Forum Cossacks 3 :: Bractwo Rycerstwa Polskiego

Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: bractwo, polskiego, rycerstwa

Bractwo Rycerstwa Polskiego
Autor Wiadomość
[NCW] 



Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 357

Medale: 1 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-10-24, 19:40   

Wy to chyba nie graliscie na prawdziwym lagu:)gdzie zeby mieć 18w trzeba było grac ponad godzine, a pierwszy oddział 36 wysyłało sie do walki w 9 minucie:P To był dopiero lag i to była dopiero szkoła gry:) i prawdziwa strategia:)
_________________
Hieremias Cossacorum Terror
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-10-24, 19:55   

Graliśmy i tak. Wystarczyło, że jeden z graczy miał PII 400 mhz (gracz: [GeV]Quattro) i wszyscy jechali na takiej prędkości. Coś właśnie podobnie 36 pików w 9 minucie. I wcale taka gra mi się nie podoba. :lol:
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
[NCW] 



Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 357

Medale: 1 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-10-24, 19:57   

E tam nie znasz się:P
_________________
Hieremias Cossacorum Terror
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-10-24, 20:02   

To były gry 3v3 i najlepsze w nich było chyba przeżywanie takich sytuacji jak:

"Mam formację 36 pik ulepszoną na IV lvl, już wyrusza z miasta, będzie u tego gnoja za 8 minut (...) o kurwa idzie kontra od jego sojusznika, za 10 minut po mnie, puść do mnie sicze wyprzedzisz w połowie dystansu piechotę kolesia, a ja w międzyczasie zjem pizze i odrobię lekcje."

:->
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
[NCW] 



Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 357

Medale: 1 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-10-24, 20:20   

Oj mylisz się:)Początek może i był nudny i przy dzisiejszej prędkości pomysł z jedzeniem pizzy może sie wydawać oczywisty, ale potem juz trzeba było sie skupić. Co prawda gra była wolna, ale... nie było jak teraz, że moze sie ktos zagapi, a jakoś tam te jednostki powalczą, a mam spora przewage drag to wygram. To była inna bajka niz teraz. Każdy 10 razy myślał co zrobic z tym jednym oddziałem, każdy atak był precyzyjny i przemyslany, bo bezsensowna strata oddziało 36, kopalni złota czy wegla albo 10tyś drewan była na wage zwyciestwa. Zajeżdzanie dragonów i td, to była normalka, wysadzanie oddziału na kopalniach również:) jakie to sie kombinacje robiło, żeby wyjśc na plus na jakims manewrze:)Dzisiaj sie tak nie mysli, bo kasa rosnie w strasznym tempie a kopalnie sa w zasadzie niepotrzebne, ale kiedys tak nie było! 10 siczowych mogło zmienic obraz bitwy kiedy zajechało sie łuczników, lub wjechało 20 siczami w młyn, bo strata 20 chłopków była bardzo bolesna. Kiedyś nie mozna było sobie zrobić 200, 300 drag bo dal 150 był problem ze strzelaniem, a teraz po 1000 robią bo, skała rośnie jak szalona i nie trzeba nia gospodarować jak kiedyś, no bo i tak zaraz bedzie 300tys:) Paradoksalnie na wolniejsze grze trzeba było bardziej uważać, bo nawet mala strata mogła byc nie do odbudowania:)A ile było kombinowania jak przeprowadzić bitwe, jak sie ustawić, jak przechytrzyć przeciwnika, który terz miał sporo czasu, żeby odpowiedzieć na każdy nasz ruch, a nie jak teraz, że cos tam przeoczy albo sie zagapi i po walce, bo gra zapierdziela jak głupia:)
A co do tego jedzenia:P to oczywiscie masz racje, ja jadałem nagminnie podczas gry na lagu, ale robie to nadal na szybkiej:P i jest zdecydowanie trudniej:P
 
     
L0kasz 
Hetman GeV



Wiek: 32
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 1150
Skąd: Poznań

Medale: Brak


Wysłany: 2010-10-24, 23:31   

Monte ma racje, nooby sie nie znajo bo tylko klikac szybko umio :[

Nie no, ale tak po prawdzie to chyba optymalna predkosc gry byla taka, zeby pod koniec 10pt miec jakies 72 na glowny atak + 36 na "rajd". Do tego kolo 10 minuty up, czyli kolo 14 zamawianie dragow (100-150).
_________________
Hetman klanu Gloria Et Victoria
gg: 1893139
 
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-10-25, 00:10   

Moim zdaniem grając na 10pt i nie mieć co najmniej 50 dragów (bądź większej ilości siczy) to bezsens, bo to w takim przypadku jest po prostu gorsza wersja 0pt. Skoro i tak mam operować i tak pikami + mięsem i siczami to wolę grać 0pt, no chyba, że mam do zjedzenia pizzę- to zmienia postać rzeczy. :-> Naprawdę nie rozumiem jaki jest sens gry na 10pt z taką ilością jednostek, przecież 0pt lepiej się do tego nadaje. ;)
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
[NCW] 



Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 357

Medale: 1 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-10-25, 11:02   

Nie no ja z tym oddziałem 36 do 9 min, to mówie juz o maksymalnym lagu smolarza swego czasu:) Normalnie było troche szybciej:)

@Warren
Kiedys w Polsce grało sie praktycznie tylko 10pt i głównie Polską:P Dla mnie w ogóle te zasady są bez sensowne juz teraz i nie wiem po co to grać:)Lepiej zagrać 20pt, bo 10 to mega mega schemat i nic wiecej, no i nuda oczywiscie:)
_________________
Hieremias Cossacorum Terror
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-10-25, 11:58   

Zasady 20pt no diplo (LCN) są jeszcze bardziej schematyczne niż zwykłe standardowe 10pt z rajdami i z balonem default. Nawet przejmowania nie ma! Trochę takie miliony w wersji hard. ;P

Obecnie czasami rule 10pt z rajdami i bez balona w grze 3v3 bywają ciekawe, ponieważ przez często występującego laga można zagrać upa i liczyć na wygranie dragami, albo zagrać siekierę i rajdować ile się da.

Tylko, że najczęściej 10pt gra się z balonem, bez rajdów i bez przejmowania= 100% pedalstwa. ;P
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
[NCW] 



Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 357

Medale: 1 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-10-25, 12:44   

Cytat:
Zasady 20pt no diplo (LCN) są jeszcze bardziej schematyczne niż zwykłe standardowe 10pt z rajdami i z balonem

Cytat:
Tylko, że najczęściej 10pt gra się z balonem, bez rajdów i bez przejmowania

No właśnie:0 i Tu jest problem, bo jednak te ograniczenie sprawiaja, że lepiej jednak zagrać te 20pt:) A jęli 10 pt z rajdami, to zgodze sie, ze jest ciekawsze niz to 20pt bez DC. Tylko oczywiście nikt tak nie gra i dlatego mega gówno z tego 10pt:)
A co do 20pt no diplo, to jest to ewidentny przykład wkroczenia milionerów w normalne zasady. Najpierw była to Ukraina 30pt a teraz 20pt i oczywiście milionerzy zrobili wszystko by te zasady zmienić i zbiliżyc do milionów, musieli tylko nauczyc sie gospy i stawali sie czołowymi zawodnikami, bo bitwe mieli opanowana znakomicie dzieki milionom.
Taka sama zmiane zasad pod "siebie" widzimy w 30 art. Gra na 1/2 mapy to wymysł ruskich, którzy mieli swego czasu mega mierna gospe i po pt nie byli w stanie nawiązać równej walki kisząc na ćwiartce, więc wprowadzili walke o kolejne ćwiartki, co zdecydowanie zbliża gre do 0pt i daje im szanse na lepszą gospodarke od przeciwnika, który da sie wciagnąc w ta zabawe i przegra na pozostałych ćwiartkach. Kiedy grywałem z ruskimi (patrz elbrusi, bo reszta swego czasu rosjan nie miała pojecia o arcie i dlugich pt) 30 pt art na 1/4, nigdy nie zdarzyło mi sie mieć gorszej gospodarki od nich. Ale w tej chwili sytuacja sie zmieniła, a nowe zasady rozpowszechniły sie do tego stopnia, że nic juz sie nie da zrobic.
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-10-25, 12:53   

[NCW] napisał/a:
Ale w tej chwili sytuacja sie zmieniła, a nowe zasady rozpowszechniły sie do tego stopnia, że nic juz sie nie da zrobic.


Zaisty brak honoru.

Fajnie by było jakoś wyodrębnić ten wątek i stworzyć nowy temat (oczywiście historyczno-spominkowy) by nie denerwować offtopem ekipę z BRP. :)
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-10-25, 13:11   

@Cichor, ja myślę, że BRP byłoby nawet zadowolone, że ich temat jest często odwiedzany. ;) A wśród offtopu pewnie niedługo pojawią się nowe posty o BRP i ich historii. Spokojna głowa.


@Monte,
Cytat:
A co do 20pt no diplo, to jest to ewidentny przykład wkroczenia milionerów w normalne zasady. Najpierw była to Ukraina 30pt a teraz 20pt i oczywiście milionerzy zrobili wszystko by te zasady zmienić i zbiliżyc do milionów, musieli tylko nauczyc sie gospy i stawali sie czołowymi zawodnikami, bo bitwe mieli opanowana znakomicie dzieki milionom.

No fakt. Widać to gołym okiem. Sam z kilkoma rosyjskimi graczami pisałem podania, aby Ukre 5000 20pt zmienić na Ukre 5000 10pt, albo Ukre 1000 20pt, ponieważ teraz te zasady wyglądają tak, że gracze stają w linii i tyle. Za dużo wojska aby nim sterować (~800 rejestrowych się zdarza) i wprowadzić do ligi 5000 10pt z rajdami i z przejmowaniem. Jak widać nic z tego nie wyszło. Za to mamy hard wersję milionów, czyli 5000 20pt no dc/ukra i 1000 0pt no market- czyli 0pt dla milionerów. :->

Z tym 30pt art to ciekawa sprawa, ja nawet nie wiedziałem, że 1/4 to był standard.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
Cichor 


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 759

Medale: 1 (Więcej...)
Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-10-25, 13:22   

Darth Warren napisał/a:
@Cichor, ja myślę, że BRP byłoby nawet zadowolone, że ich temat jest często odwiedzany. ;) A wśród offtopu pewnie niedługo pojawią się nowe posty o BRP i ich historii. Spokojna głowa.


Skoro tak sprawa ma się mieć, to dobrze.

Darth Warren napisał/a:
Z tym 30pt art to ciekawa sprawa, ja nawet nie wiedziałem, że 1/4 to był standard.


Może dlatego, że odruchowo chcesz zostać na swojej ćwiartce by nikt Ci nie wjechał i kłopotów nie robił podczas trwania pt.
 
     
[GP]Warren 
Admin Team :)
łudi łudi, dymi dym


Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 8583
Skąd: Łódź

Medale: 6 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1) 1. Miejsce w RPS (Ilość: 1) 3. Miejsce w PLC (Ilość: 2) 3. Miejsce w Turnieju MOD HH (Ilość: 1) Zasługi dla serwisu Kozacy.org (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-10-25, 13:29   

Cytat:
Może dlatego, że odruchowo chcesz zostać na swojej ćwiartce by nikt Ci nie wjechał i kłopotów nie robił podczas trwania pt.

No właśnie nie. Ja jak najszybciej atakuje 1/2, a czasem atakuje nawet 3/4. Po prostu 'za moich czasów' już wszyscy tak grali w ligach, a ja przez dłuższy czas miałem dosyć słabą ekonomię, więc grałem agresywnie= próbowałem zająć jak największy teren.
Wiele zależy też od prędkości gry (jak zwykle), na wolnej grze nie ma po co wychodzić poza 1/4, ponieważ i tak zostają ci wolne złoża, kamień, albo drzewo.
_________________
Kontakt: https://www.facebook.com/PeteLevy123 ; warrengda@gmail.com
 
     
[NCW] 



Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 357

Medale: 1 (Więcej...)
1. Miejsce w PLC (Ilość: 1)


Wysłany: 2010-10-25, 18:17   

Cytat:
1000 0pt no market- czyli 0pt dla milionerów

Tu się nie zgodzę! Co prawda nie potrafię grać no market, ale wg mnie są to ciekawsze zasady niż z marketem i trzeba być lepszym gospodarzem niż z marketem, oraz lepszym taktykiem. Zawsze chciałem nauczyć sie no mkt, ale niestety zasady te nastały, gdy przeszedłem juz na emeryturę i nie chciało mi się tego grać i uczyć będąc na schellu raz na parę miesięcy, a szkoda:)
Cytat:
Z tym 30pt art to ciekawa sprawa, ja nawet nie wiedziałem, że 1/4 to był standard

Kiedyś grało się na 1/4 i dopiero po pt zabierało się za resztę terenu. Oczywiście teraz gra na 1/2 mapy po części jest wymuszona szybkością gry. Z tego tez powodu zmniejszono pt do 30, bo kiedyś podstawowe zasady na art to 45pt ewentualnie 60 tez były popularne, a bez arta grało się głównie 30pt i rzadziej 20(na starej prędkości dominowała Polska i Turcja). Ale szybsze kompy wymusiły zmianę pt o 1/3 w dół z oczywistych względów. I dlatego też wielu gra 1/2 mapy od razu, ale ta szaleńcza walka od 10 min, a nawet wcześniej, to już jest absolutna nowość LCNu i jest to zupełnie inny art niż był za moich czasów. Kiedyś z Polakami na arta nie mógł nikt rywalizować, ale w tej chwili to już się wyrównało wszystko dzięki wielu czynnikom i między innymi zmianie zasad gry:)Zmiana ta jest np. przyczyną jedynej porażki numeru jeden na arta w historii czyli Blastera na 30pt art z Kalimdorem, bo nie wiedział jeszcze, że tak sie teraz już gra:)Więc jak sam zauważyłeś Warren, nie chodzi tu tylko o predkość gry ale wyrównanie szans w gospie:)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ban kurwa vs Bractwo Rycerstwa Polskiego #49, kolejka nr II
Filozof Neverland: World in Fire 17 2011-06-29, 23:05
Kristow
Brak nowych postów Nie ma cwaniaka nad polskiego kozaka #2
[GP]Warren Kozacka Karczma 4 2017-06-17, 18:13
[GP]Warren
Brak nowych postów Nie ma cwaniaka nad polskiego kozaka - miniturniej
[GP]Warren Kozacka Karczma 10 2017-06-15, 15:26
[GP]Warren
Brak nowych postów Plebiscyt na najlepszego polskiego gracza 2016 C3!
[GP]Warren Kozacka Karczma 13 2016-12-26, 14:17
[GP]Warren

Cossacks 3 DLC: Days of Brillance z polską kampanią!



© 2009-2011 | Kozacy.org - polskie centrum gry Kozacy I & II. Wszelkie prawa zastrzezone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.

Partner - StartVISION.pl modified by Kozacy.org
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group