon napisał/a:
1. Czy warto budować drugi młyn? Czy ilość chłopów obrabiających jedno pole ma jakiś wpływ na jego produktywność?


Warto, ale w zaawansowanym czasie gry. Albo też na gry bez marketu, bo potrzebujemy dużo żywności, a może się tak stać, że chłopy szybciej zbiorą całe zborze, niż wyrośnie nowe i jesteśmy w kropce. Dzięki drugiemu młynowi mamy więcej pola, więc brak żywności nie byłby problemem.

Oerlikon napisał/a:
2. Jak to jest, że kiedy wrogie jednostki przechodzą obok moich dział to je przejmują, a kiedy moi żołnierze tak zrobią to je niszczą?


Mam wrażenie, że podajesz przykład grając z komputerem. AI ma już taki mechanizm, że zawsze zdąży spalić kopalnie przed przejęciem jej, tudzież skasować artylerię przed tym zanim ją mu przejmiesz. A jeżeli miałeś taką sytuację na multi to właśnie zapewne rywal zdążył skasować artylerię.

Oerlikon napisał/a:
3. Czy warto formować jednostki w oddziały, czy lepiej nacierać po prostu masą?


Formacje dają bonusy do ataku i obrony, więc to normalne, że warto. Niemniej trzeba to robić umiejętnie i wiedzieć jak najlepiej ustawić wojsko, by ponieść jak najmniejsze straty. To już przyjdzie z czasem, gdy rozegrasz już kilka gier z lepszymi graczami.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wszystko o rajdach
Kristow Dla Początkujących - Problemy i pytania 1 2010-11-30, 13:30
[GP]Warren
Brak nowych postów Ja bym to tak wszystko zareklamowal...
[GP]Warren Problemy i propozycje odnośnie Kozacy.org 37 2012-04-20, 20:21
Radlok
Brak nowych postów Serdiuk- czy wiemy o nim wszystko:)
Serdiuk-siła ataku 99
MINDFREAK Dla Początkujących - Problemy i pytania 2 2013-09-17, 19:55
[PR]^ELENDOR^

Cossacks 3 DLC: Days of Brillance z polską kampanią!



© 2009-2011 | Kozacy.org - polskie centrum gry Kozacy I & II. Wszelkie prawa zastrzezone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.

Partner - StartVISION.pl modified by Kozacy.org
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
- recenzje anime