Forum Cossacks 3 :: klan
Forum Cossacks 3 Strona Główna » Tagi » klan
Podobne tagi tematów
klan

Tematy oznaczone jako klan
Tytuł / treść wątku  Wyświetleń  Odpowiedzi 

Nowy klan.


Nowo powstały klan założony przez Gogeta.
Forum klanu http://bdp.phorum.pl - Zapraszamy.
3091 16

Jak zalozyc swoj klan?


Witam.

Skoro to czytasz, to prawdopodobnie uznales, ze czas w koncu zagrac w jakiejs druzynie, jednak zadna dotychczas istniejaca Tobie nie pasuje. Jednym slowem lipa. Jednak od tego masz banke, by moc zorganizowac sobie mala druzyne, ktora bardziej bedzie odpowiadala Twoim zachciankom. Pisze tutaj, by dac Ci kilka rad, bys nie popelnil bledow swoich setek poprzednikow, ktorym wydawalo sie, ze sa na tyle przebiegli i inteligentni, ze zalozenie i utrzymanie swojego teamu to bulka z maslem. Nic bardziej mylnego. Dlatego ilosc polskich aktywnych klanow mozemy policzyc na palcu... jednej reki. ;)

Zacznijmy od samego projektu.
Musisz miec jakas koncepcje dzialania klanu. Czy ma on byc maly, duzy, profesjonalny, tylko for fun, moze nastawiony na gre jednych zasad itd. itd.

Jednak niezaleznie jaki bedzie profil druzyny, juz od samego poczatku prawdopodobnie beda potrzebne Ci chetne osoby do rozruchu, poniewaz do 1 ...
2101 0

Chcę założyć swój klan


Chcę założyć swój klan i chce się zapytać czy dostaniemy tutaj miejsce jak się rozrośniemy, albo jeszcze szybciej?

Już wiem jak wykonać logo i herb klanu. Nazwę i tag też już obmyśliłam. Chciałabym teraz znaleźć kogoś do drużyny, lecz nie mam forum. A gdzieś muszę chętnych kierować.
1984 11

Hmm.. klan?


Wpadlem na taki pomysl. Sporo osob wraca do CSX, wiele chce zaczac grac (co widac po tym forum), nawet czesto osoby, ktore dopiero dowiedzialy sie co to CSX chcialyby sie zapoznac z gra.

Moze w zwiazku z tym powolamy taki maly dobrze zorganizowany klan, forum by mieli tutaj tak jak PKS, kto by chcial, to by dolaczyl, pozniej moglby zostac w klanie, albo dolaczyc do PKS lub GeV. Wszystko w rodzinie.
Regulamin, rekrutacje itd my bysmy na poczatku im napisali, prowadzili, moze by powstala jakas nowa sila w CSX, zrzeszajaca ludzi z 1.30, lub nowych grajkow z 1.35? :)

Da rade? 8-)
1822 9

KLAN


Witam,
Jestem Piotr mam 18 lat mieszkam w wsi liczącej ok 200 osób lubię grac w kozaków i chciałbym dołączyć do klanu w kozaków gram od niedawna na 1.30 mój nick to icemen91 kiedyś bylem prawie ekspertem w 1.15 ale teraz jestem prawie jak noob co wynika z przerwy .
chciałbym tu zebrać doświadczenie i nabrać umiejętności by zostać dobrym graczem .


PROFILE# 244973137
1636 11

Turniej BLITZ organizowany przez klan [-UNION-]


Międzynarodowy klan [-UNION] (obecnie najlepszy na świecie) startuje z nowym turniejem. Wygrany bierze wszystko, czyli 50$. Zasady i inne informacje znajdziecie pod tutaj ---> :: http://forum.newlcn.com/viewtopic.php?t=14878 ::

Good Luck!
1579 1

Ankieta - najlepszy polski klan C1 2001 - 2016


Czas Cossacks 1 dobiega końca. Czas na małe podsumowania z naszą ulubioną grą.
Zaczynamy od ankiety na najlepszy polski klan/bractwo w historii - od 2001 do 2016 roku.
W ankiecie umieściłem te drużyny, które zdobyły medal w międzynarodowym lub polskim turnieju klanowym.

1. [FEI] - pierwsi dominatorzy, pierwsi popularyzatorzy Cossacks w Polsce.

2. [BRP] - w erze schyłkowej FEI strącili ich z piedestału. Najlepsi w LCN.

3. [BWS] - ponoć mieli największy potencjał, ale czy go wykorzystali?

4. [PR] - odrodzenie w drugiej dekadzie 21 wieku.

5. [GeV] - mistrz Polski ad 2010.

6. [GP] - najliczniejszy polski klan w historii. Zwycięzca World on Fire.

7. [PKS] - zwycięzcy World on Fire.

8. [WN] - najlepszy polski klan w WCL.

9. ...
1498 20

Klan Alkopoligamia


To pierwszy w Polsce i pewnie tez na swiecie kozacki klan "kastingowy". Otoz dolaczyc moze tutaj kazdy, kto gral w przeszlosci w dobrym powaznym teamie, ale uwaza, ze dluga przerwa dala mu sie we znaki i chce odbudowac forme przed wstapieniem w szeregi mocniejszego klanu.
Do teamu moga dolaczyc takze osoby, ktore dopiero od niedawna wiedza co do kozacy, bedac w Alko jestes pod pod czujnym okiem kolegow z PKS i GeV, a raczej wszystkich kumpli z Cossacks Center, kto bedzie chcial przejsc na zawodowstwo ten przejdzie, kto bedzie chcial uprawiac amatorke, ten moze grac jako totalny noob. W Alko chodzi wylacznie o zapoznanie sie z kozakami i dobra zabawe, co bedzie dalej sam zadecydujesz.

Nazwalem Alko klanem kastingowym, poniewaz szefow druzyny wybiora wladze Cossacks Center poprzez tajne glosowanie (min. 4 klanowiczow).

Zycze dobrej zabawy i dobrego wyboru! :)
1372 0

Klan


Witam szukam jakiegoś aktualnego klanu, ludzi z którymi mógłbym od czasu do czasu pograć w c3 :) Jestem bardziej obeznany w ac niż w kozaków ale szybko się uczę zdarzyło mi się też parę razy wygrać:)
955 10

Nowy klan - [WM] - Wojownicy Mroku


Dzisiaj otrzymałem wiadomość od kolegi ILoveCompany o założeniu nowego klanu w Polsce pod nazwą Wojownicy Mroku. Obecnie trwa proces zmiany tagu na serwerze GSC.

Więcej informacji nie otrzymałem.

Powodzenia ;-)
325 1

Cossacks 3 DLC: Days of Brillance z polską kampanią!



© 2009-2011 | Kozacy.org - polskie centrum gry Kozacy I & II. Wszelkie prawa zastrzezone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.

Partner - StartVISION.pl modified by Kozacy.org
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group