Forum Cossacks 3 :: NecroValley

Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: necrovalley

NecroValley
Autor Wiadomość
Archimonde 
Black User


Wiek: 21
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 49
Skąd: Częstochowa

Medale: Brak


Wysłany: 2010-08-09, 13:49   NecroValley

:!: NAZWA : NECROVALLEY
:!: OPIS : Niegdyś istniało potężne ukraińskie imperium NecroValley. Było zjednoczone z wieloma sojuszniczymi państwami, ale od czasu śmierci Ukraińskiego Hetmana Kil ' Jaedena W zarządzanie państwem wstąpił Azeroth.
Na początek swoich żądz Zniszczył przyjazne Wioski szweckie oraz Zerwał przymierze z Austrią, Hiszpanią oraz Danią. splądrował 4 Karawany Hiszpańskie kierowane do Austrii. Dowódca Armii Danii Draenor postanowił położyć temu Kres.
:!: GŁÓWNE ZADANIE : Zniszczyć Miasto NecroValley w Ciągu 2 Godzin.
:!: ZASADY : Niedozwolone Używanie Moździerzy. Zarządca Miasta NecroValley nie może się Budować poza miastem. Nie może atakować chyba że w przypadku brony Miasta.
:!: SCREEN :

:!: DOWNLOAD :
Kod:
http://rapidshare.com/files/412307347/NecroValley.rar
http://www.megaupload.com/?d=LH6M0SKJ

:!: ROZMIAR :1.37 MB
:!: AUTOR : Archimonde
:!: UWAGI : Niestety nie udało się ustawić, żeby po 2 godzinach gry nastąpiło Zwycięstwo dla Zarządcy Miasta, Ale to można ustalić tak samo jak z Zasadami gry. Mapa na 3 Osoby.
:!: INNE : To mapa do Wersji 1.30.
jeśli ktoś chcę zagrać w tą mapę niech napisze Tutaj : http://forum.kozacy.org/-vt707.htm#9475 . Czy wolałby Grać niebieskimi (Miastem) Zielonym ( Danią ) czy Fioletowym ( Austrią ) oraz w jakich godzinach gra mu odpowiada.
:arrow: MAPA ZAKTUALIZOWANA 12.08.2010
 
 
     
Kokosz 
hate bein' sober



Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2298
Skąd: LBN/WWA

Medale: 5 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 2. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-08-09, 16:07   

Cytat:
Plik jest chwilowo niedostępny.

wrzuć na inny serwis plus dodaj parę screenów! :)
_________________
Właściciel i główny administrator portalu Kozacy.org
Kontakt - via e-mail bądź PW na forum.
 
     
PIO23 
l m the best !!!!


Wiek: 24
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 128
Skąd: Szczyrk

Medale: Brak


Wysłany: 2010-08-09, 16:34   

Mi to działa normalnie i normalnie sie sciaga a pamietaj koko ze to na 1 30 na 135 bedzie nie długo
_________________
The best game !!!
 
 
     
Shelby 
Pro !


Wiek: 22
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 642
Skąd: Bielsko-Biała

Medale: Brak


Wysłany: 2010-08-12, 13:12   

Biorę Ukre i z 1k serków rozwalam Danie i Hiszpanie zanim się rozbudują. Chyba że zdążą zrobić działka i wtedy ja jestem bez szans. Jednak zakazałeś atakowania, więc co mam robić przez te 2h? Czekać aż się rozbudują ? Bez sensu gra.
Musisz bardziej zbalansować drużyny. Zmienić nacje np TUR & ALG vs UKR albo zakazać budowy działek. I żeby zostawić graczowi jakieś pole do popisu Ukra w tym wypadku powinna zaczynać z TYLKO o połowę większym wojskiem żeby sojusz nie mogł jej od razu rozwalić, ale żeby też sama nie mogła atakaować.
Przewaga powinna być w buynkach. 3-4 koszary 2-3 stajnie itd.

Chyba że chcesz zrobić bitwę ;p Wtedy dajesz więcej jednostek DEN i ESP :oops:

To tylko moje sugestie, zrobisz co zechcesz, ale musisz się zdecydować, czy szybka walka, czy stawiamy na rozbudowę. Ty zrobiłeś poł na pół i to raczej nie wypali. :-P
_________________
 
 
     
Maxiu 



Wiek: 29
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 1566

Medale: 5 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 2. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 2. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 2. Miejsce w WoF (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 1)


Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: 2010-08-12, 14:49   

Austria a nie Hiszpania chyba tam jest :oops: ale ja na 1.35 testowałem mapę, więc nie wiem.
Mapka fajna z wyglądu jednak można Ukrainie pozwolić na trochę więcej niż tylko czekanie na całkowitą eksterminację. Można np. pozwolić rajdować wszystko co się da kozakami siczowymi ze stajń oraz z dc. To znacznie utrudni grę sojuszu, trzeba będzie się pilnować i przeznaczać większe siły do obstawiania budynków. Zliberalizowałbym także kwestię rozbudowy ukraińskiej osady. Otóż można budować poza obrębem twierdzy. Zakaz używania wielolufek powinien być wprowadzony bo w takim układzie Ukraina by padła po 40 minutach gry, ale powinno się pozwolić sojuszowi używać armat oraz haubic, np. po 10 dział danego typu dla każdego sojusznika.
No i te "ukraińskie" nazwiska hetmanów nie pasują :-P
 
     
Archimonde 
Black User


Wiek: 21
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 49
Skąd: Częstochowa

Medale: Brak


Wysłany: 2010-08-12, 19:23   

Ja miałem propozycję, żeby Ukraina mogła atakować po tym jak Austria albo dania zaatakuje. Wcześniej nie. Ale było bardzo dużo komentarzy żeby było tak i tak się stało.
Shelby : Broni się bronic rozszerzać ulepszać,jeżeli ktoś jeszcze poprze pomysł na pozwolenie Ukrainie na atakowanie po ataku przeciwnika to zmienię zasady gry.
Jest dobrze, moim zdaniem jak już coś jest dobre nie powinno być innych zmian bo to tylko pogarsza.
_________________
Nigdy nie Dyskutuj z Idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego Poziomu, A potem Pokona Doświadczeniem.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Cossacks 3 DLC: Days of Brillance z polską kampanią!



© 2009-2011 | Kozacy.org - polskie centrum gry Kozacy I & II. Wszelkie prawa zastrzezone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.

Partner - StartVISION.pl modified by Kozacy.org
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group