Forum Cossacks 3 :: Wasze pomysły na zwiększenie balansu w grze.

Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: balansu, grze., na, pomysly, wasze, zwiekszenie

Wasze pomysły na zwiększenie balansu w grze.
Autor Wiadomość
Arpe 

Wiek: 33
Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 128
Skąd: Z daleka :)

Medale: Brak


Wysłany: 2017-01-04, 12:24   

Wszystkie pomysły mi się podobają są i tak znacznie lepsze od tego co mamy teraz.
Najbardziej to od Warrena i Ernesta.

Chętnie bym przeczytał od pozostałych propozycje. Chodzi mi o konkrety ile co itp.

Zbalansować dobrze rozgrywkę jest bardzo trudno, a jeszcze trudniej dogodzić każdemu :P
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8574
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2017-01-04, 12:40   

Cytat:
Co do upów do drewna i kamienia i tych kombinacji. Jak dla mnie wystarczyłoby usunąć up 200% do kamienia a 100% zrobić nieco droższym


Moim zdaniem lepiej nie okrajać obecnego stanu technologii - im jest ich więcej, tym bardziej trzeba się wykazać przy dłuższej rozgrywce. oczywiście zachowując umiar - bo jeszcze ktoś mi tutaj napisze, "to zróbmy 10 upów do kamienia, 15 do drewna i 1000 do młyna!" :)
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Ernest 


Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 586

Medale: Brak


Wysłany: 2017-01-04, 14:38   

Źle, rób sobie co chcesz, ale balans husarii powinien być taki jak ja podałem. Jest to wyliczone i przetestowane. Teraz na jednego husarza wyskakuje 4 lisowczyki i w praktyce ulepszeni na maxa nie ma husarz szans z nimi. Nie ulepszone też nie mają szans. Ponadto lisowczycy mają jeszcze bonusy z formacji, a do formacji potrzeba jedyne nędzne 40 koni. Ty dodatkowo chcesz im dać tylko 10% więcej życia, i zwiększyć czas rekrutacji o 30%. Sory, ale to nie ma najmniejszego sensu i nikt nie będzie korzystał z tej husarii tak jak jest i teraz. Obecnie husaria ma 235 hp, a durny lisowczyk 280. Moja propozycja to 300hp dla husarza, zwiększenie jego ataku o 1-2 bazowo + możliwość tworzenia formacji.
_________________
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8574
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2017-01-04, 15:07   

Podałem przykładowe dane zwracając uwagę na atrybuty, które powinny być zmodyfikowane, ponieważ są bardziej zgodne z rzeczywistością. Jeśli traktujemy husarię jako jednostkę elitarną, a jak mniemam 90% z nas tak ją traktuję, to powinna się ona dłużej rekrutować, lecz powinna być też znacznie silniejsza niż obecnie ma to miejsce. Szanuję Twoje obliczenia, ale nie wiem czy wiesz, że do takich samych rezultatów można dojść różnymi sposobami manipulując również innymi atrybutami jednostki? 8-) W takim razie już wiesz i wiedz również, że rozwiązań może być KILKA.

Poza tym wydaje mi się, że to błąd, że odnosisz się tylko do lisowczyków. Raczej powinniśmy porównywać husarię z ciężką jazdą innych państw - ponieważ w razie czego staty lisowczyków również można zmienić. Porównywałeś?

Niemniej jeśli nie uda mi się otrzymać dobrego wyniku manipulując również czasem rekrutacji husarii, z chęcią skorzystam z Twojego rozwiązania.

PS. To lisowczycy w tej grze są po prostu za mocni jak na lekką jazdę.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Ernest 


Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 586

Medale: Brak


Wysłany: 2017-01-04, 18:41   

Nie, powinniśmy porównywać husarię właśnie do lisowczyków bo to lisowczycy są silniejsi zarówno od naszej husarii jak i ciężkiej konnicy innych państw, gdyż wychodzi ich więcej. Jeśli będziesz je porównywał do poziomu ciężkiej jazdy zachodniej, a nie do lisowczyków to dalej nikt nie będzie robił husarii, bo po prostu bardziej opłacalni będą lisowczycy - prosta sprawa.
Zdaję sobie sprawę, że do tego samego rezultatu można dojść różnymi metodami. Dlatego wymyśliłem uniwersalny punkt, do którego każda metoda musiałaby dojść, aby husaria była opłacalna w Polsce. Jeden husarz musiałby być w stanie powalić 4 lisowczyków - w jaki sposób dojdziesz do tego to już mało istotne.
_________________
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8574
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2017-01-04, 19:52   

A nie wydaje Ci się, że lisowczycy są za mocni? Moim zdaniem typowe OP i powinno się ich lekko oskubać z atrybutów.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Ernest 


Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 586

Medale: Brak


Wysłany: 2017-01-04, 20:38   

To też jest kolejna możliwość. Też o tym myślałem, dlatego obniżenie hp np. do 200, mniejsza obrona po ulepszeniu i usunięcie formacji, trzeba by tak to pokombinować, żeby husarz był w stanie rozwalić 4 lisowczyków - obojętnie jak. Dopiero wtedy husaria w Polsce będzie opłacalna.
_________________
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8574
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2017-01-04, 20:50   

Z tym się zgadzam. Lisy masa, Husaria siła. W niektórych przypadkach powinno bardziej się opłacać rekrutowac lisy, w niektórych husarię.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8574
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2017-01-05, 12:37   

Macie jeszcze jakieś pomysły na ekonomię?
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
[GP]Spychy


Dołączył: 22 Wrz 2016
Posty: 16
Skąd: WWA

Medale: Brak


Wysłany: 2017-01-06, 00:10   

Przydaloby sie znerfic caly market, bo kozacy zamieniaja sie w gre o wydobywaniu kamienia. Jeszcze troche a ministerstwo gospodarki bedzie dodwac ja do kazdej tony wegla z kraju :D
Moim zdaniem:
-przydaloby sie zwiekszyc waznosc kopalni poprzez zwiekszenie mozliwej ilosci pracujacych tam chlopow do np 10 na poziomie 0. Fajnei by bylo zrobic uzytek z tego ze jest az tyle surowcow w kozakach, utrudnic dostanie surowcow z marketu. Teraz jest lipa dopiero jak jak dragi zaczna strzelac..... Moznaby tez zmniejszyc koszt zlota na te kopalnie.....
- zmienic ceny w markecie, albo zmniejszyc upy do kamienia.
-bardzo popieram poprawienie sciezek drewna i kamienia warrena - przydaloby sie to poprawic dla urozmaicenia buildow.
-zwiekszyc role kawalerii, aby w koncu oplacalo sie pocisnac w konnice na dzien dobry, np poprzez zwiekszeie predkosci produkcji koni. Fajnie by blyo aby latwiej byla mozliwsoc poharrasowania przeciwnika n poczatku, zagrywki agresywnej, ale koztownej ekonomicznie, a nie spamic spamic spamic.
Powinno to poprawic "strategicznosc" kozakow.
 
     
konda 
Konda


Wiek: 22
Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 29
Skąd: Jastrzębie-Zdrój

Medale: Brak


Wysłany: 2017-01-06, 00:34   

wsadzisz 10 chlopow do kopalni to masz 40 chlopa przy 4 kopalniach, po to sie gra duzo mineralow by miec te 25 bez upów, wystarcza i ewentualnie up nieco drozszy i np zamiast 5 to 8 niech wejdzie itd itp,
_________________
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8574
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2017-01-06, 12:42   

Twój pomysł Spychy o kopalniach uzupełniony o sugestię Kondy wydaje się być bardzo dobry.

Zamiast zmieniać wartości upów w kopalniach i bawić się w skomplikowane rozwiązania, warto po prostu za taką samą cenę zwiększyć wartość ekonomiczną pierwszego upa do kopalni, czyli zezwolić tam na wsadzene 8 chłopów zamiast 5. Już przy 5 na zasady no market ludzie upują kopalnie, a kozaccy emeryci pokroju [NCW]Monte (pozdro Paweł ;p) wsadzają dodatkowych chłopów na standardowe 1000/5000 0pt. Teraz ulepszenie byłoby jeszcze bardziej pożądane, ale jednocześnie z powodu swojej dosyć wysokiej ceny ludzie nadal mieliby wybór np. typu: więcej siczy, czy up do złota?
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8574
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2017-01-06, 16:26   

Co do stajni to w rosyjskim patchu poprawiającym balans rozgrywki mamy do czynienia z takim usprawnieniem:

Cytat:

7) Stable
Built time has changed to 700
Building cost has been changed
1500 wood, 1500 stone, 1000 gold.


oraz -30% do czasu budowy XVIIw jazdy w stajni. (lisowczycy -10%, bo są OP)
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Kal_Torak 

Dołączył: 30 Wrz 2016
Posty: 5
Skąd: Warszawa

Medale: Brak


Wysłany: 2017-03-31, 16:09   

[GP]Warren napisał/a:
Macie jeszcze jakieś pomysły na ekonomię?


[GP]Spychy napisał/a:
Przydaloby sie znerfic caly market, bo kozacy zamieniaja sie w gre o wydobywaniu kamienia. Jeszcze troche a ministerstwo gospodarki bedzie dodwac ja do kazdej tony wegla z kraju :D


Chcąc jak najdelikatniej ująć kwestię balansu w kozakach to jakiekolwiek "poprawki" gry zawsze bym zaczynał od wywalenia/spalenia/zniszczenia budynku o nazwie "market" ;P. To najgorsze zło, które przytrafiło się tej grze, a osoby które zdecydowały się powielić to zło w trzeciej odsłonie kozaków powinny zostać... ;P
 
     
robtre 
robtre

Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 80

Medale: Brak


Wysłany: 2017-03-31, 21:28   no market

Bardzo dobry pomysł, cóż za spostrzegawczość. Mam nadzieję że doczekamy się jakiegoś patcha i twórcy gry zaproponują jakieś sensowne rozwiązanie czyli no market, no indyk. :-)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Podstawowe informacje o grze
Ernest American Conquest 0 2013-01-03, 23:03
Ernest
Brak nowych postów Ogłoszenie: Podstawowe informacje o grze
Ernest American Conquest: Odwet 0 2013-01-03, 22:38
Ernest
Brak nowych postów Ogłoszenie: Podstawowe informacje o grze
Ernest American Conquest: Północ-Południe 0 2013-01-03, 22:41
Ernest
Brak nowych postów [ Ankieta ] PLC seozn 2- pomysły...
[GP]Warren Archiwum Działu Kozacy 1 21 2010-10-24, 11:08
[GP]Warren
Brak nowych postów Nowe pomysły
mad Tylko dla adminow 3 2011-07-23, 15:50
Kokosz
Brak nowych postów pomysły na mapy
Kristow Modyfikacje Kozaków 9 2011-12-07, 17:20
Kristow
Brak nowych postów Complains & Offers/Skargi i Pomysły
[GP]Warren 5000 0pt & 17th HH cups 0 2011-10-06, 18:35
[GP]Warren
Brak nowych postów BUGI W GRZE
Artur_ Kozacka Karczma 1 2017-05-03, 23:52
[GP]Warren
Brak nowych postów Dziwne wydarzenia w grze
Arcio Kozacka Karczma 15 2011-04-07, 13:38
[NCW]
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Najlepsza nacja w grze
Sirius Dla Początkujących - Problemy i pytania 23 2011-04-20, 11:10
Sirius

Cossacks 3 DLC: Days of Brillance z polską kampanią!



© 2009-2011 | Kozacy.org - polskie centrum gry Kozacy I & II. Wszelkie prawa zastrzezone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.

Partner - StartVISION.pl modified by Kozacy.org
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
- recenzje anime