Forum Cossacks 3 :: vs
Forum Cossacks 3 Strona Główna » Tagi » vs
Tematy oznaczone jako vs
Tytuł / treść wątku  Wyświetleń  Odpowiedzi 

Gorzkie Żale [GP] vs [GeV] vs [P_K^S] vs [PR] vs [HKA]


Temat nie będzie kasowany, nie obowiązuje tu także żadna cenzura. Niech każdy na pisze co go boli, swędzi, gryzie i kłuje w dupsko. Chodzi mi głównie o rzeczy związane z konfliktem Gwardia Polska vs Klany Kozacy.org, ale pewnie znajdą się też jakieś poboczne wątki. Będę pisał zwięźle, najważniejsza jest treść.

Jak wszyscy wiemy, cała scena od 3 lat żyje kasacją ówcześnie największego kozackiego forum dyskusyjnego. Chociaż scysje pomiędzy pyskatymi gwardzistami, a ich starszymi kolegami z chociażby Kozackiej Karczmy zdarzały się dosyć często, to właśnie to wydarzenie zmieniło bieguny polskiej sceny. Co się właściwie stało i co spowodował ten fakt?

Gdzieś na początku stycznia 2009 roku pewien niezadowolony gracz Cossacks lub pewna grupa osób usunął (usunęła) większość treśći forum powrotnafojne.fora.pl, którego "właścicielem" był klan Gwardia Polska, a dokładniej niejaki [GP]Moren, człowiek-informatyk jak mówił były leader klanu [GP]Ramones.

Niestety brak doświadczenia i ...
6343 151

Finał [PR]Warren vs [UKRAINA]Chudo


4:3 dla Chudo

Gratulacje. Teraz mogę już grać na fejkach i dop... takich "expertów" jak niejaki Ślepy_mr, Samuray itp. zdechlaków :) Za rok wystartuję w następnym Kuflu.

1000 0pt- jego (hol)
1000 20pt nm- moje (ukr)
1000 0pt nm- jego (sax)
$$$ 0pt- moje (ukr)
5000 0pt- jego (swe)
5000 30pt sea- moje (tur)

dogrywka 5000 10pt- jego (pol), a było tak blisko.

Repków chyba nie ma, bo znowu (przez Mada i jego przekierowanie portów) musiałem na anonimie cykać, ale z $$$ i 1000 0pt na ctrl+r jechałem to może znajdę.
5368 53

1/8 [GP]Olo vs [GP]Filozof


Termin: 12 czerwca
Nacje: Wegry, Holandia dogrywkowa Bawaria
4696 4

Relacja z walki Gwardia Polska vs Gówno Prawda


Żaden z adminów i moderatorów kozacy.org nie zajmuję się to sprawą, więc dla zainteresowanych postaram się opisać krótko co i jak na zadupiu kozackich stepów (no bo centrum to tutaj ;p), czyli jak wygląda sytuacja z domniemanym rozpadem klanu [GP].

Zaczęło się od znanej nam wszystkim niemiłej aparycji kilku "kozaków", czyli GP Ślepego, Artura, Emu, JesseJamesa- Fredka, Kogera i kilku innych. Z czasem niemiłe odzywki do członków innych klanów i współklanowiczów spowodowały odejście z klanu po kolei: Hlastacza do ZiZ, Ditrixa do ZiZ, Ernesta do PR i Agnieszki (symbol gp jak dla mnie) do ZiZ, co w końcu wkurwiło Ramonesa, który powiedział basta, koniec z rozpierdalaniem klanu od środka, przejmuje władzę przekazaną wcześniej WhiteCrow'owi i banuje 4 prowodyrów takiej, a nie innej sytuacji... po czym został zbanowany na swoim forum należącym formalnie do niego (płaci za hosting) i rozpoczęła się jatka. Część GP (pułk 6 i inne ...
4033 27

Ban kurwa vs Team Melanż , prowincja #29, kolejka nr III


Witam

Atakujący: Ban Kurwa
Obrońca: Melanż
Nacja; Wenecja
Prowincja: #29
Gracze;2vs2
Nasze zasady: 1000 0pt no rule
czwartek 22:00; Piątek 21:00; czwartek 19:00

Zniszczyć ZDRAJCÓW <sieg heil>
3910 37

Beef Tede vs. Peja


Co ogólnie sądzicie o jednym z największych polskich beefów ? 8-)
3889 37

The Butchers vs GP, #34, runda I


Atakujący: The Butchers
Obrońca: Gwardia Polska
Prowincja: #34
Nacja: Anglia
Gracze: 2v2
Zasady atakującego: 5000, 0pt
Terminy: 1- pn 18; 2- wt 18; 3- śr 18
3802 32

I Kolejka - [PR]Beliar vs [GP]Filozof


Prawdopodobnie będzie tutaj problem z komunikacją, ponieważ Beliar (jedyny obcokrajowiec w lidze) nie posiada konta na GG. Prawdopodobnie przez cały okres trwania ligi umawiać się z Beliarem będziemy tylko przez forum. No chyba, że ktoś posiada ICQ. Ja nie posiadam. ;)

Beliar - Filozof

Write when You can play. Deadline of this battle is 07.09.2010
3778 30

Finał [GP]Filozof vs [PR]Gutek


Do 2 zwycięstw. 1 mapa Filo, 1 mapa Gutka. Dogrywkowa Austria, gl!

Termin: 20 czerwca
3754 37

CWELE vs BK, prowincja #45 (STOLICA), kolejka nr III


Atakujący: CWELE
Obrońca: BK
Prowincja: 45
Nacja: Turcja vs Rosja
Gracze: 2v2
Zasady atakującego: 5k 30pt art
Zasady prowincji: 5k 30pt no rls MOD HH
Terminy: wt-22, śr- 22, czw-22


:: Na czas III kolejki zastępcą trenera bramkarzy zostaje Sawi i to jemu przysługuje prawo do przeprowadzania ataków ::
3739 32

17th c HH vs Back to War


Jakies spostrzezenia? W ktora wersje Cossacks gra sie przyjemniej?

Ja widze to tak...

HH oczywiscie bardziej realistyczny, strategiczny, taktyczny. Pasuje do dluzszych rozgrywek i wiekszych mapek. Jezeli ktos ma mase czasu i lubi sie bawic w realistyczne odwzorowanie XVII wiecznych bitew, to ten mod na pewno bardziej mu sie spodoba niz podstawka Cossacks. Natomiast BTW jest gra, ktorej rozgrywka odbywa sie na znacznie szybszych obrotach, sama gra jest raczej typu zrecznosciowki z elementami strategii niz prawdziwym RTS'em. BTW bardziej nadaje sie do profesjonalnych lig, gdzie liczy sie refleks i znajomosc specyficznych dla tej gry taktyk wymyslonych wczesniej przez innych zawodnikow. ;)
3703 23

1/2 [-UNION-]Fighter vs [PL]Michal_Ka


Czas do 7 Stycznia,

GL

:)
3676 34

Kuba aka Sickboy vs. [GP]Filozof


czesc,

kiedy mozesz zagrac ? ja jestem w najblizszym czasie wolny w kazdy wieczor od wtorku.

Pozdro
3658 21

Kufel Zagłoby 1/8 [LOD]Scipio vs [BRP]BR_Kefir


:: [LOD]Scipio vs [BRP]Br_Kefir 3:1 (w/o) ::

Dla mnie to jest totalne nie porozumienie i kpina z graczy którzy się zapisali do turnieju o Kufel Zagłoby, i to kpina nie z kelnerów , a z graczy liczących się w świecie kozackim. Dla mnie to jest totalny nie profesjonalizm i egoizm ze strony Samuraya, który stosuje tutaj jakieś hitlerowskie zagrywki. Jeżeli gra była by nie rozegrana, to rozumiem że można dać w/o , ale jeżeli gra została rozegrana,ale nie dokończona i jest 1:1, a Kefir to jest faworyt do zdobycia głównej nagrody, i dostaje walkowera, to k**** to jest jakieś nie porozumienie... i nie powiecie mi chyba że to jest normalne... wszystko rozumiem ale tego to już nie...
3529 23

Beef Pih vs Duże Pe


Ulozylem wszystko chronologicznie...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yYrmvUC-2Y8[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lKa_u_zD0iE
[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1py2MleGXho[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6r5Rr5mF_H8[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tXoardrlHs0[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vaLERLz5QVY[/youtube]

Beef zaczal sie tym jak ponoc Pih zrobil burdel podczas jakiejs imprezy charytatywnej. Pe ze znajomymi dali znac, ze takie "gansta crew" jak Pih i jego ziomki nie sa mile widziani na kulturalnym zjezdzie fanow HH, no i sie zaczelo. <paproszeq>

Juz juz wiele razy pisalem, ze Pih ostro przejebal ogolnie calego dissa. O ile poczatek byl w miare wyrownany, to koncowka- kawalki Errata do PS i Jutro, to juz byl pogrom. Nie tylko ciete riposty, ale takze bity i technika. Miazga. Pih za to zaprezentowal kilka autodissow. Moje ulubione teksty:

"rozdziwiasz mordę jak dupa bo biegunce"

"skakać jak menda po niedomytej kurwie"

Co to ...
3469 6

1/8 [GP]Slepy vs [PR][RE]Husarz


Termin: 12 czerwca
Nacje: Portugalia, Piemont dogrywkowa Anglia
gl hf
3448 47

Kufel Zagłoby 1/2 [-UNION-]Fighter vs [BRP]Balin


:: ::

BRP zdetronizowane. Balin zdetronizowany. Po raz pierwszy w Kuflu z udziałem Bractwa Rycerstwa Polskiego nie będzie dwóch przedstawicieli tego klanu w finale pucharu. Szansę na zwycięstwo w PoKZie ma jeszcze [BRP]Wołek, ale po tym co pokazał Fighter w dzisiejszym meczu nie wróżę mu sukcesu, ugra co najwyżej 1-2 gry na 5000 10pt siekierezada i ewentualnie 5000 30pt art.

Fighter nie tylko pokazał wielkie umiejętności, pokazał także wielką formę. Po grze miałem przyjemność z nim chwilę rozmawiać, zdradził mi tajemnicę, że trenował dosłownie wszystkie zasady z puli PoKZa do perfekcji. 5000 30pt Sea trenował z [GP]Samurayem, a $$$ z najlepszym na świecie zawodnikiem na te zasady [KGR]Catweazelem. I chyba ich także można uznać za zwycięzców tego meczu. W końcu Fighter wygrał z liderem Bractwa właśnie na $$$ i Sea.

Nie jest to rok Balina. (No bo w sumie nic nie ...
3445 15

Kufel Zagłoby 1/4 [-UNION-]Fighter vs [GeV]Rozderca


:: ::

Niestety Rozderca nie wykonał naszego skrupulatnie przygotowanego planu gry przeciwko Fighterowi. Na kilkanaście dni przed meczem z Fighterem razem z Damianem ustaliliśmy dokładnie co i jak ma zagrać, aby jak najbardziej uprzykrzyć życie Darkowi. Na nasze nieszczęście mieliśmy zbyt mało czasu, aby przetrenować wszystkie potrzebne warianty taktyczne, które prawidłowo wykorzystane przez Rozderce mogły dać nawet zwycięstwo nad Fighterem. Wydaje się to być niemożliwe, tak? ;)

Do wygrania przez Rozdiego były:

5000 30pt sea, które trenowaliśmy
$$$ 0pt i $$$ 10pt- to chyba oczywiste
1000 0pt n/m- rasz. W lcnie już niedozwolony, a w Kuflu dozwolony. Fighter nie za dobrze radzi sobie z takimi raszami. :)

5000 10pt siekiera- myślę, że nie muszę tłumaczyć.
5000 10pt- Fighter gra bardzo dobrze te zasady, aczkolwiek jego porażka z [GP]Husarzem w jednym z ostatnich turniejów daje do ...
3289 16

1/8 [GOTT]Undertaker vs [BRP]Wołek


Kiedy to gracie?

Termin jest do dzisiaj, mogę przedłużyć max o 2 dni, do Wigilii.

When? Today is deadline boys.
3286 29

Ban kurwa vs Małki City prowincja #41, kolejka nr IV


Atakujący: Ban Kurwa
Obrońca: Małki City
Nacja;Algeria
Prowincja: #41
Gracze;3vs3
Nasze zasady: 5k 20pt no dc lcn
Wtorek 22:00; Poniedziałek 22:00; środa 22:00

p.s nie macie nic przeciwko 3 czasą na noc ?
3226 18

CWELE vs BK prowincja #46, kolejka V


Atakujący: CWELE
Obrońca: BK
Prowincja: 46
Nacja: Turcja vs Turcja
Gracze: 3v3
Zasady atakującego: 5k 10pt (Multi lcn)
Zasady prowincji: 5k 10pt siekierezada
Terminy: poniedziałek- 21, wtorek- 21, środa- 21

Oficjalnie przejmuje władzę.
3157 17

Gwardia Polska vs CWELE #10 kolejkaV


Atakujący: Gwardia Polska
Obrońca: CWELE
Prowincja: 10
Nacja: Ukraina
Gracze: 2vs2
Nasze Zasady: $$def 10pt
Terminy: Piątek 13.30, Piątek 18.30, Sobota 17.00
3139 16

Gwardia Polska vs CWELE prowincja nr 12 kolejka V


Atakujący: Gwardia Polska
Obrońca: CWELE
Prowincja: 12
Nacja: Polska
Gracze: 2vs2
Nasze Zasady: $$def 10pt
Terminy: Poniedziałek 20.00, Wtorek 20.00, Środa 20.00

Za pozwoleniem SaMuRaY'a.
3031 22

[1/4] [LOD]Scipio vs [HKA]Warrior


Deadline 26th October

Nations: Turkey, Spain, Hungary

GL!
3001 25

Gwardia Polska vs TB #20 kolejkaIII


Atakujący: Gwardia Polska
Obrońca: TB
Prowincja: 20
Nacja: Prusy Dania
Gracze: 1vs1
Nasze Zasady: $$$def 0pt
Terminy: Wtorek 19.00, Środa 19.00, Czwartek 18.00
2968 17

Cossacks 3 DLC: Days of Brillance z polską kampanią!



© 2009-2011 | Kozacy.org - polskie centrum gry Kozacy I & II. Wszelkie prawa zastrzezone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.

Partner - StartVISION.pl modified by Kozacy.org
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
- recenzje anime