Forum Cossacks 3 :: Vermillion Light

Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: light, vermillion

Vermillion Light
Autor Wiadomość
Archimonde 
Black User


Wiek: 22
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 49
Skąd: Częstochowa

Medale: Brak


Wysłany: 2010-08-10, 11:53   Vermillion Light

:!: NAZWA : VERMILLION LIGHT
:!: OPIS :Wybrzeże Bałtyku było Bardzo Ważne dla Rosji z punktu widzenia Rozwoju Gospodarczego. Także Prusy oraz Szwecja Rościli sobie słuszne Prawa do Części Tego Wybrzeża. Jednak te 3 kraje Miały poważnego rywala- Saksonię której Armia mogła poradzić sobie ze wszystkimi co mogli dać z siebie przeciwnicy.
Saksonia nie miała zamiaru rezygnować z tego Terytorium - Wprost przeciwnie chcieli na stałe dołączyć je do swych Włości.
:!: GŁÓWNE ZADANIE : Całkowite Zniszczenie
:!: ZASADY : Niedozwolone Używanie Artylerii oraz Statków Wojennych.
:!: SCREEN :

:!: DOWNLOAD :
Kod:
http://rapidshare.com/files/412489382/Vermillion_Light.rar
http://www.megaupload.com/?d=QCKRON5L

:!: ROZMIAR :585 KB
:!: AUTOR : Archimonde
:!: UWAGI : Nic mi nie wpadło do Głowy.
:!: INNE : To mapa do Wersji 1.30.
Jeśli ktoś chcę zagrać w tą mapę niech napisze Tutaj : http://forum.kozacy.org/-vt707.htm#9475 . Kim wolałby grać i w jakich godzinach odpowiada mu Gra.
NAJNOWSZY UPLOAD 12.08.2010
_________________
Nigdy nie Dyskutuj z Idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego Poziomu, A potem Pokona Doświadczeniem.
 
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-08-10, 13:13   

Trochę mnie dziwi Algieria przy Morzu Bałtyckim. ;)
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Archimonde 
Black User


Wiek: 22
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 49
Skąd: Częstochowa

Medale: Brak


Wysłany: 2010-08-10, 13:39   

A tak mnie naszło na algierie ;D
_________________
Nigdy nie Dyskutuj z Idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego Poziomu, A potem Pokona Doświadczeniem.
 
 
     
Wings 


Wiek: 24
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 233
Skąd: Pelplin

Medale: 1 (Więcej...)
3. Miejsce w WoF (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-08-10, 17:08   

ee bez arta ?
 
 
     
Archimonde 
Black User


Wiek: 22
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 49
Skąd: Częstochowa

Medale: Brak


Wysłany: 2010-08-11, 10:01   

A jak sobie wyobrażasz art? ustawić kilka armat przy moście działko wielolufowe i bardzo słabe szanse na przejście.
_________________
Nigdy nie Dyskutuj z Idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego Poziomu, A potem Pokona Doświadczeniem.
 
 
     
GuteK 
Dziecko Rypina



Wiek: 25
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 331
Skąd: Rypin

Medale: Brak


Wysłany: 2010-08-11, 11:09   

Od czego są transporty :)
_________________
! POLSKA REWOLUCJA !
! BRACI SIĘ NIE TRACI !
 
 
     
Archimonde 
Black User


Wiek: 22
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 49
Skąd: Częstochowa

Medale: Brak


Wysłany: 2010-08-11, 12:54   

łuki przy morzu i transport nie zdąży nawet naładować wojsko.
_________________
Nigdy nie Dyskutuj z Idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego Poziomu, A potem Pokona Doświadczeniem.
 
 
     
Shelby 
Pro !


Wiek: 23
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 642
Skąd: Bielsko-Biała

Medale: Brak


Wysłany: 2010-08-11, 14:45   

Od czgo są jednostki pancerne ? :evil: 8-)
_________________
 
 
     
Wings 


Wiek: 24
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 233
Skąd: Pelplin

Medale: 1 (Więcej...)
3. Miejsce w WoF (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-08-11, 20:04   

każdą obronę da się sforsować <paproszeq>
 
 
     
Archimonde 
Black User


Wiek: 22
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 49
Skąd: Częstochowa

Medale: Brak


Wysłany: 2010-08-11, 21:20   

Na pancernych są działka i strzelcy, a taka osłonę bardzo ciężko przebić, gdyby każdy tak zrobił gra by się ciągła cały dzień.
_________________
Nigdy nie Dyskutuj z Idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego Poziomu, A potem Pokona Doświadczeniem.
 
 
     
Shelby 
Pro !


Wiek: 23
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 642
Skąd: Bielsko-Biała

Medale: Brak


Wysłany: 2010-08-11, 21:37   

Na działka+arty najlepsze są... działka i arty. 8-) 1h nawalania o most i własnie to jest najfajniejsze w tej grze.
_________________
 
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-08-11, 21:49   

Gowno prawda. Najlepsze sa rajdy na nieosloniete arty przeciwnika. ;)
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Radlok 
jebem ti mamu


Wiek: 26
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2810
Skąd: SSK-URWYSYNU

Medale: Brak


Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2010-08-11, 22:00   

E tam, najlepsze jest zupowane w opór wojsko miażdzące chłopskie oddziały wroga 8-)
_________________
"FATALNY TO TY JESTEŚ"
 
     
Archimonde 
Black User


Wiek: 22
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 49
Skąd: Częstochowa

Medale: Brak


Wysłany: 2010-08-12, 08:23   

Ale przyznajcie że Prusy mają muszkiety co 107 obr zadają, 300 takich albo więcej przy moście 2 działka wielolufowe 5-3 armaty i nie da się przejść. Było by to bardzo trudne. Co wy tu z tym artem macie <paproszeq> Na shellu nikt arta nie chce :mrgreen: Z resztą bez arta lepsza zabawa.
_________________
Nigdy nie Dyskutuj z Idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego Poziomu, A potem Pokona Doświadczeniem.
 
 
     
Shelby 
Pro !


Wiek: 23
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 642
Skąd: Bielsko-Biała

Medale: Brak


Wysłany: 2010-08-12, 11:41   

same zupowane, pruskie muszki byłyby i tak prawie nie do przejscia na mostku ;p
Zresztą z tego co widzę ustawiłeś wieże 8-) Zupowanych wież bez mozdzierzy tak łatwo nie zniszczysz. I ta algeria... zupiełnie tam nie pasuje :-P Jest skazana na pożarcie. Jeśli dopuści by którakolwiek nacja zajęła złoża, zostaje z tyłu przez brak strzelców i 18w.
I taka małą sugestia, 2-3 mosty więcej polepszą tę mapę moim zdaniem. 8-)

PS Prusy nie mają chłopów na początek!
PS2 A Saksonia ma kopalnie żelaza po "swojej" stronie wody. :evil:
PS3 Mógłbyś wrzucać screeny mapek przy ich wstawianiu ? 8-)
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Cossacks 3 DLC: Days of Brillance z polską kampanią!



© 2009-2011 | Kozacy.org - polskie centrum gry Kozacy I & II. Wszelkie prawa zastrzezone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.

Partner - StartVISION.pl modified by Kozacy.org
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group