Forum Cossacks 3 :: Regulamin

Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: regulamin

Regulamin
Autor Wiadomość
Ditrix 

Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 448

Medale: 1 (Więcej...)
3. Miejsce w PLC (Ilość: 1)


  Wysłany: 2012-07-11, 14:50   Regulamin



I. Regulamin ogólny:

1. Bitwy turnieju będą rozgrywane na grze Kozacy: Powrót na Wojne. (1.35), na servwerze Game Spy oraz jej modyfikacji Historical Hardcore 17th Century. (1.35hh)

2. Chorągiew musi zgłosić do turnieju co najmniej 3 graczy i maksymalnie 7 graczy! Wśród których powinien być wyznaczony szef, który odpowiada za kontakty z organizatorami. Dowódctwo w walkach i w turnieju jest kwestią wewnętrzna każdej drużyny. Dozwolone jest posiadanie jednego rezerwowego w składzie, który może zastąpić stałego członka chorągwi na początku rundy.

3. Chorągwie mogą być złożone z przedstawicieli kilku klanów. Klany jeżeli uzbierają odpowiednią ilość zawodników mają możliwość utworzenia kilku chorągwi.

4. Jest możliwa zmiana zawodników w trakcie turnieju, ale musi być ona zgłoszona na Forum tuż przed nową rundą w której rezerwowy gracz będzie uczestniczył.

5. World on Fire #5 zostanie podzielony na 5 rund, każda będzie trwała 7 dni.


II. Ataki/Obrony:

Pula Zasad:

Typ Terenu: Lądowy oraz w wyznaczonych prowincjach także Kontynent, Kontynenty i Wyspy.

Ukształtowanie: Równina oraz w wyznaczonych prowincjach także Niskie/Wysokie góry i Desert (pustynia)

Zasoby: 1000-4000-5000-$$$

Ilość surowców: uboga, średnia i bogata

Rozmiar mapy: Normalna

Opcje początkowe: Wszystkie do wyboru

Opcje balonów: Wszystkie do wyboru

Opcje armat: Wszystkie do wyboru

Czas pokoju: 0-30 minut Peace Time

Opcje zdobywania: Wszystkie do wyboru

Autozapis: 2-4 minuty

Inne:

Diplo/No Diplo
Market/No Market

W jednym meczu chorągwie mają prawo do rozegrania maksymalnie jednej gry na dane zasady.

2. W każdej rundzie drużyna może przeprowadzic 3 ataki na którąś z prowincji sąsiednich. Gdy atakuje jest zobowiązana podać 3 terminy (co najmniej 5 h różnicy między nimi i podane z conajmniej 15 godzinnym wyprzedzeniem). Jeśli obrona nie stawi się na wybrany przez siebie termin, prowincja przechodzi w ręcę napastników. Walki dozwolone są najwcześniej o 10.00, a najpóźniej o 23.00. W przypadku nie stawienia się żadnej ze stron walka uznana jest za nieodbytą. Obrona musi wybrać termin najpóźniej 15 godzin po wyzwaniu, ale nie wcześniej niż 5 godzin przed walką.

3. Gdy dojdzie do ataku, odbywają się 3 bitwy. 1 na zasady "gospodarzy", 1 na zasady "gości" i jedne na stałe zasady prowincji. (dogrywkowe)

4. W jednej rundzie obrońca może zostać zaatakowany maksymalnie 3 razy przez wrogie chorągwie.

5. Każda druzyna ma w każdej chwili prawo ataku na prowincje innej choragwi graniczącą z prowincja własnego państwa, pod warunkiem, ze docelowa prowincja nie jest w tej chwili atakowana przez inną chorągiew.

6. Wymagane jest wlaczanie autozapisu co 2 lub 4 minuty, co pozwoli na dokonczenie rozłączonej gry, lub gry, w której wyrzuciło jednego i/lub kilku graczy. Jezeli sytuacja z wyrzuceniem ktoregokolwiek zawodnika z jego winy sie powtorzy, to gra jest kontynuowana 2v1, 3v2 etc. Jeżeli powtórka nie działa, bądź wyrzuca gracza juz na samym poczatku gry, bitwa powinna zostać rozegrana od nowa.

7. Termin bitwy może być przełożony tylko i wyłącznie za obustronną zgodą. Jako pierwsza nowy termin proponuje broniąca sie chorągiew. Atakujący team musi go następnie zatwierdzić. Bitwa może zostac przesunięta tylko do końca aktualnej rundy.

8. Po bitwie broniąca się choragiew ma obowiazek podania wyniku w ciagu 24 godzin od terminu bitwy. Jeżeli wpis wyniku nie zostanie w tym terminie dokonany, obrona zostaje przegrana tzn. prowincja przechodzi w posiadanie agresora.

9. Atak nie może zostać anulowany przez atakujacą choragiew. (wyjatek: porozumienie stron)

10. Ilość zawodników, nacje, zasady prowincji oraz "dodatki" wyświetlane są na mapie w formie skryptu js.

11. Ataki przez morze są możliwe tylko w wyznaczonych miejscach, które można znaleźć po strzałkach znajdujących się przy docelowej prowincji.

13. W prowincjach nr 50, 51, 53, 54 i 52 mozliwe sa tylko gry SEA WAR, na kontynencie i na kontynentach. Np. 5000 30pt sea, 1000 0pt kontynent, 4000 20pt kontynenty.

14. Na wszystkich prowach (procz ww) mozna grac tylko na typie ladu: LAND!!! Nawet jezeli rozgrywany jest atak przez morze.

15. W grach 0-10 score ustawiamy na 1 godzinę, w grach 20pt i powyżej ustawiamy 2 godziny.

16. W stolicy walki odbywaja się z przewage liczebną zasad obrońcy nad zasadami atakującego. Tj. gramy 2x zasady obrońcy, 1x zasady atakującego i 1x zasady stałe prowincji. W razie remisu prowincja zostaje w rękach broniącej się drużyny.

17. Między podanym pierwszym terminem (ataku) a grą musi byc co najmniej 15h różnicy. [to juz bylo, ale powtarzam dla slepych ;p]

18. Jezeli obronca nie stawi sie w 20 minut po wyznaczonym terminie, prowincja automatycznie przechodzi w rece agresora. Natomiast jezeli agresor sie nie stawi w wyznaczonym terminie, po prostu jego atak okazuje sie nieskuteczny.

19. Wszystkie zasady, które wystawiacie na bitwy powinny sie od siebie różnić. [też już było;p]

20. Niedozwolone jest ogladanie bitew przez obserwatorow jezeli chociaż jeden zawodnik nie wyrazi na to zgody. Wyjątkiem jest obserwacja gry przez administratorów turnieju.

21. Kolejnosc gier:
[1].rule obrońców
[2].rule atakujących
[3].rule stałe prowincji (dogrywka)

22. W grach 1v1 i 2v2 na ladzie zabronione jest używanie kolorow: fioletowego , czarnego i białego.

III. Sankcje

1. Jeśli gracz grał w dwóch klanach turnieju wszystkie walki z jego udziałem traktowane są jako walkowery, a gracz zostaje zdyskwalifikowany.

2. W wyjątkowych sytuacjach zdyskwalifikowany moze zostać gracz, który oprócz w klanie turniejowym, gra także w klanie poza turniejowym.
(np. xxx w Wof'ie gra w [GeV], a w LCN'ie w [HKA].

4. Jeśli udział w walkach weźmie gracz nie zgłoszony do walk organizatorzy mają prawo ogłosić walkower.

5. Jeśli druzyna złamała jakąkolwiek zasadę (np. no diplo/no art/no market) walka traktowana jest jako walkower dla drużyny przeciwnej.

6. Za obrażanie, wyzywanie i inne zachowania niezgodne z duchem rywalizacji fair organizatorzy mogą nałożyć kary dla łamiących kodeks honorowy graczy na czas od 1 do 3 tur.

7. W przypadku sporów obowiazek dostarczenia dowodów ma oskarżyciel. Spór zostaje rozwiązany przez organizatorów.


IV. Postanowienia końcowe


1. Turniej odbywa się tylko i wyłącznie według przepisów regulaminu, wiążącej wykładni regulaminu dokonują tylko i wyłącznie organizatorzy.

2. Każdy klan zgłaszający się do turnieju jednocześnie zobowiązuje sie przestrzegać regulaminu, a w razie jego nieprzestrzegania poddać się sankcjom.

3. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość dokonania niewielkich zmian w regulaminie w porozumieniu z szefami chorągwi.


V. Inne

1. Jeśli dana drużyna chce zapisać kogoś, to (gracz zapisywany) musi poczekać do końca tury, by nie robić zamieszania.

Kodeks!

1. Szanujemy bardzo ciezka prace organizatorow turnieju oraz godziny jakie przeznacza, aby turniej przebiegal zgodnie z regulaminem i kodeksem. Krytyka administratorow bez przedstawienia odpowiedniej argumentacji jest surowo zabroniona.

2. Staramy nie wszczynac niepotrzebnych dyskusji i kłótni na forum.

3. Podczas gier staramy sie respektować rywali.

4. Osobiste wycieczki podczas gry i/lub podczas dyskusji na forum beda z miejsca ostro karane. World on Fire to nie bar, pub, albo trzepak przed blokiem.

5. Forum jest miejscem gdzie zamieszczamy wyniki gier, wyzywamy na pojedynek inne druzyny, omawiamy nasze gry, zamieszczamy powtórki i tak dalej. Nie spamujemy i nie dyskutujemy na inne tematy niz na te związane pośrednio z turniejem.
_________________
Jestem Sobą Robię Swoje

Nie ma celów niemożliwych są tylko ciężkie do zrealizowania.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Regulamin forum
Kokosz Regulamin 0 2012-02-06, 14:06
Kokosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Informacje Ogólne i Regulamin Zawodowych Rozgrywek
[GP]Warren Kozacy.org Professional Federation 0 2013-03-20, 19:30
[GP]Warren
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin turnieju RPS10PT
Kokosz Kosz/Archiwum 0 2010-07-07, 10:12
Kokosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Turnieju Świątecznego
[GP]Warren Kosz/Archiwum 0 2010-12-07, 16:51
[GP]Warren
Brak nowych postów Przyklejony: Regulamin wersja beta1
[GP]Warren Kosz/Archiwum 0 2011-07-24, 11:21
[GP]Warren
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Informacje i regulamin
WhiteCrow Cossacks 2: 1vs1 - kategoria OPEN 0 2013-03-07, 21:31
WhiteCrow
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Obowiązujący regulamin
[GP]Warren Neverland: World in Fire 0 2011-06-18, 21:33
[GP]Warren
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Informacje i regulamin
PL
Zagloba Admin Informacje 0 2012-11-22, 14:44
Zagloba Admin
Brak nowych postów Opis i regulamin turnieju (1.05)
[GP]Warren Informacje ogólne 1 2014-11-07, 15:50
[GP]Warren
Brak nowych postów Regulamin-Informacje o turnieju
[GP]Warren Regulamin 6 2012-03-30, 18:44
[GP]Warren

Cossacks 3 DLC: Days of Brillance z polską kampanią!



© 2009-2011 | Kozacy.org - polskie centrum gry Kozacy I & II. Wszelkie prawa zastrzezone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.

Partner - StartVISION.pl modified by Kozacy.org
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group